Print
Zoom In
Zoom Out

با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان :

نشست کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان برگزار شد

شناسه مطلب: 12712
زمان انتشار: شنبه 03 مهر 1400 ساعت 13:17

در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، نشست کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، این نشست در آستانه سال تحصیلی جدید با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، مدیر کل و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و اعضای کمیته به منظور بررسی برنامه های بازگشایی مدارس و هم چنین تفاهم نامه همکاری استان در سال تحصیلی جدید برگزار شد .

رئیس کمیته همکاریهای کردستان در این نشست با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس بر تقویت اقامه نماز جماعت در مدارس و هم چنین اجرای برنامه طرح امین و استفاده حداکثری از این ظرفیت تاکید کرد.

در ادامه این نشست حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان، کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش را امکانی برای بهره گیری از ظرفیت دستگاه های فرهنگی و حوزه های علمیه برای برنامه های تربیتی و دینی دانش آموزان عنوان کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ، فعالیت های این بخش تعطیل نشده است.

وی گزارشی از اقدامات و جلسات کمیته همکاری ها در سال تحصیلی 1400-1399 ارائه کرد و با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته پنج برنامه در قالب 17 فعالیت پیش بینی شده بود، گفت: 9 فعالیت به صورت کامل انجام شده است و بقیه اقدامات نیز به صورت مجازی و در دل فعالیت های پرورشی و فرهنگی با مشارکت اعضای محترم پیگیری شده است .  

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در ادامه نشست تفاهم نامه کمیته همکاری های استان کردستان با دبیرخانه کشوری ستاد همکاری ها در سال تحصیلی 1401-1400 را تشریح کرد و گفت: در مجموع پنج برنامه و 18 فعالیت پیش بینی شده است، که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته با همکاری اعضای برنامه های مذکو به منظور تحقق پیگیری خواهد شد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت 14 دارالقرآن در سطح استان خبر داد وبا بیان اینکه تعداد 7 مرکز در سال گذشته تجهیز شده است، گفت: تجهیز 7 مرکز دیگر در دستور کار سال تحصیلی جدید قرار دارد .

وی با اشاره به تفاهم نامه همکاری فی ما بین وزارت آموزش و پرورش ، جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و سازمان نوسازی گفت: در اجرای این تفاهم نامه توسعه و تجهیز دارالقرآنها در دستور کار قرار دارد و مقرر است با همکاری خیرین نیک اندیش ، دومین دارالقرآن تیپ استان با همکاری نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ، مجمع خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش کلنگ زنی و عملیات احداث آن آغاز شود .

پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود

۵ اثر تبلیغی مرتبط با دانش آموزان رونمایی شد

آیت الله اعرافی:

در همه امور، اولویت تمام کشور باید کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد