Print
Zoom In
Zoom Out

آیت‌الله العظمی جوادی آملی در دیدار وزیر آموزش و پرورش :

حرفه آموزی از ضرورت‌های نظام آموزشی کشور است

شناسه مطلب: 12925
زمان انتشار: دوشنبه 15 آذر 1400 ساعت 13:29

حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان مانند یک ظرف خالی هستند که هر چه در آن ریخته شود به همان قالب شکل می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی در دیدار وزیر جدید آموزش و پرورش افزوودند: باید محتوایی که در داخل ظرف ریخته می‌شود متناسب با ظرفیت و توانایی دانش‌آموزان و با بهره‌گیری از مباحث دینی باشد.

معظم له دانش آموزان را به عنوان معادن غنی طلای کشور دانست و گفت: آموزش و پرورش باید چگونگی استخراج این معادن را به دانش‌آموزان بیاموزد.

آیت‌الله جوادی آملی حرفه آموزی را از ضرورت‌های نظام آموزشی کشور دانست و یادآور شد: باید دروس آموزش و پرورش طوری باشد که پس از فارغ التحصیلی دانش آموزان بتوانند خود را اداره کنند و در کار و شغلی متناسب با آموخته‌های خود به کار گرفته شوند.

وی افزود: خروجی آموزش و پرورش باید کارآمد باشد و با هماهنگی دولت نیروی کار کشور را تربیت کند نباید شهری و استانی کمبود نیرو در تخصص‌های مختلف داشته باشد.

ایشان در ادامه بد اخلاقی و خشونت را زیبنده نظام آموزش و پرورش کشور ندانست و یادآور شد: باید در تعامل بین دانش آموزان و معلمان، ادب و احترام نهادینه شود تا نسل آینده کشور نیز از این صفت‌های اسلامی برخوردار شوند.



مدیر حوزه علمیه گیلان

ارتباط مؤثر حوزه و آموزش و پرورش موجب ارتقای معنویت نوجوانان می شود

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران

انتصاب دبیر جدیدستاد همکاریها،نویدبخش فصلی تازه در تعامل مؤثر میان حوزه و آموزش و پرورش است.

گزارش

 مدرسه امام حسین(ع) همدان؛ الگویی موفق در تربیت نسلی متعهد و با نشاط

توسط مؤسسه دارالزهراء (سلام الله علیها)

اجرای درسنامه‌های فاطمیه در بیش از ۵۰ مدرسه قم

مدیر حوزه علمیه خراسان

تحول در آموزش و پرورش به آینده کشور گره خورده است

دیداردبیر جدید ستاد همکاریها با مدیر حوزه علمیه خراسان

تصاویر/ اردوی شبی در حوزه علمیه ویژه دانش آموزان سلماس

درمشهد برگزارشد

دوره جامع و مهارتی «تربیت مبلغان کودک و نوجوان»

برگزاری گفتمان دینی با موضوع حجاب و عفاف در مدارس ایرانشهر

یادداشت/ کریم دلفانی؛

سهم حوزه علمیه از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دولت اسناد محور چهاردهم

گزارش

تربیت دینی و اجتماعی پایدار با اجرای طرح سه میم

اپلیکیشن قطار قرآنی

آموزش مفاهیم دینی به زبان کودکانه با فناوری تعاملی

به همت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

 فضلا و کارشناسان حوزوی در میان دانش اموزان برای پاسخ به سئوالات گوناگون

نماینده ولی فقیه در استان یزد

آموزش و پرورش نیازمند بازگشت به سه اصل بنیادین تدیّن، تفکر و تعقل است

دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه مبلغین و روحانیون شهرستان دلگان

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

آموزش و پرورش زمینه‌ ساز انتقال مفاهیم اخلاقی و قرآنی باشد

مدیر حوزه علمیه گیلان

ارتباط مؤثر حوزه و آموزش و پرورش موجب ارتقای معنویت نوجوانان می شود