Print
Zoom In
Zoom Out

همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار؛

بازدید مشاور وزیر و دبیرستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش از شبستان

شناسه مطلب: 24344
زمان انتشار: چهارشنبه 18 مرداد 1402 ساعت 08:41

مشاور وزیر و دبیرستاد همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش از خبرگزاری شبستان بازدید کرد و گفت و گوی صمیمانه‌ای با خبرنگاران داشت و فرا رسیدن روز خبرنگار را به آنان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، خبرگزاری شبستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر «حمیدنیکزاد» مشاور وزیر و دبیرستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری شبستان از بخش های مختلف این رسانه بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید نیکزاد در این بازدید که مدیرعامل و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و مدیران ارشد ستاد نیز وی را همراهی می کردند، با حضور در تحریریه شبستان، به عوامل خبری این رسانه خداقوت گفت و برای آنان آرزوی توفیق کرد.

مشاور وزیر و دبیرستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش همچنین در بازدید از بخش های مختلف خبری شبستان، گفت و گوی صمیمانه‌ای با خبرنگاران داشت و فرا رسیدن روز خبرنگار را به آنان تبریک گفت.

حجت الاسلام والمسلمین نیکزاد در ادامه گفت: امروز دغدغه جدی و مساله اصلی وزارت آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش و شورای معاونین، نحوه جذب و تربیت معلم در آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه طبق ماده ۲۸ باید به مبادی ورودی آموزش و پرورش دقت و توجه زیادی داشته باشیم، افزود: امسال اتفاقات خوبی در حوزه جذب و مبادی ورودی آموزش و پرورش رخ داده است به طوریکه مواد آزمون ورودی آموزش و پرورش مرتبط بود و ارزیابی های بسیار دقیق، حرفه ای و فنی از متقاضیان انجام شد و میزان امتیاز ارزیابی ها ۶۰درصد و نمره آزمون کتبی ۴۰ درصد در نظر گرفته شد که این امر از نکات مثبت در جذب معلمان است.

دبیرستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان رشد خوبی در حوزه تربیت معلمان داشته است، خاطرنشان کرد: ورود حوزه علمیه در تربیت معلم یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی است که برای اجرایی شدن آن، طرح ها و برنامه هایی در دست اقدام داریم.

وی با اشاره به منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب در دیدار طلاب و نخبگان در آبان ماه سال ۸۹ گفت: مطالبه ایشان از حوزه علمیه این بود که در تربیت معلم ورود کنند بنابراین در این راستا تلاش کردیم تا اقداماتی صورت گیرد به طوریکه اتفاقات خوبی در حوزه های علمیه در حال رخ دادن است و در آینده ای نزدیک و در سال تحصیلی جدید، دانشجو؛‌ معلمانی را با هماهنگی حوزه علمیه در رشته های مرتبط خواهیم داشت.

 

به مناسبت شهادت رئیس مذهب:

تعلیم و تربیت به سبک امام‌ صادق علیه السلام

در محضر امام صادق علیه السلام

چهار درس زندگی از پیشوای ششم شیعیان

آیت‌الله اعرافی:

امروز ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

آیت‌الله‌علم‌الهدی:

تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود

پیام تبریک آیت الله نورمفیدی به مناسبت روز معلم

صحرایی، در مراسم تجدید میثاق معلمان با آرمان‌های امام راحل؛

ما معلمان با امام راحل عهد می بندیم که پیام او و فرهنگ انقلاب را به نسل آینده منتقل کنیم

تصاویر/ آشنایی دانش آموزان بیجاری با مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار

نشست معرفی کتاب شش جلدی «معجزه تربیت» برگزار شد

گزارشی از هم اندیشی معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش با مسئولان دفتر تبلیغات

استاد حوزه علمیه قم:

آموزش و پرورش مهمترین و موثرترین سنگر تربیتی کشور است

نماینده ولی فقیه در کاشان؛

فضیلت های یک امت را در کارنامه معلم ثبت می‌کنند

جلسه کارگروه همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش اردکان برگزار شد + عکس

انسان‌سازی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، رسالت مهم آموزش و پرورش است

استاد حوزه علمیه کردستان:

آموزش و پرورش به مقوله آموزش قرآن در مدارس توجه لازم را داشته باشد