Print
Zoom In
Zoom Out

دبیر ستاد همکاری‌ها

حمایت از طلاب معلم، حمایت از هویت دینی آموزش و پرورش است

شناسه مطلب: 55458
زمان انتشار: شنبه 24 آبان 1404 ساعت 13:16

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: حوزه‌های علمیه نباید طلاب شاغل در مدارس را تنها بگذارند، بلکه باید پشتوانه علمی و معنوی آنان باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی دبیرستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش در حاشیه نشست ستاد همکاری ها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس تأکید کرد: حوزه‌های علمیه نباید طلاب شاغل در مدارس را تنها بگذارند، بلکه باید پشتوانه علمی و معنوی آنان باشند.

وی با اشاره به نتایج نشست ستاد همکاری‌ها در شیراز گفت: تصمیم گرفته شد کانون طلاب روحانی شاغل در آموزش و پرورش تشکیل شود تا مطالبات آنان پیگیری و مسیر توانمندسازی آموزشی و تربیتی‌شان فراهم شود.

بهشتی افزود: طلاب معلم باید بتوانند ضمن اشتغال در مدارس، تحصیل خود را در حوزه ادامه دهند و از برنامه‌های توانمندسازی برخوردار شوند. حضور فعال طلاب در برگزاری نماز جماعت، اعتکاف‌های دانش‌آموزی و راهیان نور، تأثیر عمیقی در ارتقای فضای معنوی مدارس دارد.



در سفر دبیرستاد همکاریها به فارس مطرح شد؛

تاکید بر حمایت از طلاب شاغل و طرح امین در آموزش و پرورش

مشاور وزیر آموزش و پرورش

ایجاد گروه‌های اندیشه‌ ورز و اتاق های فکر از ضرورت‌های ستادهمکاریهاست

در سفر دبیرستاد همکاریها به فارس مطرح شد؛

تاکید بر حمایت از طلاب شاغل و طرح امین در آموزش و پرورش

دبیر ستاد همکاری‌ها

حمایت از طلاب معلم، حمایت از هویت دینی آموزش و پرورش است

مشاور وزیر آموزش و پرورش

ایجاد گروه‌های اندیشه‌ ورز و اتاق های فکر از ضرورت‌های ستادهمکاریهاست

با حضور مشاوروزیرودبیر ستاد همکاریها

اولین گردهمایی طلاب معلم فارس برگزار شد

گزارش

 مدرسه امام حسین(ع) همدان؛ الگویی موفق در تربیت نسلی متعهد و با نشاط

توسط مؤسسه دارالزهراء (سلام الله علیها)

اجرای درسنامه‌های فاطمیه در بیش از ۵۰ مدرسه قم

مدیر حوزه علمیه خراسان

تحول در آموزش و پرورش به آینده کشور گره خورده است

دیداردبیر جدید ستاد همکاریها با مدیر حوزه علمیه خراسان

تصاویر/ اردوی شبی در حوزه علمیه ویژه دانش آموزان سلماس

درمشهد برگزارشد

دوره جامع و مهارتی «تربیت مبلغان کودک و نوجوان»

برگزاری گفتمان دینی با موضوع حجاب و عفاف در مدارس ایرانشهر

یادداشت/ کریم دلفانی؛

سهم حوزه علمیه از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دولت اسناد محور چهاردهم

گزارش

تربیت دینی و اجتماعی پایدار با اجرای طرح سه میم

اپلیکیشن قطار قرآنی

آموزش مفاهیم دینی به زبان کودکانه با فناوری تعاملی

به همت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

 فضلا و کارشناسان حوزوی در میان دانش اموزان برای پاسخ به سئوالات گوناگون