Print
Zoom In
Zoom Out

نایب رئیس کمیته همکاریهای استان خراسان جنوبی؛

آموزش و پرورش کانون و مرکز توسعه

شناسه مطلب: 12178
زمان انتشار: چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 13:31

نایب رئیس کمیته همکاریها و مدیر کل آموزش و پروش خراسان جنوبی گفت: با توجه به تأثیر گذاری آموزش و پرورش در همه بخش های عقیدتی، علمی، اقتصادی دفاعی، بهداشتی و حتی هسته ای؛ آموزش و پرورش کانون و مرکز توسعه ی پایدار در تمام رمینه ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، محمد علی واقعی، صبح امروز در نشست مشترک شورای معاونین با نماینده مردم شریف شهرستان های فردس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی که در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد، تصریح کرد: مهمترین سیاست آموزش و پرورش استان در سال های اخیر،اجرای سند تحول بنیادین است.

وی؛ تخصیص بودجه بر اساس جمعیت بدون توجه به پراکندگی بالای جمعیت دانش آموزی را یکی از مشکلات آموزش و پرورش دراستان  دانست و عنوان کرد: با همراهی و همکاری نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی و با توجه به همجواری استان با همسایه شرقی و جمعیت بالای مرزنشین،امیدواریم خراسان جنوبی در تخصیص بودجه هم ردیف سیستان و بلوچستان قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پروش خراسان جنوبی، اظهار داشت: پرورش و تربیت افراد خلاق، کارآفرین، مشارکت جو، مسوولیت پذیر ، اخلاق مدار، نقاد و نقدپذیر ، دارای مهارت های فنی و اجتماعی، با تقوی و دین مدار و در یک کلام در طراز جمهوری اسلامی مهم ترین هدف و رسالت فرهنگیان بهارستان علم و ادب به شمار می رود.

 دبیر شورای آموزش و پرورش استان؛ پذیرش 270 دانش آموز استان در رشته های پزشکی و پیراپزشکی در آزمون سراسری 99 را مدال افتخار دیگری بر سینه نظام تعلیم و تربیت دانست و ادامه داد: خراسان جنوبی سومین استان پهناور و دومین استان کویری کشور است که با مشکلاتی همچون پراکندگی جمعیت، کمبود نیروی انسانی، کمبود اعتبارات و عدم توسعه زیر ساخت ها سخت افزاری برای ارائه آموزش های نوین دست و پنجه نرم می کند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش تصویب اعمال مدرک دوم و اجرای طرح رتبه بندی را مهم ترین خواسته های  فرهنگیان خطه ی قهستان زمین برشمرد و افزود: در خصوص استفاده دانش آموزان از شبکه شاد نیز عمده مشکل آموزش و پرورش قبل از این که مشکل نرم افزاری باشد، مشکل سخت افزاری، پهنای باند کم اینترنت و عدم نفوذ زیرساخت های اینترنتی در بسیاری از شهرها و روستاها به ویژه در مناطق مرزی و عشایری است.



نشست مسئولان حوزه علمیه و آموزش و پرورش نائین+ عکس

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان

مدرسه؛ کانون تمرین زندگی و فعالیت‌های اجتماعی دانش‌آموزان است

گام‌های مهم حوزه علمیه خراسان در توسعه مدارس امین

مدیر حوزه علمیه فارس خبر داد؛

۹۶ درصد مخاطبان مدارس طرح امین ،عملکرد مبلغین را عالی ارزیابی کرده‌اند.

دوره آموزشی «جذب دانش‌آموزان به نماز» در کرمانشاه برگزار شد

امام جمعه اصفهان تأکید کرد؛

ضرورت آموزش مبتنی برفهم کودک

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی

طرح پیوند منزل مدرسه و مسجد از اهداف سند تحول بنیادین است

نشست مسئولان حوزه علمیه و آموزش و پرورش نائین+ عکس

تصاویر/ نشست شورای همکاری حوزه های علمیه با آموزش و پرورش خوی

رئیس ستاد همکاریها تبیین کرد

شش قلمرو مهم نهادهای آموزشی وعلمی برای آینده اسلام و ایران

جذب ۹۸ طلبه طرح امین درخراسان‌شمالی

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان‌شمالی

پیوند «مدرسه، منزل و مسجد» سبب کاهش آسیب اجتماعی می‌شود

امام جمعه اصفهان خبرداد

فعالیت یکهزار طلبه طرح امین دراصفهان

نتایج پایش عملکرد ۵۷۰ مربی طرح امین در استان کرمانشاه اعلام شد.

با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

بیست‌ودومین اجلاسیه مدیران مدارس صدرا در مشهد برگزارشد

آیت‌الله اعرافی در دیدار مدیر مسئول ایکنا:

پیام‌های قرآنی در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش ترویج شود

تصاویر/امام جمعه خوی در میان دانش آموزان دارالقرآن امام خمینی (ره)