به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، میکائیل باقری بیان داشت: با توجه به ظرفیت مناسب و نخبگان موجود در حوزه علمیه خراسان و نیز وجود تجربه های موفق طلاب در سطح جامعه در مسائل مختلف اعتقادی و اجتماعی میتوان با انعکاس و تجربه نگاری، این موفقیت های تبلیغی و تربیتی را در حل و رفع چالش های دانش آموزان به مدارس تعمیم داد.
وی افزود: شناخت آسیب های اجتماعی در مناطق هدف و خاص که با چالش و آسیب های بیشتری نسبت به دیگر مناطق مواجه هستند باید در اولویت بکارگیری طلاب مجرب و توانمند برای شناسایی، برنامه ریزی و آموزش در جهت پیشگیری و کاهش آسیب ها قرار گیرد.
باقری تاکید کرد: گفتگو، مطالعه و پژوهش در باب شیوه و روش های عمل و تاثیرگذاری برای برقراری ارتباط ثمربخش، رفع مخاطرات، چالش ها و تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی و راه اندازی جریان تحولی در مدرسه برای دستیابی به اهداف عالی سند تحول بنیادین از اهداف مهمی است که در شورای همکاری حوزههای علميه و آموزش و پرورش میتوان به آن دست یافت.