Print
Zoom In
Zoom Out

دیدار مدیرکل هسته گزینش وزارت آموزش و پرورش با امام جمعه ایلام

شناسه مطلب: 13060
زمان انتشار: چهارشنبه 22 دی 1400 ساعت 13:57

مدیرکل هیات مرکزی هسته گزینش وزارت آموزش و پرورش و امیر مهردادی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام همراه با هیاتی از مسئولین این اداره کل با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها ،محمد سلطانی مدیر کل هیئت مرکزی هسته گزینش وزارت آموزش و پرورش، امیر مهردادی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، شنبه زاده مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان همراه با هیئتی از مسئولین این اداره کل با حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفتگو کردند.

حجت اسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، امام نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام در ابتدا ضمن خیر مقدم به مهمانان فرارسیدن هفته گزینش آموزش و پرورش را به همه دست اندرکاران این امر تبریک گفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان داشت: گزینش یکی از زیربنایی ترین و اساسی ترین کارهایی است که در نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود چرا که در آن باید شایستگان خدمت مردم و کشور شوند. گزینش اولین جایی است برای پاسداری از خون شهدا لذا باید این امر بسیار جدی گرفته و بنیان‌های آن تقویت شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی تبار ادامه داد: در گزینش افراد می بایست به جانفشانی ها و ایثار های آنان برای مردم، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه شود.

رئیس کمیته همکاریهای ایلام  بیان داشت: گزینش مبنایی برای قضاوت مردم از جمهوری اسلامی ایران است و این گزینش باید عدالت را مبنای کار خود قرار دهد چرا که اگر خدای ناخواسته در چرخه گزینش افراد ذره‌ای از مدار قانون تخطی شود طبیعتا آثار سوئی به وجود خواهد آمد و این آثار ادامه دار خواهند بود لذا گزینش سرچشمه برای ایجاد عدالت و رفع تبعیض و.... می باشد.

نماینده ولی فقیه گفت: نحوه برخورد و ارتباط با ارباب رجوع بسیار مهم است چرا که باعث خوش بینی افراد به نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود لذا گزینشگران می‌بایست این امر را در گزینش افراد مورد توجه ویژه قرار دهند. کار گزینش کاری بسیار سخت و تنش دار است و باید گزینشگران تحمل لازم را داشته و به دنبال شایسته ترین افراد باشند قطعاً اجر و ثواب این کار بالا است و اگر کار برای رضای خدا انجام شود خداوند متعال محبت را در دل دیگران قرار میدهد.

محمد سلطانی مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش نیز در این دیدار بیان داشت: روند آموزش گزینشگران آموزش و پرورش به روز می باشد چراکه هرچه علم و دانش گزینشگران بیشتر باشد کار گزینش به سهولت انجام میگیرید. بنابراین ما آموزش مستمر را همیشه در دستور کار قرار داده‌ و بازدیدهای متعددی را از استان‌های مختلف کشور داشته‌ایم.

محمد سلطانی گفت: بیشترین حجم گزینش کشور را گزینش وزارت آموزش و پرورش انجام می دهد. گزینشگران برای گزینش نیروهای ماده ۲۸، و نیروهایی تعیین تکلیف حق ‌التدریس و نهضتی و دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان بسیار زحمت کشیده اند.

وی افزود: گزینش کار معنوی است و گزینشگران کار خود را با شکیبایی و تقوا و جهاد انجام می دهند. ما در گزینش نهایت سعی خود را به کار می‌بریم که در فرآیند گزینش افراد اشتباهی صورت نگیرد.

مدیرکل هیئت مرکزی هسته گزینش وزارت آموزش و پرورش در پایان گفت: ما در گزینش قوانین خوبی داریم و این قوانین پشتیبان ما بوده و کار را برای گزینش صحیح افراد و اجرای عدالت و جلوگیری از تضییع حقوق بسیار راحت می‌کنند.

امیر مهردادی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن هفته گزینش و همچنین هفته‌ی شوراهای آموزش و پرورش، کار گزینش و گزینشگری افراد را یکی از وظایف مهم و خطیر در آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: این مسئولیت بسیار سنگین است و گزینشگران می بایست ضمن توجه به عدالت و شایستگی های لازم دستورالعمل و مقررات مربوطه را برای گزینش افراد اجرا نمایند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام بیان داشت: گزینشگران می بایست ابتدا برای رضای خدا کار کرده و خداوند را در نظر داشته باشند تا بهترین افراد را برای وظیفه خطیر معلمی انتخاب کنند.

مهردادی در پایان گفت: همکاران ما در هسته‌ی گزینش آموزش و پرورش استان کارهای زیادی را برای گزینش افراد علی الخصوص افراد استخدام شده از طریق ماده‌ی ۲۸ و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و همچنین نیروهایی که از طریق نهضت سوادآموزی استخدام شده اند، انجام داده‌اند که بدین منظور تلاش‌های این همکاران را ارج میگذاریم و از آنان تقدیر و تشکر میکنیم.

آیت الله کعبی؛

آموزش و پرورش زیر ساخت پیشرفت، جامعه پردازی و تمدن سازی است

به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع

تخریب بقیع داغ جانسوزی که فراموش نمی شود / شفاعت پیامبرنصیب دشمنان اهل بیت نخواهد شد

با حضور وزیر آموزش و پرورش:

«کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» رونمایی شد

به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش

حجت الاسلام نیکزاد با خانواده شهید زارعی در بندرعباس دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد

ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در هرمزگان از ابتدای مهرماه

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان به روایت تصویر

دکتر نیکزاد:

حوزه علمیه در عرصه های گوناگون سند تحول نقش آفرین است

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

ارتباط خانواده‌ها با آموزش و پرورش بیش از گذشه باشد

شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش زنجان برگزار شد

دانش آموزان را براساس دستورات قرآن تربیت کنیم

در سال گذشته؛

۱۵ هزار دانش آموز همدانی با مضرات مواد مخدر آشنا شدند

نگاه خوب رسانه ها به اخبار تربیتی

شماره (۷۴) بولتن خبری ستاد همکاریها در آیینه رسانه ها منتشر شد

با حکم دبیر ستاد:

دکتر ریحانی، سرپرست «مطالعات و راهبری» ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش شد