Print
Zoom In
Zoom Out

رئیس کمیته همکاریهای همدان:

آموزش و پرورش در کانون توجه فعالیت‌های فرهنگی باشد

شناسه مطلب: 24506
زمان انتشار: سه شنبه 16 آبان 1402 ساعت 08:44

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه اصل در فعالیت‌های فرهنگی توجه به آموزش و پرورش است، گفت: امروز فهم مشترکی بین همه دغدغه‌مندان ایجاد شده که آموزش و پرورش باید کانون توجه باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت الاسلام المسلمین حبیب الله شعبانی،  در دیدار با احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش، با تقدیر از خدمات نقوی مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: امیدواریم به لحاظ آشنایی مدیر کل جدید با مجموعه شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.

وی با تأکید بر اینکه معتقد هستیم یکی از علائم دولت موفق و انقلابی این است که اصل توجهش بر آموزش و پرورش باشد، گفت: هر چه در عرصه آموزش و پرورش هزینه شود، مصداق سرمایه گذاری برای آینده است.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه اصل در فعالیت‌های فرهنگی توجه به آموزش و پرورش است، یادآور شد: امروز فهم مشترکی بین همه دغدغه‌مندان ایجاد شده که آموزش و پرورش باید کانون توجه باشد.

وی با بیان اینکه فعالیت در آموزش و پرورش دارای حساسیت بالایی است، اظهار کرد: برای موفقیت در این زمینه نیازمند همکاری همه نهادها به‌صورت منسجم و هم افزا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه در استان تلاش بر این است که آموزش و پرورش کمک کنیم و حامی آن باشیم، خاطرنشان کرد: در شورای اقامه نماز استان مصوب شد تا ائمه جماعت ادارات در ایام هفته در مدارسی که فاقد امام جماعت هستند حضور پیدا کنند و با دانش‌آموزان به گفت‌وگو بپردازند.

وی به برخی مشکلات و دغدغه مندی‌ها در رابطه با آموزش و پرورش در استان اشاره کرد و گفت: در شهر همدان با کلاس‌هایی مواجه می‌شویم که چهل دانش‌آموز در آن حضور دارند، موضوعی که سیستم آموزشی آن را نمی‌پذیرد و باید برای آن چاره‌ای اندیشید.

حجت الاسلام المسلمین شعبانی، با تأکید بر اینکه امکانات دستگاه‌ها در اختیار آموزش و پرورش و دانش‌آموزان قرار گیرد، اظهار کرد: آموزش و پرورش وزارتی در عرض مجموعه‌های دیگر نیست و همه باید به این مجموعه کمک کنند.

وی تصریح کرد: در استان با وجود اعلام سهمیه برای گزینش، اما در روند گزینش تعدادی از سهمیه کاهش پیدا کرده، این در حالی است که استان با مشکل کمبود نیرو مواجه است و لذا می‌طلبد تا نسبت به حل این مشکل نیز تدبیری اندیشیده شود.

امام جمعه همدان در ادامه به برخی مشکلات و درخواست‌های مردمی نسبت به مجموعه آموزش و پرورش اشاره کرد و خواستار برطرف شدن این مشکلات شد.

به مناسبت هفنه معلم  صورت گرفت

تجلیل دبیر ستاد همکاریها از فرزند شهید ایرانمنش / شهید ایرانمنش را بیشتر بشناسیم

در دیدار مشاور وزیر با حجت‌الاسلام پارسانیا تأکید شد:

ارتقای کمّی و کیفی معلمان و دبیران معارف و دین و زندگی

۴ ویژگی معلم شایسته از دیدگاه قرآن

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) بررسی کرد:

جایگاه و منزلت معلم در آیات قرآن

بازدید روزانه دانش آموزان از مدرسه امام صادق(ع)بروجرد

بازدید روزانه دانش آموزان از مدرسه امام صادق(ع)بروجرد

کتاب الکترونیکی «مقام معلم» در بستر فضای مجازی قرار گرفت

امام جمعه زنجان تأکید کرد:

نقش معلمان در تربیت نیروی انسانی توانمند و متعهد

درخواست وزیرآموزش و پرورش ازحوزه و روحانیت ؛

ائمه جمعه و جماعات یاریگر نظام تعلیم و تربیت باشند

به مناسبت شهادت رئیس مذهب:

تعلیم و تربیت به سبک امام‌ صادق علیه السلام

در محضر امام صادق علیه السلام

چهار درس زندگی از پیشوای ششم شیعیان

آیت‌الله اعرافی:

امروز ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

آیت‌الله‌علم‌الهدی:

تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود

پیام تبریک آیت الله نورمفیدی به مناسبت روز معلم