Print
Zoom In
Zoom Out

دمی با امام و رهبر جوان پسند

امیدم به این نسل خیلی زیاد است؛ محبت من به این نسل خیلی زیاد است

شناسه مطلب: 12668
زمان انتشار: شنبه 13 شهریور 1400 ساعت 16:49

اگر شور و احساس جوانی با شعور عمیق دینی و سلاح توانای ایمان الهی تجهیز شود، سعادت نسل جوان و سلامت جامعه تضمین خواهد شد.

جوانی فصل شورانگیز زندگی و مظهر نشاط و سازندگی است.روح لطیف و قلب ظریف جوان جلوهٔ زیبای آفرینش و صحیفه‌ مصفای هستی است.شور زندگی و آهنگ سازندگی در نگاه روشن و امیدوار جوان متجلی است.اگر شور و احساس جوانی با شعور عمیق دینی و سلاح توانای ایمان الهی تجهیز شود، سعادت نسل جوان و سلامت جامعه تضمین خواهد شد

پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها،برخی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در خصوص قدر دانستن فرصت جوانی و نیزاهتمام و اعتماد به جوانان مسئولیت شناس برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را منتشر می کند  

دولت جوان‌ساز!

یکی از کارهای مهم در دولت، جوان‌سازی دولت است ... این کار، هم احساس انسداد را در کشور از بین می‌برد و وقتی که جوان‌ها ببینند می‌توانند وارد میدان کار بشوند و حرکت کنند و تصمیم‌گیری کنند، در کشور احساس انسداد به‌وجود نمی‌آید، هم شما یک ذخیره‌ ارزشمندی برای آینده برای مدیران ارشد کارکشته و مجرّب دارید فراهم می‌کنید.

 

*موتور جوانی

بعضی می‌گویند؛ ما ابزارهای مدرن نداریم، ابزارهای پیشرفته نداریم؛ بنده عرض می‌کنم: جوان ایرانی که می‌تواند غنی‌سازی اورانیوم را در ظرف مدّت کوتاهی از سه‌ونیم درصد به بیست درصد برساند، یا می‌تواند در ساخت موشک و هواپیما با وجود تحریم‌های بسیار سخت بین‌المللی درست کند؛ این جوان نمی‌تواند ماشین را برای تولید خودرو یا فلان موضوع دیگر پیشرفت بدهد و پیش ببرد؟ چرا نمی‌تواند؟/

*مسئولان نوجوان!

شما جوان‌ها خودتان را در قبال مسئله‌ پیشرفت کشور مسئول بدانید. شما جزئی از فعّالان این نقشه‌ وسیع و همه ‌جانبه بدانید و برای آن خودتان را آماده کنید. این آمادگی، یک روز با درس خواندن، یک روز با تحقیق کردن، یک روز با ساختن، یک روز با کار و ابتکار، یک روز با اتّخاذ مواضع درست سیاسی، یک روز با حضور در میدان سیاست است؛ هر روزی، هر دوره‌ای از زندگی شما یکی از این اقتضائات را دارد.

*بچه‌ها بدرخشید

جوان‌های دانشمند و عالم؛ شما می‌توانید مسیر کشور را اگر چنانچه غلط است، برگردانید به مسیر درست، خوشبختانه جهت‌گیری در کشور جهت‌گیری درستی است؛ البتّه اشکالات در گوشه ‌و کنار فراوان وجود دارد، می‌توانید اشکالات را برطرف کنید؛ می‌توانید کمک کنید که جهت‌گیری‌ها خراب نشود، این کاری است که شما جوان‌ها می‌توانید بکنید.

*کشور متعلق به نسل جوان است

عزیزان من! کشور مال شماست؛ کشور متعلق به نسل جوان است؛ شما باید این کشور را بسازید؛ شما باید پایه‌های مَجد و عظمتی را که این انقلاب و دست توانای معمار انقلاب بنا گذاشته است، حفظ کنید و بالا ببرید؛ شما باید با نیروی خود، اراده، دانش و ایمان خود، عقب‌ماندگی‌های چند ده‌ساله دوران قبل از انقلاب را جبران کنید.

*آینده برای شماست

فردای این کشور متعلق به شما نوجوانان است؛ شماها هستید که این کشور و این ملت و این حرکت و این تاریخ را اداره خواهید کرد؛ خودتان را برای آن‌ روز آماده کنید.

دکتر صحرائی در رونمایی از کتاب" منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش"

بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود/ باید همه به مدرسه برگردیم

کتاب «اصول و روش‌های تربیت در قرآن کریم»

ثبت‌نام دانش‌آموزان در حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی آغاز شد + پوستر

تصاویر/ آیین رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش»

آیت الله کعبی؛

آموزش و پرورش زیر ساخت پیشرفت، جامعه پردازی و تمدن سازی است

به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع

تخریب بقیع داغ جانسوزی که فراموش نمی شود / شفاعت پیامبرنصیب دشمنان اهل بیت نخواهد شد

با حضور وزیر آموزش و پرورش:

«کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» رونمایی شد

به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش

حجت الاسلام نیکزاد با خانواده شهید زارعی در بندرعباس دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد

ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در هرمزگان از ابتدای مهرماه

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان به روایت تصویر

دکتر نیکزاد:

حوزه علمیه در عرصه های گوناگون سند تحول نقش آفرین است

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

ارتباط خانواده‌ها با آموزش و پرورش بیش از گذشه باشد

شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش زنجان برگزار شد