Print
Zoom In
Zoom Out

معاون تبلیغ و فرهنگی جامعة الزهرا (س):

معرفی یکصد طلبه گزینش شده به مدارس طرح امین

شناسه مطلب: 24287
زمان انتشار: چهارشنبه 14 تیر 1402 ساعت 08:23

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا (س) از فعالیت‌های امور مبلغان و همکاری‌های تبلیغی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در تابستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، خانم معصومه شریفی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اهمیت تبلیغ در ایام دهه ولایت، هفته عفاف و حجاب، محرم و اربعین به برنامه‌ریزی تبلیغی و بسترسازی اعزام مناسبتی، اشاره کرد و اظهار داشت: اداره کل تبلیغ جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در ایام تابستان و در مناسبت‌های مختلف فعالیت‌های تبلیغی مختلفی در دستور کار دارد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به بیان بخشی از فعالیت‌های اداره امور مبلغان و همکاری‌های تبلیغی در تابستان پرداخت و افزود: در این ایام تعدادی از مبلغان ایرانی و غیرایرانی ثبت شده در سامانه شمیم ارزیابی و تعیین سطح می‌شوند.

شریفی با اشاره به جذب و گزینش ۱۰۰ نفر از طلاب جهت تامین مبلغان امین و معرفی آنان به مدارس، گفت: جهت تکمیل ظرفیت مبلغان امین، مصاحبه با مبلغان طرح امین در دستور کار قرار گرفته است که در سال تحصیلی جدید به مدارس اعزام شوند.

وی به اجرای طرح نیلوفرانه در استان قم، افزود: طرح گزینش، جذب و مهارت افزاییِ مربیِ کنشگر عفاف در عرصه دانش آموزی با عنوان «نیلوفرانه» با همکاری نهادهای مختلف اجرا می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها ادامه داد: در این طرح، مربیان کنشگر حجاب جذب می‌شوند و اداره کل تبلیغ نیز با همکاری ستاد عملیات مشترک برای ۲۰۰ مبلغ داوطلب، این طرح را به صورت تبلیغ چهره به چهره در سطح استان اجرا می‌کند.

شریفی به حضور بیش از هزار مبلغ فعال در مکان‌های عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از هزار مبلغ فعال برای فعالیت‌های تابستانی و اوقات فراغت در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد،پایگاه‌های بسیج، مدارس و غیره حضور خواهند داشت که برای این امر برنامه‌ریزی و هماهنگی‌هایی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: جذب ۵۰ مبلّغ از مبلغان تخصصی مهدویت و مباحث اعتقادی و کلامی جهت تامین خادم یاران فرهنگی مسجد مقدس جمکران و برنامه ریزی و معرفی۷۰ نفر از مبلغان توانمند به حرم مطهر و هماهنگی فعالیت‌های آنها از دیگر فعالیت‌های اداره کل تبلیغ برای ایام تابستان بوده است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به برنامه‌ریزی جهت اعزام ۲۰ نفر از مبلغان غیرایرانی در داخل و خارج از استان در مناسبت‌های تابستان اشاره کرد و اظهار داشت: امور مبلغان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها جهت معرفی مبلغان توانمند به ادارات و سازمان‌های مختلف در مناسبت‌ها همکاری‌هایی دارد.

شریفی اضافه کرد: امسال جهت اعزام مبلغ به ۱۰ روستای استان قم در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برنامه‌ریزی شده است، همچنین ۲۰ نفر از مبلغان توانمند در راستای جهاد تبیین به مراکز متقاضی معرفی شدند.

وی با اشاره به تشکیل گروه‌های تبلیغی، گفت: بسترسازی جهت تشکیل ۳۰ گروه تبلیغی و اعزام آنها در تابستان صورت گرفته است، همچنین ۲۰۰ نفر از مبلغان توانمند به گروه‌های جهادی معرفی شدند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به برنامه‌ریزی تبلیغی و بسترسازی اعزام بیش از ۵۰۰ مبلغ فعال برای مناسبت‌های تبلیغی دهه ولایت، ایام محرم و صفر، اربعین حسینی، هفته دفاع مقدس و غیره، خاطرنشان کرد: این مبلغان در عرصه‌های تبلیغی حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

شریفی با بیان اینکه ۸۰ مربی فعال از مبلغان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان مربیان دختران فاطمی در تابستان فعالیت دارند، اضافه کرد: این اداره کل در کمیته بانوان ستاد اربعین جهت معرفی مبلغان زباندان و توانمند همکاری دارد.

به مناسبت هفنه معلم  صورت گرفت

تجلیل دبیر ستاد همکاریها از فرزند شهید ایرانمنش / شهید ایرانمنش را بیشتر بشناسیم

در دیدار مشاور وزیر با حجت‌الاسلام پارسانیا تأکید شد:

ارتقای کمّی و کیفی معلمان و دبیران معارف و دین و زندگی

۴ ویژگی معلم شایسته از دیدگاه قرآن

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود(عج) بررسی کرد:

جایگاه و منزلت معلم در آیات قرآن

بازدید روزانه دانش آموزان از مدرسه امام صادق(ع)بروجرد

بازدید روزانه دانش آموزان از مدرسه امام صادق(ع)بروجرد

کتاب الکترونیکی «مقام معلم» در بستر فضای مجازی قرار گرفت

امام جمعه زنجان تأکید کرد:

نقش معلمان در تربیت نیروی انسانی توانمند و متعهد

درخواست وزیرآموزش و پرورش ازحوزه و روحانیت ؛

ائمه جمعه و جماعات یاریگر نظام تعلیم و تربیت باشند

به مناسبت شهادت رئیس مذهب:

تعلیم و تربیت به سبک امام‌ صادق علیه السلام

در محضر امام صادق علیه السلام

چهار درس زندگی از پیشوای ششم شیعیان

آیت‌الله اعرافی:

امروز ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

آیت‌الله‌علم‌الهدی:

تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود

پیام تبریک آیت الله نورمفیدی به مناسبت روز معلم