Print
Zoom In
Zoom Out

رئیس کمیته همکاریهای استان سیستان و بلوچستان؛

ارتقاء سطح دانشی و بینشی طلاب معلم افزایش یابد

شناسه مطلب: 12341
زمان انتشار: سه شنبه 05 اسفند 1399 ساعت 07:16

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان خواستار ارتقای سطح دانشی و بینشی طلاب معلم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در دیدار طلاب دوره آموزشی و مهارتی طلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت جایگاه معلم و ضرورت مجهز بودن این قشر به ویژگی های علمی، اخلاقی، معرفتی و تربیتی، خواستار تقویت انگیزه و احساس نیاز حاضران برای شرکت در دوره های توانمند سازی مجازی و حضوری شد و گفت: با توجه به دور آغازین طرح جذب نیروهای طلبه در آموزش و پرورش نقشطلاب معلم در ادامه این مسیر از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.

ارتقای دانشی، مهارتی و بینشی معلمان طلبه سیستان و بلوچستان

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، تعامل بیشتر حوزه علمیه و آموزش و پرورش جهت ارتقاء سطح دانشی و بینشی طلاب معلم را ضروری و بر افزایش تعداد نیروی طلبه معلم برای حضور در آموزش و پرورش این استان برای تبیین مبانی دینی و ارزشی تأکید کرد.


پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود

۵ اثر تبلیغی مرتبط با دانش آموزان رونمایی شد

آیت الله اعرافی:

در همه امور، اولویت تمام کشور باید کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد