Print
Zoom In
Zoom Out

نائب رئیس کمیته همکاری‌های شهرستان خرم دره ؛

حضور روحانیون در مدارس علاج تهاجم فرهنگی در جامعه است

شناسه مطلب: 10260
زمان انتشار: سه شنبه 02 آبان 1396 ساعت 14:40

حضور منظم روحانیت در مدارس و بین دانش آموزان سبب رفع و درمان ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی و اجتماعی می‌شود و این امر مستلزم وضع قوانین و دستور العمل های هر دو نهاد حوزه و آموزش و پرورش می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه ستاد همکاری‌ها، کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره استان زنجان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین درودی، معاون امور استان‌های دبیرخانه ستاد همکاری‌ها، لعیا جعفری رییس اداره آموزش و پرورش و نائب رئیس کمیته همکاری‌ها، معاون پرورشی این اداره ،معاون امور تبلیغی حوزه علمیه خرم دره و معاون آموزش حوزه علمیه خواهران این شهر برگزار گردید.

جعفری رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان خرم دره در این نشست گزارشی از فعالیت های مرتبط با همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش را ارایه نمود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره گفت: استفاده مطلوب از فضلای بومی شهرستان در مدارس راهنمایی و دبیرستان و تیزهوشان برای اجرای گفتمان‌های دینی، اقامه جماعت و جلسات پرسش و پاسخ از برنامه های این اداره برای تقویت باورهای دینی دانش آموزان بوده است.

جعفری افزود: حضور روحانیت در مدارس بعث ترویج خدا باوری و دین مداری در دانش آموزان می شود و خوشبختانه در این منطقه با وجود امام جمعه فعال و فرهنگی بسیاری از نیازمندی‌های آموزش و پرورش شهرستان تامین می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی غرب راهنمایی‌های روحانیّت علاج برخورد با این پدیده است و انتظار می‌رود مسئولان ارشد و تصمیم گیران کلان کشور کمک کنند تا حضور طلاب دوره دیده به عنوان بدنه آموزش و پرورش و یا معلمان اخلاق و قرآن و معارف نهادینه و قانونی گردد.

نائب رئیس کمیته همکاری‌های شهرستان خرم‌دره خاطر نشان ساخت: حضور منظم روحانیت در مدارس و بین دانش آموزان سبب رفع و درمان ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی و اجتماعی می‌شود و این امر مستلزم وضع قوانین و دستور العمل های هر دو نهاد حوزه و آموزش و پرورش می باشد.




نگاه خوب رسانه ها به اخبارستاد

شماره (85) بولتن خبری ستاد همکاریها در آیینه رسانه ها منتشرشد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

توانمندسازی معلمان و طلاب؛ کلید افزایش اثرگذاری در مدارس و حوزه‌ها است

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

مدرسه مؤثرترین خاستگاه انتقال ارزش‌ها، باورها و هویت ملی است

مشاوروزیرآموزش و پرورش

تربیت نسل آینده‌ساز، نیازمند بهره‌گیری از گنجینه‌ی معارفی  حوزه علمیه است.

تاجدارفردوس در بیان پیامبر رحمت

بهشت از زيبائى چهره فاطمه سلام الله علیها روشن شده است

 ظرفیت تبلیغی و تربیتی حوزه علمیه آستانه‌اشرفیه برای آموزش و پرورش

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

با همکاری مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی حضور روحانیون و مبلغین در مدارس  افزایش می یابد

گسترش خدمات تبلیغی در مدارس استثنایی مشهد/ پنج‌ هزار دانش‌آموز توان‌یاب در پوشش طرح امین

تصاویر/ دوره توانمندسازی طلاب فعال در آموزش و پرورش (معلم تمدن‌ساز)

تصاویر/ دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان قم به همراه معاونین و مشاوران با آیت‌الله اعرافی

مدیرحوزه‌های علمیه در دیدار مسئولان آموزش و پرورش قم مطرح کرد:

شناخت نسل‌های جدید؛ چالشی جدی برای نظام تربیتی / اگر با تحولات منفعلانه برخورد شود موج‌های بیرونی آینده تربیت دینی را شکل خواهند داد

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد:

تعامل با حوزه‌های علمیه و اجرای طرح‌های نوین

وزیر آموزش و پرورش

طرح امین ظرفیت ارزشمند تربیت دینی در مدارس کشور است

تعامل اثربخش حوزه و آموزش‌وپرورش، مسیر تربیت نسل تمدنی را هموار می‌کند

تصاویر / اولین اجلاسیه مدارس امین حوزه علمیه خراسان با حضور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاریها

وزیر آموزش و پرورش در اولین اجلاسیه مدارس امین حوزه علمیه خراسان

حضور طلاب طرح امین شتاب‌دهنده تحول تربیتی است/ طرح امین نباید مغفول بماند

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاریها

تربیت نسل مؤمن در گرو نقش‌آفرینی روحانیِ مدرسه است