Print
Zoom In
Zoom Out

معاون امور استان‌های ستاد همکاریها:

هدف از جهاد تبیین دشمن شناسی و چگونگی نفوذ آن است

شناسه مطلب: 13227
زمان انتشار: دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت 18:29

مدیران، مربیان و معاونین پرورشی و مشاوران مدارس ورامین با اهداف و ابعاد مختلف جهاد تبیین از محتوای بیانیه گام دوم آشنا شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها،

حجت الاسلام حسین درودی، معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که با حضورنمایندگان مدیران مدارس، در آموزش و پرورش ورامین برگزار شد؛ در سخنانی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره سی و شش هزار شهید دانش‌آموز و ۵۰۰۰معلم شهید  و شهدای پیشگام در مبارزه با رژیم ستمشاهی ورامین و همچنین نکو داشت ایام اعیاد شعبانیه به تبیین بیانیه گام دوم پرداخت.

درودی در این نشست  به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم اشاره کرد؛ که فرمودند: کلید اساسی قفل‌های کشورداشتن امید و نگاه خوشبینانه به آینده است و این نظر حکیمانه و دور اندیشانه برنامه های دشمنان را با یأس و ناامیدی و ناکامی مواجه نموده است، چرا که دشمن با استفاده از برنامه شیطانی یاس آفرینی و ناامیدی از آینده انقلاب، قصد دارد با قدرت نفوذ به مرض نفاق و در نهایت به استحاله فرهنگی ورود پیدا کند زیرا فرهنگ آرمانی که وجه امتیاز انقلاب اسلامی با انقلاب فرانسه و اکتبر شوروی و کشور هند است مانع سلطه استکبار بر ایران انقلابی شده است.

وی در ادامه افزود : نیاز اصلی امروز کشور بر طبق منویات رهبری معنویت و اخلاق است زیرا این امر مهم جهت دهی همه فعالیت‌ها و اقدامات در کشور را به عهده دارد  چراکه اخلاق و معنویت متصل به وحی مانع نفوذ و نیل دشمنان به خواسته استعماری آنها گردیده است و همچنین دشمنان قصد دارند جهت آرمانی و الهی برنامه‌ها و فعالیت‌های مسئولان و مدیران و مردم را به سمت و سوی اشرافی‌گری چرخش دهد و اقتصاد انقلاب اسلامی را با چالش‌های ناشناخته و دوگانگی‌های فلج کننده که در کارنامه خود در جهان دارد سوق بدهد.

حجت الاسلام درودی خاطر نشان کرد: از همین رو نیاز است سیاست‌های رسانه‌ای دشمنان برای مردم، مسئولان و مدیران تبیین گردد تا از طرح امید سوزی و فساد زایی و شبهه آفرینی به ویژه در میان جوانان بصورت میدانی و عملی پیشگیری به عمل آید.

گفتنی است: در این نشست که معاونین، مربیان پرورشی و مشاوران واحدهای آموزشی به صورت مجازی آن را دنبال میکردند؛ قسمتی از بیانیه  گام دوم توسط تاجیک کارشناس مسئول گسترش فرهنگ نماز، قرآن و عترت ورامین قرائت شد.

پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود

۵ اثر تبلیغی مرتبط با دانش آموزان رونمایی شد

آیت الله اعرافی:

در همه امور، اولویت تمام کشور باید کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد