Print
Zoom In
Zoom Out

نایب رئیس کمیته همکاریهای استان قم؛

در مسیر تعلیم و تربیت از ظرفیت ارزشمند حوزه های علمیه بهره می بریم

شناسه مطلب: 12391
زمان انتشار: سه شنبه 26 اسفند 1399 ساعت 13:05

نایب رئیس کمیته همکاریها و مدیر کل آموزش و پرورش استان قم گفت: در مسیر تعلیم و تربیت اسلامی از ظرفیت ارزشمند حوزه های علمیه بهره می بریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حمیدرضا شیخ الاسلام با حضور در ساختمان جامعه مدرسین با آیت الله حسینی بوشهری دیدار کرد و افزود: باعث  افتخار حاکمیت و نظام است که چنین شخصیت علمی در این جایگاه قرار گرفته  که خدمات ارزشمند علمی و مذهبی ایشان همواره مورد توجه بوده است.

وی افزود: بیش از 260 هزار دانش آموز که در سال گذشته در استان مشغول به تحصیل بوده اند که  روزهای سختی را در این کرونا سپری نموده اند و لیک آموزش و پرورش در تحصیل آنان برنامه های خوبی را در سطح ستادی ، استانی ،منطقه ای و..داشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش  با اشاره به اینکه اولین استانی بودیم که وارد فضای مجازی شدیم تصریح کرد: دبیران  با استفاده از کانال های ارتباط با اولیا آموزش را از همان اوایل شیوع ویروس کرونا آغاز کردند و از هیچ کوششی فرو گذار ننمودند.

وی با بیان اینکه در خرداد ماه سال 99 امتحانات پایه دوازدهم به صورت نهایی و حضوری بود گفت : دانش آموزان پایه دوازدهم در سال 99 نسبت به سال98، 89 در صد پیشرفت علمی داشتند که این مرهون زحمات شبانه روزی همکاران  عزیزمان است.

شیخ الاسلام با اشاره به اینکه رتبه اول کشور را در برنامه شاد داریم افزود: در 15 شهریور ماه تکلیف کلیه مدارس استان حتی مدارس روستایی با 5 نفر دانش آموز نیز مشخص شده بود.

وی افزود: در شرایط خاصی که چون سایر کشورها برای کشور ما نیز پیش آمد بالغ بر 3میلیارد تومان تبلت و موبایل و ... در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار دادیم تا هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند با این تفاوت که کمک های مومنانه و خیرین اوضاع کشور ما را از دیگر کشورها به مراتب متمایز کرده بود و در استان نیز  این موضوع مورد توجه جدی قرار گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم خاطر نشان کرد: تمامی فعالیت های  ارتباطی دانش آموزان استان با معلمان و مدیران در سامانه دانش آموزی  رصد میگردد و به خانواده های محترم قول داده ایم که هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

وی همچنین  گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش استان ارائه دادو گفت: از جمله توفیقات دوباره استان کسب رتبه چهار در کنکور سراسری و کسب رتبه اول در مسابقات قرآن و عترت و نماز در سال 98-99  بوده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد بتوان در مسیر مقدس تعلیم و تربیت از نظرات ارزشمند مراجع عظیم الشان واساتید و فضلای محترم حوزه و صاحب نظران و متخصصین امر تعلیم و تربیت به خوبی بهره برد.



کتاب «اصول و روش‌های تربیت در قرآن کریم»

ثبت‌نام دانش‌آموزان در حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی آغاز شد + پوستر

تصاویر/ آیین رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش»

آیت الله کعبی؛

آموزش و پرورش زیر ساخت پیشرفت، جامعه پردازی و تمدن سازی است

به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع

تخریب بقیع داغ جانسوزی که فراموش نمی شود / شفاعت پیامبرنصیب دشمنان اهل بیت نخواهد شد

با حضور وزیر آموزش و پرورش:

«کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» رونمایی شد

به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش

حجت الاسلام نیکزاد با خانواده شهید زارعی در بندرعباس دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد

ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در هرمزگان از ابتدای مهرماه

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان به روایت تصویر

دکتر نیکزاد:

حوزه علمیه در عرصه های گوناگون سند تحول نقش آفرین است

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

ارتباط خانواده‌ها با آموزش و پرورش بیش از گذشه باشد

شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش زنجان برگزار شد

دانش آموزان را براساس دستورات قرآن تربیت کنیم