Print
Zoom In
Zoom Out

گزارش

نیم نگاهی به نرم‌افزار موبایلی نو+جوان شبکه ویژه نوجوانان دفترمقام معظم رهبری

شناسه مطلب: 12582
زمان انتشار: سه شنبه 08 تیر 1400 ساعت 17:01

دفتر مقام معظم رهبری که از چندی پییش سایت ویژه نوجوان و جوان را تحت عنوان" نو+جوان" راه اندازی کرده است حالا نسخه موبایلی این سایت را برای دسترسی آسان جوانان و نوجوانان به محتوای تربیتی ، آموزشی و پرورشی این مجموعه طراحی و تدوین نموده است.

پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، بخش های گوناگون این نرم فزار را برای  آشنایی بیشتر دانش آموزان و نیز مربیان و معلمان با توصیه ها و دیدگاه های مقام معظم رهبری در قالب های نو و ادبی و هنری منتشر می کند. 

*نرم‌افزار موبایلی نو+جوان

 نرم‌افزار موبایلی نو+جوان محیطی است برای این‌که دسترسی سریع، آسان و لذت‌بخشی به محصولات نو+جوان داشته باشید.

با هم به بخش های مختلف سایت نو+جوان سری می‌زنیم و با قابلیت ها و امکانات این نرم افزار آشنا می‌شویم.

*صفحه «اول»

در این صفحه می‌توانید بروزترین و باحال‌ترین محصولات رسانه نو+جوان را ببینید. صفحه «اول» راحت‌ترین و سریع‌ترین راهی است که شما می‌توانید اخبار رهبر انقلاب، اندیشه‎های ایشان، معارف انقلاب اسلامی و همچنین ماموریت‌ها و فراخوان‌های ما را دنبال کنید.

*امکانات فهرست سمت چپ 

دسترسی به بخش‌های مختلف سایت:

نو+جوان کار را برای شما ساده کرده است. با انتخاب فهرست سمت چپ در قسمت بالای صفحه «اول» می‌توانید به محصولات بخش‌‎های مختلف سایت دسترسی پیدا کنید.

در بخش دیدار آخرین بیانات و پیام‌های رهبر انقلاب را می‌خوانید.

پرونده موضوعات مهم برای شما را از نگاه رهبر انقلاب بررسی می‌کند و کلی محصول جذاب در اختیارتان قرار می‌دهد.

* قاب آلبوم‌های آقا

در قاب آلبوم‌های آقا و نوجوانان را ورق می‌زنید.

دیدنی پر از تولیدات گرافیکی باحال و پرمغز از بیانات آقا و مخصوص نوجوانان و جوانان است.

برای شما که جویای فهمیدن و دوست‌دار مطالعه هستید، مجموعه‌ای خواندنی از یادداشت، گفتگو و داستانک آماده کرده که البته در آینده پر و پیمان هم خواهد شد.

*دیداری و شنیداری 

بخشی هم تدارک دیدیم با انواع تولیدات تصویری که برای‌تان تماشایی است.از آنجایی که می‌دانیم که گوش شنوایی برای حرف حق دارید، بخش آخر هم شامل شنیدنی هاست.

*جست‌وجو:

با استفاده از این ابزار می‌توانید خیلی سریع به اکثر محصولات نو+جوان در ارتباط با کلیدواژه مدنظر خود دست پیدا کنید.

*نظر دادن:

در این قسمت هم ما منتظر نظرها، پیشنهادها و انتقادهای شما درباره رسانه نو+جوان و فعالیت‌های مختلف آن هستیم و سعی می‌کنیم جواب پیام‌های پرتکرارتان را بدهیم. همچنین می‌توانید نظرات بقیه همراهان را هم بخوانید. مطمئن باشید که تمام نظرات بررسی می‌شوند و به ما برای ارتقای بهتر و بیشتر کارمان کمک می کنند. پس با ما همراه باشید!

«فهرست سمت راست»

در گوشه بالا و سمت راست صفحات نرم‌افزار، دکمه‌ای قرار دارد که با انتخاب آن فهرستی در سمت راست صفحه باز می‌شود (همچنین با کشیدن صفحه از سمت راست، می‌توانید این فهرست را باز کنید) که در بالای آن تصویرکاربری شما و نام کاربری‌تان درج شده است؛ اما این فهرست چه امکاناتی در اختیار شما می‌گذارد:

مورد علاقه‌ها:

با انتخاب این گزینه صفحه‌ای باز می‌شود که در آن همه محصولاتی را که قبلا نشان کرده‌اید، می‌توانید یک‌جا داشته باشید و هر زمان خواستید به آن سر بزنید و استفاده کنید.

پیام‌های من:

در این صفحه می‌توانید پاسخ‌ به پیام‎های خود یا پیام‌هایی که نو+جوان برای شما می‌فرستد را مشاهده کنید. همچنین انواع یام ‌های انتقادی برای اصلاح نرم‌افزار یا پیشنهادها برای ارتقا و توسعه آن را در اختیار تیم نو+جوان قرار دهید تا به آن‌ها رسیدگی شود.

