Print
Zoom In
Zoom Out

معاون وزیر آموزش و پرورش:

تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی به تنهایی با آموزش و پرورش صورت نمی گیرد

شناسه مطلب: 13803
زمان انتشار: پنجشنبه 26 آبان 1401 ساعت 01:33

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت:تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی به تنهایی با آموزش و پرورش صورت نمی گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، محمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، در چهاردهمین نشست هم اندیشی سالانه ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش که صبح امروز در سالن همایش های هتل نماز مشهدمقدس و با حضور رئیس ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، رئیس حوزه علمیه خواهران کشور و اعضای شورای عالی حوزه علمیه، معاونین حوزه علمیه خواهران و برادران، اعضای شورای معاونین وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور برگزار شد؛ گفت: بر اساس سند تحول بنیادین هدف، تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی است که این تربیت به تنهایی با آموزش و پرورش صورت نمی گیرد.

وی گفت: در ارتباط پیوسته معلم با دانش آموز باید به همه مسائل پرداخته شود، تربیت باید در کلاس درس و با برنامه اتفاق بیفتد و به این امر باید به صورت جدی پرداخته شود.

وی افزود: معلمان از برخی رفتارها دلگیر هستند، این که بعد از یازده سال رتبه بندی اجرا می شود، یکی از آن ها است. با بها دادن به نیروها بسیاری از کارها راحت تر حل می شود. 

وی ادامه داد: ارکان تربیت باید هم راستا باشند، مانند صدا و سیما باید در ارکان تربیت یک هماهنگی به وجود بیاید. 

محمودزاده گفت: امروز دانش آموزان ما در مدارس غیردولتی نیز حضور دارند و در این مدارس هم اتفاقات خوبی در حال انجام است. 

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش در تاسیس مدارس غیردولتی گام موثری است؛ باید در آموزش و پرورش به سمت تاسیس مدارس غیردولتی بر پایه حوزه علمیه حرکت کنیم و حوزه علمیه خود بنیان گذار مدارس غیردولتی باشد.



مشاوروزیرآموزش و پرورش

تربیت نسل آینده‌ساز، نیازمند بهره‌گیری از گنجینه‌ی معارفی  حوزه علمیه است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

توانمندسازی معلمان و طلاب؛ کلید افزایش اثرگذاری در مدارس و حوزه‌ها است

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

مدرسه مؤثرترین خاستگاه انتقال ارزش‌ها، باورها و هویت ملی است

مشاوروزیرآموزش و پرورش

تربیت نسل آینده‌ساز، نیازمند بهره‌گیری از گنجینه‌ی معارفی  حوزه علمیه است.

تاجدارفردوس در بیان پیامبر رحمت

بهشت از زيبائى چهره فاطمه سلام الله علیها روشن شده است

 ظرفیت تبلیغی و تربیتی حوزه علمیه آستانه‌اشرفیه برای آموزش و پرورش

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

با همکاری مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی حضور روحانیون و مبلغین در مدارس  افزایش می یابد

گسترش خدمات تبلیغی در مدارس استثنایی مشهد/ پنج‌ هزار دانش‌آموز توان‌یاب در پوشش طرح امین

تصاویر/ دوره توانمندسازی طلاب فعال در آموزش و پرورش (معلم تمدن‌ساز)

تصاویر/ دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان قم به همراه معاونین و مشاوران با آیت‌الله اعرافی

مدیرحوزه‌های علمیه در دیدار مسئولان آموزش و پرورش قم مطرح کرد:

شناخت نسل‌های جدید؛ چالشی جدی برای نظام تربیتی / اگر با تحولات منفعلانه برخورد شود موج‌های بیرونی آینده تربیت دینی را شکل خواهند داد

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد:

تعامل با حوزه‌های علمیه و اجرای طرح‌های نوین

وزیر آموزش و پرورش

طرح امین ظرفیت ارزشمند تربیت دینی در مدارس کشور است

تعامل اثربخش حوزه و آموزش‌وپرورش، مسیر تربیت نسل تمدنی را هموار می‌کند

تصاویر / اولین اجلاسیه مدارس امین حوزه علمیه خراسان با حضور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاریها

وزیر آموزش و پرورش در اولین اجلاسیه مدارس امین حوزه علمیه خراسان

حضور طلاب طرح امین شتاب‌دهنده تحول تربیتی است/ طرح امین نباید مغفول بماند

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاریها

تربیت نسل مؤمن در گرو نقش‌آفرینی روحانیِ مدرسه است