پایگاه جامع اطلاع‌رسانی
ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش

نائب رئیس کمیته همکاری‌های شهرستان خرم دره ؛

حضور روحانیون در مدارس علاج تهاجم فرهنگی در جامعه است

شناسه مطلب :۱۰۲۶۰
زمان انتشار: سه شنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰
حضور روحانیون در مدارس علاج تهاجم فرهنگی در جامعه است

حضور منظم روحانیت در مدارس و بین دانش آموزان سبب رفع و درمان ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی و اجتماعی می‌شود و این امر مستلزم وضع قوانین و دستور العمل های هر دو نهاد حوزه و آموزش و پرورش می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه ستاد همکاری‌ها، کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره استان زنجان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین درودی، معاون امور استان‌های دبیرخانه ستاد همکاری‌ها، لعیا جعفری رییس اداره آموزش و پرورش و نائب رئیس کمیته همکاری‌ها، معاون پرورشی این اداره ،معاون امور تبلیغی حوزه علمیه خرم دره و معاون آموزش حوزه علمیه خواهران این شهر برگزار گردید.

جعفری رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان خرم دره در این نشست گزارشی از فعالیت های مرتبط با همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش را ارایه نمود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خرم‌دره گفت: استفاده مطلوب از فضلای بومی شهرستان در مدارس راهنمایی و دبیرستان و تیزهوشان برای اجرای گفتمان‌های دینی، اقامه جماعت و جلسات پرسش و پاسخ از برنامه های این اداره برای تقویت باورهای دینی دانش آموزان بوده است.

جعفری افزود: حضور روحانیت در مدارس بعث ترویج خدا باوری و دین مداری در دانش آموزان می شود و خوشبختانه در این منطقه با وجود امام جمعه فعال و فرهنگی بسیاری از نیازمندی‌های آموزش و پرورش شهرستان تامین می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تهاجم فرهنگی غرب راهنمایی‌های روحانیّت علاج برخورد با این پدیده است و انتظار می‌رود مسئولان ارشد و تصمیم گیران کلان کشور کمک کنند تا حضور طلاب دوره دیده به عنوان بدنه آموزش و پرورش و یا معلمان اخلاق و قرآن و معارف نهادینه و قانونی گردد.

نائب رئیس کمیته همکاری‌های شهرستان خرم‌دره خاطر نشان ساخت: حضور منظم روحانیت در مدارس و بین دانش آموزان سبب رفع و درمان ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی و اجتماعی می‌شود و این امر مستلزم وضع قوانین و دستور العمل های هر دو نهاد حوزه و آموزش و پرورش می باشد.


تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ستاد همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش می باشد و استفاده از مطالب با ذکرمنبع بلامانع می باشد