Print
Zoom In
Zoom Out

امام جمعه همدان:

حضور طلاب طرح امین را در شهرستان‌ها باید تقویت کرد

شناسه مطلب: 12896
زمان انتشار: سه شنبه 09 آذر 1400 ساعت 10:58

رئیس کمیته همکاریها و نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: از طریق هماهنگی با آموزش و پرورش می توان زمینه حضور طلاب در مدارس امین نوع دو و سه را در شهرستان ها فراهم کرد تا طلاب در مدارس نیز به انجام فعالیت های تبلیغی بپردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان  در جمع سرگروهان حلقه‌های صالحین و طلاب شهرستان کبودراهنگ با اشاره به حضور تعدادی از طلاب طرح هجرت در جلسه، اظهار داشت: با وجود مشکلات و کمبودهایی که در این عرصه وجود دارد باید از حضور و فعالیت طلاب هجرتی که با تمام توان وارد میدان شده اند تقدیر کرد.

رئیس کمیته همکاریهای استان همدان تصریح کرد: از طریق هماهنگی با آموزش و پرورش می توان زمینه حضور طلاب در مدارس امین نوع دو و سه را در شهرستان ها فراهم کرد تا طلاب در مدارس نیز به انجام فعالیت های تبلیغی بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با درخواست از طلاب برای ورود در عرصه شبکه صالحین، گفت: هر طلبه می‌تواند چندین جوان را شناسایی و با حضور آنها حلقه‌ای را تشکیل دهد و مشغول کار تربیتی شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم انبیای الهی، بحث مربیگری و تربیت انسان‌ها بوده است، اظهار داشت: ربوبیت پروردگار در تعالیم، توسط انبیا تجلی پیدا می‌کند و لذا حرکت در مسیر پیامبران الهی و آموزش به انسان‌ها نیز از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام شعبانی افزود: شاید در دنیا افرادی دارای اسم و رسم باشند، اما آنچه در پیشگاه الهی مهم است، میزان اخلاص و کارآمدی انسان‌ها برای دین خداوند می‌باشد.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه قدر فعالیت در عرصه تربیتی را باید بدانیم، گفت: گاهی یک مربی در حلقه صالحین با حضور چهار دانش آموز می‌تواند نقش بیشتری از بنده و امثال بنده در عرصه تربیت ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از نعمت‌ها دیده نمی‌شود و پنهان است، مطرح کرد: گاهی نعمت را در مسائل مالی و ثروت می‌بینیم، در حالی که چند دقیقه صحبت با دانش آموزان و انجام کار تربیتی، نعمتی بسیار بزرگ است که مربیان صالحین توفیق آن را پیدا کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه برنامه سپاه، حمایت و تقویت از شبکه صالحین است، خاطر نشان کرد: سرگروه های صالحین در بحث محتوا و ارائه مطالب، باید خود را تقویت کنند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و لزوم تربیت هشت میلیون بسیجی، گفت: یکی از شئون ولایت پذیری، وارد شدن در این عرصه و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همدان با درخواست از طلاب برای ورود در عرصه شبکه صالحین، ابراز کرد: هر طلبه می‌تواند چندین جوان را شناسایی و با حضور آنها حلقه‌ای را تشکیل دهد و مشغول کار تربیتی شود.

وی با بیان اینکه کبودراهنگ دارای ظرفیت‌های خوبی است، گفت: بهترین بستر برای کادر سازی، حلقه‌ها و شبکه صالحین است و لذا باید نسبت به آن توجه ویژه داشت.

انتهای پیام

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اصفهان:

حفظ و تقویت سنگر آموزش و پرورش توصیه شهید زاهدی بود

مسئول هماهنگی کننده عقیدتی سیاسی ارتش منطقه اصفهان:

ایفای نقش تبلیغ دینی در بستر تعلیم و تربیت نعمتی بزرگ است

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه اصفهان:

لزوم حضور طلاب و روحانیون در شوراهای تصمیم‌گیری و تصمیم‌ساز آموزش و پرورش

نایب رئیس شورای همکاری استان اصفهان:

رسالت مشترک معلمان، طلاب و روحانیون انسان‌سازی است

تصاویر/ گردهمایی طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش اصفهان

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

هدایت‌گری و ایفای نقش در تعلیم و تربیت نعمتی بزرگ و افتخاری پربرکت است

دکتر حمید نیکزاد:

ایجاد فصل نوین در همکاری حوزه و آموزش و پرورش

کلیدواژه‌های رهبری برای خوشه چینی از وعده صادق

دبیرستاد همکاریها درجمع ائمه جمعه سه استان

حضور روحانيون مشاور در مدارس پناهگاه دانش‌آموزان درمقابل بمباران شبهات است

با حضور دبیرستاد همکاریها؛

گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک کشوری در گلستان برگزار شد+ عکس

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

تأکید دولت سیزدهم بر استفاده ویژه از ظرفیت های تربیتی حوزه علمیه

رئیس ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش

حمایت از نهاد تعلیم و تربیت را بر خود  تکلیف می دانم/ آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه سه اصل سعادت جامعه اسلامی

حجت الاسلام کلباسی در دیدار دبیر ستاد همکاریها

آماده ارایه ظرفیت های بی بدیل مرکز تخصصی مهدویت به آموزش و پرورش هستیم

رئیس مؤسسه پژوهشی آموزشی امام خمینی "ره" خبر داد

توسعه طرح ولایت  با بهره گیری از معلمان متخصص

تصاویر/ دیدار معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با آیت الله اعرافی