Print
Zoom In
Zoom Out

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه اصفهان خبر داد:

اردوی خانوادگی طلاب مبلغین امین اصفهان در مشهد برگزار شد

شناسه مطلب: 13228
زمان انتشار: سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت 12:24

حجت الاسلام مومنی با بیان اینکه تحقق هر چه بهتر تبلیغ نیازمند همدلی و همراهی خانواده‌ها با روحانیون و مبلغین است گفت: برای این منظور اردوی مشهد مقدس برای ۱۲۰ نفر از مبلغین طرح هجرت و مدارس امین حوزه علمیه اصفهان به همراه خانواده های آنها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت الاسلام سید حسین مومنی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: اردوی مشهد مقدس طلاب طرح هجرت و مبلغین مدارس امین حوزه علمیه اصفهان در سال ۱۴۰۰ به صورت خانوادگی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این اردو را لزوم توجه ویژه به خانواده مبلیغن خاصه طلاب طرح هجرت دانست و افزود: تکریم خانواده های طلاب و مبلیغن مدارس امین و طرح هجرت از مهمترین اهداف این اردو بوده است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه تحقق هر چه بهتر تبلیغ نیازمند همدلی وهمراهی خانواده ها با روحانیون و مبلغین است گفت: مبلغی در امر رسالت تبلیغ؛ موفق تر است که خانواده او را در عرصه اجتماعی و شرایط فردی بیشتر همراهی کند.

وی اذعان کرد: یکی از کارکردهایی که ما به عنوان مسئولین می توانیم برای تحقق هر چه بهتر تبلیغ انجام دهیم این است که خانواده طلاب را مورد توجه بیشتر قرار دهیم، لذا برگزاری اردوی خانوادگی طلاب طرح هجرت در مشهد مقدس بر این اساس هرساله برنامه ریزی می شود که یک هویت خانوادگی و جمعی مبلغین در آن دیده می شود و خانواده مبلغین با یکدیگر آشنا می شوند.

حجت الاسلام مومنی خاطرنشان کرد: دراین اردو علاوه بر توجه به بعد سیاحتی و تفریحی، به مسائل آموزشی و تربیتی و بحث و تبادل نظر پیرامون نکات لازم در انجام رسالت تبلیغ از زبان خانواده طلاب نیز اهتمام ویژه ای می شود.

وی با بیان اینکه اغلب خانواده طلاب از این اردو کمال رضایت را طی این چند سال اخیر داشته اند، تصریح کرد: مبلغین طرح هجرت حوزه علمیه اصفهان در قالب طرح هجرت بلند مدت در مناطق عمدتا محروم مشغول به فعالیت هستند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: در این اردوی خانوادگی ۱۲۰ نفر از روحانیون طرح هجرت به همراه خانواده های خود در مشهد مقدس حضور پیدا کردند و در حاشیه این اردو، در سالن بهشت مرکز فرهنگی – اقامتی ولایت در قالب نشست صمیمی با مسئولین به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

معرفی تنها نرم افزار موبایل کتابخوان تخصصی خردسال و کودک

جلسه تدوین نقشه راه کمیته همکاریها در سال 1403 برگزارشد

پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود