Print
Zoom In
Zoom Out

قائم مقام مدیر حوزه‌های علمیه:

ارتباط با مدارس آموزش و پرورش را بیشتر کنیم

شناسه مطلب: 24373
زمان انتشار: پنجشنبه 02 شهریور 1402 ساعت 14:15

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: باید نسبت به گذشته ارتباطمان را با مدارس آموزش و پرورش بیشتر کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، امروز در جمع معاونین و مدیران مدارس علمیه استان کرمانشاه، گفت: مدیران صف مشکلات مدارس علمیه را بیان کنند. در این جلسات اگر بخواهیم جوابگو باشیم، باید پاسخی قانع کننده ارائه کنیم.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها با توجه به مطالب مطرح شده از طرف شرکت کنندگان، به چند نکته اشاره کرد: نکته اول: مشکلات جذب را می شود، با ارتباط مستمر با مدیر، کادر، معلمین و دانش آموزان بصورت آمد و رفت، حل نمود. دوم: باید نسبت به گذشته ارتباطمان را با مدارس آموزش و پرورش بیشتر کنیم. سوم: از تأسیس مدارس دانش آموزی، با انگیزه های دینی و شرعی غفلت نکنیم.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال، می شود مدارس پیش حوزوی را دایر و دانش آموزان را با قرآن و تفسیر آشنا کرد.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها اظهار کرد: بر اساس کار ویژه های روحانیت، متناسب با استعدادها و آمادگی طلاب باید از همان ابتدا مسیر آینده طلبه را روشن کنیم.

مدیران مدارس علمیه استان کرمانشاه هم در این جلسه به بیان نظرات خود درباره جذب و پذیرش داوطلبین، برنامه تحصیلی سال جدید، راهکارهای تقویت انگیزه طلاب و ... پرداختند.



مدیر حوزه علمیه خراسان

تحول در آموزش و پرورش به آینده کشور گره خورده است

تصاویر/ اردوی شبی در حوزه علمیه ویژه دانش آموزان سلماس

گزارش

 مدرسه امام حسین(ع) همدان؛ الگویی موفق در تربیت نسلی متعهد و با نشاط

توسط مؤسسه دارالزهراء (سلام الله علیها)

اجرای درسنامه‌های فاطمیه در بیش از ۵۰ مدرسه قم

مدیر حوزه علمیه خراسان

تحول در آموزش و پرورش به آینده کشور گره خورده است

دیداردبیر جدید ستاد همکاریها با مدیر حوزه علمیه خراسان

تصاویر/ اردوی شبی در حوزه علمیه ویژه دانش آموزان سلماس

درمشهد برگزارشد

دوره جامع و مهارتی «تربیت مبلغان کودک و نوجوان»

برگزاری گفتمان دینی با موضوع حجاب و عفاف در مدارس ایرانشهر

یادداشت/ کریم دلفانی؛

سهم حوزه علمیه از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دولت اسناد محور چهاردهم

گزارش

تربیت دینی و اجتماعی پایدار با اجرای طرح سه میم

اپلیکیشن قطار قرآنی

آموزش مفاهیم دینی به زبان کودکانه با فناوری تعاملی

به همت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

 فضلا و کارشناسان حوزوی در میان دانش اموزان برای پاسخ به سئوالات گوناگون

نماینده ولی فقیه در استان یزد

آموزش و پرورش نیازمند بازگشت به سه اصل بنیادین تدیّن، تفکر و تعقل است

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه مبلغین و روحانیون شهرستان دلگان

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

آموزش و پرورش زمینه‌ ساز انتقال مفاهیم اخلاقی و قرآنی باشد

مدیر حوزه علمیه گیلان

ارتباط مؤثر حوزه و آموزش و پرورش موجب ارتقای معنویت نوجوانان می شود