Print
Zoom In
Zoom Out

رونمایی از پوستر جشنواره ملی بهیندخت و دو عنوان کتاب هویت دخترانه، و سبک زندگی دخترانه

شناسه مطلب: 24195
زمان انتشار: سه شنبه 02 خرداد 1402 ساعت 12:48

آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی بهیندخت و دوعنوان کتاب هویت دخترانه و سبک زندگی دخترانه، عصر روز گذشته در آستان مقدسه حضرت معصومه (س) با حضور معاون پرورشی و فرهنگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تبریک روز دختر، اظهار کرد: جامعه ای که اهل تلاش و توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) باشد، جامعه ای روشن و پاک و نورانی خواهد بود و امیدوار هستیم دختران ما از حداکثر ظرفیت ها برای حرکت در مسیر سبک زندگی اسلامی استفاده کنند.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز با اشاره به انتخاب استان قم به عنوان دبیرخانه ملی نخستین دوره جشنواره دختران آفتاب در سال گذشته، گزارشی از روند برگزاری این جشنواره و اهدای جوایز برگزیدگان آن ارائه کرد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم روز دختر با عنوان «بهترین دختر دنیا» در حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: بحمدالله حضور پرشور دختران دانش آموز در این محفل معنوی علیرغم تلاقی با ایام امتحانی، خط بطلانی بر تلاش های شوم دشمنان کشید که مرتب القاء می کنند دختران ما علاقه ای به دین و مذهب ندارند.

همچنین حجت الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، وجود دو ظرفیت مهم آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و آموزش و پرورش استان را فرصتی ارزشمند برای اجرای مناسبت ترین برنامه ها ویژه نوجوانان و تقابل با دسیسه های شوم استکبار جهانی دانست.

در این آیین، رابعه امامی رضوی مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی پیرامون نخستین جشنواره ملی «بهیندخت» و دو کتاب «هویت دختران» و «سبک زندگی دخترانه» از تازه های نشر امور زنان وزارت، بیان کرد.

مشاور وزیر در امور زنان وزارت آموزش و پرورش در حاشیه این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: امروز به همین مناسبت از پوستر جشنواره ملی بهیندخت برای دانش آموزان دختر کلیه مقاطع سراسر کشور ، مدارس خارج از کشور و دانشجو معلمان و همچنین در بحث توان افزایی، دو کتاب با عنوان "هویت دخترانه" و "سبک زندگی دخترانه" رونمایی شد که در این دو کتاب دختران با هویت خود و سبک شیوه زندگی آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به این که مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی بهیندخت ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ می‌باشد، افزود: از همه دختران عزیز که دارای استعدادهای ویژه در حوزه‌های مختلف هستند برای شرکت در این جشنواره دعوت به عمل می‌آوریم.

در پایان با حضور مسئولان حاضر، جمعی از دانش آموزان و نماینده ای از انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش، از پوستر نخستین جشنواره ملی بهیندخت و دو کتاب فوق رونمایی شد.

..

آیت الله کعبی؛

آموزش و پرورش زیر ساخت پیشرفت، جامعه پردازی و تمدن سازی است

به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع

تخریب بقیع داغ جانسوزی که فراموش نمی شود / شفاعت پیامبرنصیب دشمنان اهل بیت نخواهد شد

با حضور وزیر آموزش و پرورش:

«کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» رونمایی شد

به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش

حجت الاسلام نیکزاد با خانواده شهید زارعی در بندرعباس دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد

ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در هرمزگان از ابتدای مهرماه

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان به روایت تصویر

دکتر نیکزاد:

حوزه علمیه در عرصه های گوناگون سند تحول نقش آفرین است

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

ارتباط خانواده‌ها با آموزش و پرورش بیش از گذشه باشد

شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش زنجان برگزار شد

دانش آموزان را براساس دستورات قرآن تربیت کنیم

در سال گذشته؛

۱۵ هزار دانش آموز همدانی با مضرات مواد مخدر آشنا شدند

نگاه خوب رسانه ها به اخبار تربیتی

شماره (۷۴) بولتن خبری ستاد همکاریها در آیینه رسانه ها منتشر شد

با حکم دبیر ستاد:

دکتر ریحانی، سرپرست «مطالعات و راهبری» ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش شد