Print
Zoom In
Zoom Out

مسئول جدید مرکز تربیت مبلّغ معلم معرفی شد

شناسه مطلب: 12782
زمان انتشار: يكشنبه 02 آبان 1400 ساعت 21:37

با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان، حجت الاسلام سید صمد موسوی به عنوان مسئول جدید مرکز تربیت مبلغ معلم معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان  امروز، ضمن بازدید از مرکز تربیت مبلّغ معلّم حوزه‌های علمیه با مسئولین این مرکز به بحث و تبادل نظر پرداخت. 

در این دیدار،حجت الاسلام والمسلمین ملانوری مدیر مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ، ضمن تشکر از دکتر خنیفر بابت حمایت ها و همراهی در تأسیس مرکز تربیت مبلغ معلم و تثبیت آن، حجت الاسلام والمسلمین سید صمد موسوی را به عنوان مسئول جدید مرکز تربیت مبلغ معلم معرفی کرده و ابراز  داشت: آقای موسوی از فضلای حوزوی می‌باشند که در تحصیلات دانشگاهی نیز در سطح دکتری برخوردار هستند و بیش از ۱۵ سال سابقه موفق در امور آموزشی، فرهنگی و تربیتی در مراکز مختلف دارند و از ویژگی‌های ایشان آشنایی بالا با کار در آموزش و پرورش و امور تربیتی می‌باشد.

وی با تأکید بر اصالت حوزوی مرکز اعلام داشت: از هر مسیری که بتوان شرایط ورود ضابطه مند و قانونی طلاب و روحانیون به آموزش و پرورش را تسهیل کرد حمایت کرده و تمام توان خود را بر این امر معطوف خواهیم کرد. 

در ادامه حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اهمیت و ضرورت تأسیس مرکز تربیت مبلغ معلم گزارشی از تاسیس و اقدامات انجام شده، ارائه داده و افزودند: ورود فضلای حوزوی به آموزش و پرورش امر مبارکی است که باید زودتر انجام می پذیرفت و بحمدالله با تلاش و همراهی آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه این کار به سرانجام رسیده و امیدواریم در مدیریت جدید شاهد پیشرفت هرچه بیشتر آن باشیم.

وی ضمن تأکید بر تلاش برای افزایش جذب مبلغ معلمان بیان داشت: لازم است با جذب اساتید قوی و کارآمد، تعامل سازنده با مراکز و نهادهای مرتبط، پاسخ گویی به شبهات و گزارش دهی مستند و افزودن فعالیتهای پژوهشی و مجلات علمی پژوهشی مرکز را به اهداف خود نزدیکتر کنیم.

در پایان حجت الاسلام سید صمد موسوی مسئول جدید مرکز تربیت مبلغ معلم، ضمن تشکر از دکتر خنیفر در بیان برنامه های جدید مرکز گفت: تلاشمان این است تا با ارتباط بیشتر با دانشگاه فرهنگیان و ارتقای مرکز بتوانیم مسیر ورود حوزویان به آموزش و پرورش را هموار کنیم. پیگیری جدی جهت تصویب مصوبات، رسمیت بخشی و تسهیل در امور اداری و پشتیبانی، تقویت شوراها، گروههای علمی و پژوهشی با حضور اساتید قوی و تراز اول و فعال سازی و  بهره‌گیری از ظرفیت تبلیغی تربیتی مبلغ  معلمان در عرصه آموزش و پرورش از مهم ترین اقدامات این مرکز خواهد بود.

پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود

۵ اثر تبلیغی مرتبط با دانش آموزان رونمایی شد

آیت الله اعرافی:

در همه امور، اولویت تمام کشور باید کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد