Print
Zoom In
Zoom Out

با حضور نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی:

نشست کمیته استانی ستاد همکاریها برگزار شد

شناسه مطلب: 24906
زمان انتشار: شنبه 24 شهریور 1403 ساعت 10:39

باید تمام شرایط و مقدمات در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم در سطح استان به گونه ‌ای فراهم شود که از اول مهرماه شاهد تحولی در سطح استان باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها  از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی در نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، با اشاره به ظرفیت بسیار بالای آموزش و پرورش استان در همه حوزه‌ها، اظهار داشت: ۱۹۴ هزار دانش‌آموز استان قرار است آینده استان، شهرستان و کشور ما و همچنین مباحثی در همه حوزه‌ها را مدیریت کنند و این‌ها در آینده هر کدام برای خود در یک شغل و پست مدیریتی فعالیت و خدمت خواهند کرد

وی با بیان اینکه  آینده مختص دانش‌آموزان است گفت؛ اگر آن‌ها در هر حوزه‌ای بد عمل کنند گناه آن به گردن ما و اگر خوب هم عمل کنند ثواب و افتخار آن برای ماست، به همین منظور برای دانش‌آموزان هر کاری را به‌ویژه در حوزه تربیتی می‌توانیم، باد انجام دهیم.

رییس شورای همکاریهای خراسان شمالی، گفت: در شرایط کنونی فضای مجازی در دسترس اقشار مختلف مردم به‌ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان و جمع‌های خانوادگی قرار گرفته و دنیا توانسته به‌راحتی با افراد ارتباط برقرار کند و به شیوه غیرمستقیم نیز تعلیمات غلط خود را به فرزندان ما در قالب بازی، تصویر و یا مباحث دیگر تزریق می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: وقتی با این شرایط مواجه و این وضعیت را می‌بینیم، خواهیم دید که وظیفه همه ما سنگین‌تر خواهد بود و در این زمینه به هر میزان هم کار انجام بدهیم بازهم کم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری، با اشاره به کسب رتبه برتر و نمونه استان در حوزه قرآنی و تقدیر از زحمات و تلاش‌های مسئولان حوزه قرآنی و سایر حوزه‌ها، تصریح کرد: ضروری است تا تمام افرادی که در این عرصه فعالیت دارند و کسانی‌که برای مسابقات قرآن اعزام می‌شوند الگو باشند تا بتوانند دیگران را هم به حرکت درآورند و بین‌ افراد انگیزه و تحولی ایجاد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی، با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز در سطح استان با محوریت آموزش و پرورش، اظهار کرد: باید تمام شرایط و مقدمات در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم در سطح استان به گونه ‌ای فراهم شود که از اول مهرماه شاهد تحولی در سطح استان باشیم.

ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی نیز در این نشست با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در این مجموعه، ابراز کرد: نظام تعلیم و تعلم وابسته به مسائل سیاسی نبوده و نیست و قویتر از گذشته در همه شرایط تمامی کارکنان و نیروهای این مجموعه فعالیت‌های خود را در راستای خدمت‌رسانی به گروه‌های هدف انجام می‌دهد.

وی افزود: اجلاسیه نماز برای همه ما بسیار مهم است و با کمال افتخار تمام نظام تعلیم و تربیت استان و تمام نیروهای این مجموعه در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم همکاری و فعالیت خواهند کرد

نشست توجیهی طرح امین در کنگان

تاکید آیت الله موسوی جزایری

تلاش همه جانبه برای اجرایی کردن سند تحول بنیادین

رییس آموزش و پرورش کاشان:

نقش روحانیون طرح امین در رفع شبهات دینی دانش‌آموزان بی بدیل است

آیت الله علم الهدی در دیدار با وزیر آموزش‌وپرورش

تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی با تقویت دانشگاه فرهنگیان

امام جمعه زاهدان:

لزوم برگزاری دوره‌های توانمندسازی توأم با روزآمدی برای معلمان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است

تصاویر/ دوره توانمندسازی مبلغین و طرح امین در شهرستان اهر

نماینده مدارس امین کرمانشاه خبر داد:

ثبت نام مدارس طرح امین در استان کرمانشاه آغاز شد

عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

صنعت نوشت‌افزار و تاثیر آن بر فرهنگ و هویت جامعه

با حضور نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی:

نشست کمیته استانی ستاد همکاریها برگزار شد

آیت الله اعرافی در جمع مدیران کاشان:

مدرسه، حوزه و دانشگاه سه ضلع تحولات جامعه هستند

۱۰ نکته خواندنی درباره امام حسن عسکری(ع)

وزیر آموزش و پرورش:

افزایش معرفت دینی دانش آموزان با جریان سازی های فرهنگی میسر است

تاکید رئیس ستاد اقامه نماز

با دانش آموزان گفت و گوی خصوصی و چهره به چهره درباره اقامه نماز داشته باشیم

رئیس ستاد همکاریها:

۵۰ درصد مدارس غیردولتی، در راستای سند تحول بنیادین هدفگذاری شده اند