تنظیمات اعلان‌ها:

این گزینه تقریبا مشابه نرم‌افزارهای دیگر امکان خاموش و روشن‌ کردن اعلان‌ها را به شما می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم این گزینه را روشن نگه‌دارید تا بتوانیم خبرتان کنیم.

پاک‌کردن حافظه:

نو+جوان برای اینکه در هر بار مراجعه شما به یک محصول از حجم اینترنت شما برای بارگیری مجدد استفاده نکند، این داده‌ها را درحافظه دستگاه شما نگهداری می‎کند. با انتخاب این گزینه می‌توانید این اطلاعات را از حافظه پاک کنید.

راهنما:

همان‌طور که از اسمش پیداست، اطلاعات مختصری درباره بخش‌های مختلف به شما می‌دهد.

معرفی به دوستان:

با استفاده از این گزینه می‎توانید نو+جوان را در فضاها و نرم‌افزارهای دیگر به دوستان خود معرفی کنید و از ایشان دعوت کنید که با ما همراه شوند.

ارتباط با ما:

در این قسمت انواع راه‌های ارتباط و دسترسی به رسانه نو+جوان برای شما قرار داده شده است.

خروج از حساب کاربری:

با انتخاب این گزینه یک‌ضرب از نو+جوان خارج خواهید شد و برای ورود مجدد باید شماره تلفن همراه و رمز عبور خود را وارد کنید.

*مثبت ما

خب رسیدیم سر اصل مطلب، اینجا یک شبکه ویژه نوجوانان است. همانجایی که پیشنهاد ایجادش را به ما داده بودید. البته نسخه فعلی آزمایشی است و امکاناتش محدود، و این شما هستید که باید به کمک ما بیایید تا بتوانیم با هم بسازیمش، اینجا مال خود شماست. پیشاپیش از صبوری و همراهی شما سپاسگزاریم. همان‌طور که گفتیم این بخش برای انتشار محصولات مورد نظر شماست و نو+جوان محیطی را در اختیار شما می‌گذارد تا بیشتر و بهتر و مفیدتر دیده شوید و البته امتیاز هم بگیرید.

در بالای صفحه مثبت ما نواری را می‌بینید که شامل گزینه‌های دستچین، دستباف، سفیر، ماموریت و فراخوان است.

*دستچین

دستچین‌ها جالب‌ترین و مفیدترین و متنوع‌ترین پست‌ها با قالب‌های صوت و تصویر و متن و کلیپ در موضوعات مختلف سرگرمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... هستند که شما با دوستان‌تان به اشتراک می‌گذارید.

سهمیه روزانه شما در دستچین فعلا تا ارتقای بیشتر اپ! یک عدد 50 امتیازی است.

*دستباف

بخش دستباف برای محصولات فرهنگی و هنری تولیدی خودتان است، پس بسازید و هنر و خلاقیت خودتان را به اشتراک بگذارید. سهمیه روزانه شما در دستباف فعلا تا ارتقای بیشتر اپ! یک عدد 100 امتیازی است.

*سفیر نو+جوان

اگر سفیر نو+جوان شده‌اید و محصولات مختلف سایت و نرم‌افزار موبایلی را در مدرسه، مسجد و یا جاهای دیگر نصب کرده‌اید، بخشی به همین نام وجود دارد تا تصاویر کارهایتان را بفرستید. سهمیه روزانه شما در سفیر فعلا تا ارتقای بیشتر اپ! یک عدد50 امتیازی است.

*فراخوان و ماموریت

می‌رسیم به فراخوان و ماموریت که باید منتظر اعلام موضوعات یا آماده‌باش نو+جوان برای اقدامات میدانی باشید. هفته‌ای یکبار برایتان ماموریت ویژه‌ای در قالب فراخوان (موضوعات فکر کردنی!) و ماموریت (موضوعات اجرایی!) تعریف می‌کنیم که شما با انجام آن می‌توانید امتیازات بالایی بگیرید و تبدیل شوید به رتبه‌های هفته! و اما سهمیه هر فراخوان یا ماموریت برای شما یک بار 1000 امتیاز است.

*برگزیده‌ها و آخرین‌ها

در پایین صفحه دو گزینه برگزیده‌ها و آخرین‌ها دیده می‌شود، و شانس بیشتر دیده‌شدن و برگزیده‌شدن برای کسانی است که عکس باکیفیت و در جهت درست صفحه، پست جدید و غیرتکراری، محتوای جذاب و متنوع و مفید داشته باشند. در بخش ماموریت و فراخوان چیزی که پست شما را برگزیده می‌کند استفاده از هشتگ مربوطه که در متن آمده، نزدیک‌ترین محتوا به متن ماموریت یا فراخوان و عکس یا صوت باکیفیت است.

اینجا را کلیک

https://nojavan.khamenei.ir/home


آخرین نسخه نرم ‎افزار موبایلی نو+جوان را با کلیک روی اینجا نصب کنید و با ما همراه باشید.

https://nojavan.khamenei.ir/app


پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود

۵ اثر تبلیغی مرتبط با دانش آموزان رونمایی شد

آیت الله اعرافی:

در همه امور، اولویت تمام کشور باید کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد