Print
Zoom In
Zoom Out

رئیس کمیته همکاری آذربایجان شرقی:

جنگ ارزی و مسمومیت دانش‌آموزان از آرایش‌های جنگی دشمن است

شناسه مطلب: 14090
زمان انتشار: دوشنبه 15 اسفند 1401 ساعت 08:58

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اتفاق اخیر و حملات دشمن در جنگ ترکیبی، جنگ ارزی و مسمومیت دانش‌آموزان را از آرایش‌های جنگی دشمن دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در اولین اجلاس استانی ائمه جمعه، فرمانداران، مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان گفت: جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران در چند ماه اخیر در چند پروژه به وجود آمده است که همانند پروژه های مشابه قبلی است که توسط دشمنان با صحنه سازی مورد اجرا قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ورود زنان به ورزشگاه که با پیاده روی سلبریتی ها همراه بود و وقایع ورزشگاه ثامن مشهد و... از جمله ماجراهایی بودند که در این جنگ ترکیبی توسط دشمن اتفاق افتاد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز اظهار کرد: محورهای معیشت، کار آمدی قومیت جوانان و مسائل سایبری از جمله محور هایی هستند که در جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران طراحی و برای هر کدام زیر شاخه هایی تعیین شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: در ابن راستا دشمن بیش از ۲۰ مدل آرایش تهاجمی در این جنگ ترکیبی طراحی کرده است که تکرار دروغ، سنی و شیعه کشی، دختر کشی خیالی، کشته سازی، بسیج سلبریتی های غربی، شبهه افکنی با ادعای حضور خارجی در سرکوب مخالفان، بیرون آمدن تجزیه طلبان ایران از سایه، ایران هراسی، شورش جنسی، تحریم فوتبال و... از جمله آرایش های تهاجمی دشمن است.

وی اذعان کرد: مسموم سازی دانش آموزان مدارس دخترانه یکی از موارد عجیب است که با هدف تعطیلی مدارس و ادارات رخ داده است و جنگ ارزی یکی دیگر از آرایش های دشمن است که مهمترین بخش نقشه دشمن را تشکیل می‌دهد و لذا بهبودی این نقشه مصادف با شکست دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: جنگ جوهری با انقلاب اسلامی وارد تعامل شده است که در این خصوص بیشتر از همیشه نیازمند هوشیاری مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش یکی از اهداف دشمن است و لذا دشمن شعله فتنه را تا آخرین چهارشنبه سال روشن نگه خواهد داشت و لذا در این راستا باید بسیار هوشیار باشیم تا مشکلی پیش نیاید همچنین از مدیران آموزش و پرورش خواستار حساسیت بیشتری هستیم چرا که اگر با یکدیگر همفکری کنیم و در کنار یکدیگر باشیم دشمن به هیچ بهانه ای نمی‌تواند کاری را انجام دهد.

پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود

۵ اثر تبلیغی مرتبط با دانش آموزان رونمایی شد

آیت الله اعرافی:

در همه امور، اولویت تمام کشور باید کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد