Print
Zoom In
Zoom Out

در گردهمایی ائمه جمعه و ادارات آموزش و پرورش استان فارس تشریح شد

نقش کلیدی آموزش و پرورش و ائمه جمعه در مقابله با نبرد تمام عیار فرهنگی

شناسه مطلب: 13421
زمان انتشار: چهارشنبه 25 خرداد 1401 ساعت 12:10

در نشست مشترک ائمه جمعه و روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان تاکید شد: نقش کلیدی آموزش و پرورش و ائمه جمعه در مقابله با نبرد تمام عیار فرهنگی امروز دشمن بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت الاسلام و المسلمین عادل حاجی پور در نشست ائمه جمعه و روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس گفت: نقش آموزش و پرورش و ائمه جمعه در این جنگ ترکیبی در مقابله با دشمن در زمانی که ملت ها با استعمار نو و فرانو مواجه هستند بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس با اشاره به نقش مهم و کلیدی خانواده ها گفت: خانواده ها به عنوان یک قطعه برجسته از جورچین تعلیم و تربیت باید مورد عنایت جدی قرار گیرند.

حاجی پور گفت: ما در یک جنگ تمام عیار ترکیبی در مقابل دشمن قرار داریم جنگی که مکرر در بیانات رهبر معظم انقلاب به آن پرداخته شده است یک زمانی استعمار کهنه با جنگ نظامی با سخت افزار خیلی راحت تقابلی با ملت ها داشت و صحنه جنگ واضح و روشن بود.

وی افزود: امروز استعمار کهنه به نو  و اخیرا هم به فرانو تبدیل شده است یعنی مدل های مقابله و جنگ در بخش های مختلف غیرقابل تصور و حتی غیرقابل پیش بینی در عرصه های مختلف اتفاق می افتد.

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس ادامه داد: مهمترین بستری که کانون اصلی حملات دشمن است بستر خانواده آموزش و پرورش است و این مسئله مهمی است که باید مورد عنایت ویژه قرار گیرد.

حاجی پورگفت: نقش آموزش و پرورش و ائمه جمعه در این جنگ ترکیبی در مقابله با دشمن در زمانی که ملت ها با استعمار نو و فرانو مواجه هستند بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

وی به اقدامات و همکاری های مدیر کل آموزش و پرورش فارس با ائمه جمعه و زمینه سازی برای اتفاقی مبارک در خانواده آموزش و پرورش اشاره کرد.

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس گفت: بعد از دو سال ماجرای کرونا شرایط بسیار سخت تری در آموزش و پرورش حاکم است و ما در واقع با فضای جدیدی روبرو هستیم اما این فضای جدید دست ما را نمی بندد بلکه زمینه برای انجام کار به شدت فراهم است.

حاجی پور افزود: در این راستا با روی کار آمدن دولتی  انقلابی و مردمی که با تغییر در متن رویکردها و حتی سیاست های اجرای دولت تعاملات با ائمه جمعه و دیگران بیشتر شده است که باید از این فرصت پیش آمده  نهایت بهره را ببریم.

وی به بیانی از رییس جمهور محترم که فرمودند: " ایران قوی بدون آموزش و پرورش قوی محقق نخواهد شد" اشاره کرد گفت: آموزش و پرورش قوی هم بدون حضور، همکاری و همدلی ائمه  محترمجمعه که در متن جامعه به عنوان فرمانده های قرارگاه  فرهنگی مهمترین مسئولیت  فرهنگی شهر را به عهده دارنداتفاق نخواهد افتاد

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فارس در پایان گفت: امیدواریم با این همدلی و زمینه ای که امروز فراهم شده است بتوانیم در خدمت به نظام اسلامی و زمینه سازی برای تمدن نوین و ظهور حضرت ولی عصر ارواحنا فدا نقش آفرینی متفاوتی و موثری داشته باشیم.

آیت الله کعبی؛

آموزش و پرورش زیر ساخت پیشرفت، جامعه پردازی و تمدن سازی است

به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع

تخریب بقیع داغ جانسوزی که فراموش نمی شود / شفاعت پیامبرنصیب دشمنان اهل بیت نخواهد شد

با حضور وزیر آموزش و پرورش:

«کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» رونمایی شد

به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش

حجت الاسلام نیکزاد با خانواده شهید زارعی در بندرعباس دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد

ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در هرمزگان از ابتدای مهرماه

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان به روایت تصویر

دکتر نیکزاد:

حوزه علمیه در عرصه های گوناگون سند تحول نقش آفرین است

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

ارتباط خانواده‌ها با آموزش و پرورش بیش از گذشه باشد

شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش زنجان برگزار شد

دانش آموزان را براساس دستورات قرآن تربیت کنیم

در سال گذشته؛

۱۵ هزار دانش آموز همدانی با مضرات مواد مخدر آشنا شدند

نگاه خوب رسانه ها به اخبار تربیتی

شماره (۷۴) بولتن خبری ستاد همکاریها در آیینه رسانه ها منتشر شد

با حکم دبیر ستاد:

دکتر ریحانی، سرپرست «مطالعات و راهبری» ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش شد