Print
Zoom In
Zoom Out

رئیس جامعه مدرسین:

دولت، امروز هرچه برای فرهنگیان هزینه کند سرمایه‌گذاری است

شناسه مطلب: 13049
زمان انتشار: يكشنبه 19 دی 1400 ساعت 13:16

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: دولت، امروز هرچه برای فرهنگیان هزینه کند سرمایه‌گذاری است و نباید آن را به عنوان هزینه قلمداد کرد زیرا فرهنگیان جزو سرمایه و منابع انسانی محسوب می‌‎شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در جمع فرهنگیان استان بوشهر با اشاره به دومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی اظهار کرد: نام سردار سلیمانی رمز مقاومت است و مکتب این شهید برگرفته از مکتب محمدی، علوی و فاطمی همواره حرکت آفرین است.

وی که در بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اولین یادواره شهیدان عبدالرسول قادریان و احمد جلالی ریشهری به عنوان شهدای تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر سخن می گفت، اظهارکرد: ویژگی دیگر مکتب سردار سلیمانی فرا مرزی بودن آن است و تنها منحصر به داخل کشور نیست و در کشورهای پیرامونی ایران و حتی قلب آفریقا نام سلیمانی به عنوان رمز مقاومت معرفی شده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سردار شهید سلیمانی را به عنوان یک مکتب معرفی کرده است، بیان کرد: ویژگی مهم مکتب این است که از خصوصیت فردی بودن خارج شده و دیگر سخن از شخص مطرح نیست.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: مکتب سلیمانی به منزله آرمان‎‌های بلند این شهید و مرام و عقیده وی است و جسم وی در میان باشد و یا نباشد مکتبش زنده است.

وی گفت: دین اسلام الهام بخش برای بشریت است و اگر حرف از مکتب سلیمانی می‌‎شود بخاطر این است که در طول حرکت اسلام، سهم الهام بخشی دارد.

آیت الله حسینی بوشهری اظهار کرد: سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب اسلام بوده و حرکت وی در راستای رونق گرفتن این دین است.

وی ادامه داد: دانش آموزان امروز ایران باید سلیمانی را بشناسد تا از این طریق حضرت علی (ع)،  فاطمه زهرا (ع) و الگو بودن مکتب رسول خدا را بشناسند.

وی اظهار کرد: مکتب جنبه گذرا نداشته و همواره ماندگار است و نسل امروز و حتی نسل‌های به دنیا نیامده نیز بخوبی با سردار سلیمانی و مکتب این شهید والا مقام آشنا خواهند شد.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: سردار سلیمانی همواره فروتنانه در کنار مردم و با آنها اشک و لبخند داشت که چنین روحیه‌‎ای منجر شد تا در نزد مردم به محبوبیت بالایی برسد.

وی  درباره وضعیت فرهنگیان اظهار کرد: دولت امروز هرچه برای فرهنگیان هزینه کند سرمایه‌گذاری است و نباید آن را به عنوان هزینه قلمداد کرد زیرا فرهنگیان جزو سرمایه و منابع انسانی محسوب می‌‎شوند.

رئیس جامعه مدرسین اظهار کرد: جنگ تحمیلی، تحریم‌‎های ظالمانه و تهاجم فرهنگی و رسانه‌‎ای علیه ایران، علیه هر کشور و نظام دیگری بود تاکنون آن  نظام از بین رفته بود ولی در آن روز امام راحل و امروز رهبر معظم انقلاب با امدادهای غیبی و توسل‌‎های خود به مدد ملت همیشه حاضر در صحنه، توانستند دست رد به سینه دشمن زده و آن را نابود کنند.

وی افزود: سران رژیم صهیونستی در مقطعی علیه ایران اسلامی رجزخوانی داشتند ولی با برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) به توبه و اعتراف اشتباه افتادند.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: دشمن باید در انتظار انتقام سخت باشد و به همین دلیل است که وزیر سابق امورخارجه آمریکا اظهار می‎‌کند برای وی و ترامپ باید محافظ گذاشته شود چون خوب می‌‎دانند که ایران اسلامی هنوز انتقام خون سردار سلیمانی را نگرفته است

آیت الله کعبی؛

آموزش و پرورش زیر ساخت پیشرفت، جامعه پردازی و تمدن سازی است

به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع

تخریب بقیع داغ جانسوزی که فراموش نمی شود / شفاعت پیامبرنصیب دشمنان اهل بیت نخواهد شد

با حضور وزیر آموزش و پرورش:

«کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» رونمایی شد

به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش

حجت الاسلام نیکزاد با خانواده شهید زارعی در بندرعباس دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد

ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در هرمزگان از ابتدای مهرماه

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان به روایت تصویر

دکتر نیکزاد:

حوزه علمیه در عرصه های گوناگون سند تحول نقش آفرین است

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

ارتباط خانواده‌ها با آموزش و پرورش بیش از گذشه باشد

شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش زنجان برگزار شد

دانش آموزان را براساس دستورات قرآن تربیت کنیم

در سال گذشته؛

۱۵ هزار دانش آموز همدانی با مضرات مواد مخدر آشنا شدند

نگاه خوب رسانه ها به اخبار تربیتی

شماره (۷۴) بولتن خبری ستاد همکاریها در آیینه رسانه ها منتشر شد

با حکم دبیر ستاد:

دکتر ریحانی، سرپرست «مطالعات و راهبری» ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش شد