Print
Zoom In
Zoom Out

فعالیت بیش از ۲ هزار مبلغ خوزستانی در طرح های تبلیغی

شناسه مطلب: 24222
زمان انتشار: شنبه 20 خرداد 1402 ساعت 09:01

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری گفت: بیش از 2 هزار مبلغ در طرح های مختلف هجرت، امین، بینات و ... در استان خوزستان حضور فعال دارند و الحمدلله مبلغان استان از روحیه ی بسیار بالایی برخوردارند و کارها را به نحو مطلوب و بصورت قرارگاهی پیگیری کرده و به خوبی می درخشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت الاسلام و المسلمین ملانوری، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور در گفتگویی، به بیان هدف خود از سفر به استان خوزستان پرداخت و اظهار داشت: معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور بصورت مستمر سفرهایی را به استان های مختلف صورت داده و جلسات متعددی در استان ها در موضوع تبلیغ برگزار کرده و یا در جلساتی که در این خصوص برگزار می شود متناسب با شرایط استان ها شرکت می کند.

وی افزود: استان خوزستان به خاطر دارا بودن طلاب و فضلای توانمند و با انگیزه و نیز شرایط خاص و ویژه ای که دارد، حائز اهمیت است و باید در بخش تبلیغ مورد توجه و عنایت ویژه قرار گیرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: نفوذ برخی جریانهای خاص به خاطر مرزی بودن استان نیز وظیفه مجموعه های تبلیغی را سنگین تر می کند.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری ادامه داد: فعالیت های تبلیغی در استان خوزستان رضایت بخش است و مدیریت حوزه علمیه خوزستان حقیقتا پای کار تبلیغ در این استان بوده و به شایستگی کارهای تبلیغی را پیش برده و توفیقات خوبی کسب کرده اند.

وی اظهار کرد: بیش از 2 هزار مبلغ در طرح های مختلف هجرت، امین، بینات و ... در استان خوزستان حضور فعال دارند و الحمدلله مبلغان استان از روحیه ی بسیار بالایی برخوردارند و کارها را به نحو مطلوب و بصورت قرارگاهی پیگیری کرده و به خوبی می درخشند.

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری اظهار کرد: مدارس علمیه استان خوزستان مانند قرارگاه های فرهنگی عمل کرده و با محوریت مدیران مدارس فعالیت های فرهنگی را به سامان می رسانند.

وی افزود: برنامه های تبلیغی استان خوزستان مانند سالهای گذشته ادامه دارد و مبلغان بصورت تمام وقت، پاره وقت و ساعتی با محوریت مساجد فعالیت های فرهنگی استان را پیگیری می کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: در طرح تبلیغی امین مدارس آموزش و پرورش به لطف خداوند متعال توسعه ی بسیار خوبی در استان خوزستان صورت گرفته و مبلغان فعالیت‌های خوبی در مدارس انجام می دهند.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به مواضع جریانهای معاند به نظر می رسد باید بر طرح تربیتی امین و حضور در مدارس آموزش و پرورش تمرکز بیشتری کرد و با تعمیق این طرح و افزایش توانمندی مبلغان و مربیان زمینه های راهنمایی و تبیین حقایق و معارف الهی برای نسل نو را فراهم تر کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: اخیرً بعضی از بنگاه های تبلیغی مخالفین با انفعال به تحلیل حضور طلاب در مدارس و مساجد می پردازند که موجب افزایش ایمان طلاب و فضلای حوزه به طرح های تبلیغی و افزایش انگیزه آنهاست. این اقدامات، مبلغان مکتب توحید را در انجام وظیفه و حرکت در مسیری که انتخاب کرده اند مصمم تر خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ملانوری در پایان بیان کرد: با توجه به ظرفیت های زبانی خاصی که در استان خوزستان وجود دارد و همچنین انگیزه و روحیه ی انقلابی بالای طلاب عزیزمان در این استان، توسعه ی تبلیغ در فضای مجازی مورد انتظار است و امیدواریم مرکز فضای مجازی استان خوزستان بتواند آثار و برکات خوبی در آینده نزدیک داشته باشد.

به مناسبت شهادت رئیس مذهب:

تعلیم و تربیت به سبک امام‌ صادق علیه السلام

در محضر امام صادق علیه السلام

چهار درس زندگی از پیشوای ششم شیعیان

آیت‌الله اعرافی:

امروز ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است

رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان تبیین کردند:

سرفصل‌های آموزش و پرورش تراز انقلاب

آیت‌الله‌علم‌الهدی:

تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود

پیام تبریک آیت الله نورمفیدی به مناسبت روز معلم

صحرایی، در مراسم تجدید میثاق معلمان با آرمان‌های امام راحل؛

ما معلمان با امام راحل عهد می بندیم که پیام او و فرهنگ انقلاب را به نسل آینده منتقل کنیم

تصاویر/ آشنایی دانش آموزان بیجاری با مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار

نشست معرفی کتاب شش جلدی «معجزه تربیت» برگزار شد

گزارشی از هم اندیشی معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش با مسئولان دفتر تبلیغات

استاد حوزه علمیه قم:

آموزش و پرورش مهمترین و موثرترین سنگر تربیتی کشور است

نماینده ولی فقیه در کاشان؛

فضیلت های یک امت را در کارنامه معلم ثبت می‌کنند

جلسه کارگروه همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش اردکان برگزار شد + عکس

انسان‌سازی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، رسالت مهم آموزش و پرورش است

استاد حوزه علمیه کردستان:

آموزش و پرورش به مقوله آموزش قرآن در مدارس توجه لازم را داشته باشد