Print
Zoom In
Zoom Out

با حضور آیت الله سعیدی و دکتر نوری:

جشن «دختران آفتاب» در حرم بانوی کرامت برگزار شد

شناسه مطلب: 13394
زمان انتشار: پنجشنبه 12 خرداد 1401 ساعت 14:04

جشن بزرگ دختران آفتاب به مناسبت سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار و در این مراسم از مجموعه 14 جلدی بسته آموزشی جاری سازی سند الگوی تعالی دختران با عنوان نیلوفرانه که به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تهیه شده است رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، جشن بزرگ دختران آفتاب با حضور آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و خیل عظیم دختران و بانوان عصر امروز در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس فاطمی با بیان اینکه دختران و پسران ما ثابت کردند که برای خدمت به انقلاب و اسلام آمادگی دارند، گفت: ما اجرا و بازخوانی های سرود سلام فرمانده را دیدیم که دختران و پسران عزیز ایران حضور گرم و پر معنایی پیدا کردند و به فرمانده حقیقی جهان و امام زمان خود سلام دادند و اظهار ارادت و آمادگی برای خدمت کردند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه های تربیتی این وزارتخانه برای بیش از ۷ میلیون دانش آموز دختر گفت: تبیین نقش دختران به عنوان پیشگامان جامعه دانش بنیان، تبیین جایگاه دختران در خانواده و جوانی جمعیت و الگوسازی سبک زندگی اسلامی ایرانی از مهمترین اهداف ما است زیرا دختران ما محور خانواده اند و اگر بتوانیم خانواده ایرانی را مبتنی بر سبک اسلامی تشکیل دهیم جامعه ما با قدرت به تمدن نوین اسلامی خواهد رسید.

انسیه خزعلی معاون نهاد ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده نیز در ادامه این مراسم گفت: دختران ما، مجاهدان ما و پشتیبانان مجاهدان ما استوار، مقاوم، صبور و محکم ایستاده اند تا نشان دهند دختر ایرانی با عفاف، تقوا، متانت، عقل و درایتش و با نگرش صحیح، بینش الهی و کنش فعال و خستگی ناپذیرش نمونه اعلای یک زن متعالی را به جامعه جهانی ارائه خواهد داد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن هویت زنان، دختران و خانواده های ما را هدف گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمنی که خانه هایش از تار عنکبوت است و با طرح های عنکبوتی بنا دارد سرمایه های معنوی خانواده ها، زنان و جامعه ایران اسلامی را هدف بگیرد ولی کور خوانده است.

گفتنی است در این مراسم از مجموعه ۱۴ جلدی بسته آموزشی جاری سازی سند الگوی تعالی دختران با عنوان نیلوفرانه که به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تهیه شده است رونمایی شد.

همچنین از سایت دختران تمدن ساز و جشنواره بین المللی دختران قوی در این مراسم رونمایی شد.

پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود

۵ اثر تبلیغی مرتبط با دانش آموزان رونمایی شد

آیت الله اعرافی:

در همه امور، اولویت تمام کشور باید کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد