Print
Zoom In
Zoom Out

کارگاه آموزشی شیوه تأسیس و راهبری مدارس وابسته به حوزه علمیه

شناسه مطلب: 24887
زمان انتشار: شنبه 27 مرداد 1403 ساعت 13:34

کارگاه آموزشی شیوه تأسیس و راهبری مدارس وابسته به حوزه علمیه قم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، از فردا تا یکم مهرماه تمامی طلاب علاقه مند مقطع تحصیلی سطح دو به بالا می توانند با ثبت نامه از طریق  مهارت کده طلاب در این دوره آموزشی ویژه شرکت کنند.

سرفصل های دوره کارگاه تاسیس و راهبری مدارس  وابسته به حوزه علمیه؛

اصول مدرسه داری

ضرورت راه اندازی مدارس وابسته

نظام تربیتی و اصول حاکم بر مدارس وابسته

تاسیس و توسعه مدارس وابسته

سازو کار ایجاد مدارس وابسته

اساتید دوره:

✔️استاد خسروی

✔️استاد طبرسی

✔️استاد نیکزاد

✔️استاد کاظمی

تعداد جلسات: 13 جلسه غیرحضوری و به صورت آفلاین

همراه با معرفی نامه معتبر

جهت ورود به دوره از اینجا وارد شوید

 

http://karbordi.ismc.ir/course/view.php?id=10331

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

لزوم برگزاری دوره‌های توانمندسازی توأم با روزآمدی برای معلمان

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است

تصاویر/ دوره توانمندسازی مبلغین و طرح امین در شهرستان اهر

نماینده مدارس امین کرمانشاه خبر داد:

ثبت نام مدارس طرح امین در استان کرمانشاه آغاز شد

گفت و گو با عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

صنعت نوشت‌افزار و تاثیر آن بر فرهنگ و هویت جامعه

با حضور نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی:

نشست کمیته استانی ستاد همکاریها برگزار شد

آیت الله اعرافی در جمع مدیران کاشان:

مدرسه، حوزه و دانشگاه سه ضلع تحولات جامعه هستند

۱۰ نکته خواندنی درباره امام حسن عسکری(ع)

وزیر آموزش و پرورش:

افزایش معرفت دینی دانش آموزان با جریان سازی های فرهنگی میسر است

تاکید رئیس ستاد اقامه نماز

با دانش آموزان گفت و گوی خصوصی و چهره به چهره درباره اقامه نماز داشته باشیم

رئیس ستاد همکاریها:

۵۰ درصد مدارس غیردولتی، در راستای سند تحول بنیادین هدفگذاری شده اند

دوره تربیت مربی قرآن برای کودکان پیش دبستانی برگزار می‌شود

بخشی از کمبود مربی پرورشی را با طلاب طرح امین جبران کرده ایم

نگاه خوب رسانه ها به اخبار تربیتی

شماره (79) بولتن خبری ستاد همکاریها در آیینه رسانه ها منتشر شد

وزیر آموزش و پرورش:

پیاده سازی سند تحول بنیادین با ریل گذاری صحیح در برنامه های درسی ممکن می شود