Print
Zoom In
Zoom Out

برگزاری هم‌اندیشی مبلغین طرح امین مدارس هندیجان

شناسه مطلب: 13703
زمان انتشار: شنبه 23 مهر 1401 ساعت 13:39

نشست مبلغین طرح امین مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان هندیجان و ائمه جماعت حوزه با رئیس آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع ستاد همکاریها، در نشست مبلغین طرح امین مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان هندیجان و ائمه جماعت با رئیس آموزش و پرورش شهرستان مشکلات موجود و مطالبات در مدارس به ویژه مدارس روستایی بررسی شد.

موسوی رئیس آموزش پرورش شهرستان هندیجان ضمن تشکر از فعالیت مبلغین، برای حضور و فعالیت طلاب در مدارس و رفع مشکلات آنها قول همکاری داد و ابلاغیه آنها را برای تمام مدارس ارسال کرد.

 

انتهای پیام/



در زنجان تاکید شد

لزوم حضور روحانیان متخصص برای آموزش دینی کودکان و نوجوانان

کارگاه پاسخ‌گویی به شبهات نوجوانان در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان

در زنجان تاکید شد

لزوم حضور روحانیان متخصص برای آموزش دینی کودکان و نوجوانان

تعبیرزیبای آیت الله جوادی آملی از آموزش و پرورش

امام جمعه اهواز

مکتب حاج قاسم  حاصل پیوند تربیتی  منزل، مدرسه و مسجد است  

مناسبت هزارمین سال تأسیس حوزهٔ علمیهٔ نجف اشرف تدوین شد

فیلم «داستانی ـ تربیتی» شیخ طوسی و تأسیس حوزهٔ علمیهٔ نجف اشرف

سه‌شنبه‌های حضور؛

 پیوند مدرسه، مسجد و نسل جدید در شهرستان دنا + و تصاویر

با همکاری حوزه و آموزش و پرورش

تکاپوی طلاب برای پاسخ به شبهات دینی

امام جمعه رباط کریم:

لزوم همکاری همه دستگاه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان

راهکارهای همکاری استعدادهای درخشان با حوزه علمیه اصفهان بررسی شد

با شرکت سه میلیون دانش‌آموز

گزارشی ازافتتاحیه «درس‌هایی از قرآن» در ۴۰هزار مدرسه کشور

طلاب طرح امین عضو مؤثر تیم تربیتی مدارس باشند

به همت دفترتبلیغات اسلامی

کتاب « کار در کلاس» ویژه مقطع پیش‌دبستانی منتشر شد

گزارشی از دوره آموزشی توجیهی کریمه اهل‌بیت(س)

تحولی نو در نظام تعلیم و تربیت اسلامی با اجرای طرح امین   

گزارشی از یک نشست استانی

از گلایه های طلاب طرح امین تا توضیحات با سعه صدر مسئولین

نماینده ولی‌فقیه درکهگیلویه و بویراحمد:

آموزش‌وپرورش و حوزه‌های علمیه نقش اساسی در تربیت نسل مؤمن و انقلابی دارند

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد

در مدارس طرح امین باید روحیه دینداری، انقلابی‌گری ورشد علمی دانش‌آموزان محسوس باشد