Print
Zoom In
Zoom Out

نایب رئیس کمیته همکاریهای استان خراسان جنوبی؛

آموزش و پرورش کانون و مرکز توسعه

شناسه مطلب: 12178
زمان انتشار: چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 13:31

نایب رئیس کمیته همکاریها و مدیر کل آموزش و پروش خراسان جنوبی گفت: با توجه به تأثیر گذاری آموزش و پرورش در همه بخش های عقیدتی، علمی، اقتصادی دفاعی، بهداشتی و حتی هسته ای؛ آموزش و پرورش کانون و مرکز توسعه ی پایدار در تمام رمینه ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، محمد علی واقعی، صبح امروز در نشست مشترک شورای معاونین با نماینده مردم شریف شهرستان های فردس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی که در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد، تصریح کرد: مهمترین سیاست آموزش و پرورش استان در سال های اخیر،اجرای سند تحول بنیادین است.

وی؛ تخصیص بودجه بر اساس جمعیت بدون توجه به پراکندگی بالای جمعیت دانش آموزی را یکی از مشکلات آموزش و پرورش دراستان  دانست و عنوان کرد: با همراهی و همکاری نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی و با توجه به همجواری استان با همسایه شرقی و جمعیت بالای مرزنشین،امیدواریم خراسان جنوبی در تخصیص بودجه هم ردیف سیستان و بلوچستان قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پروش خراسان جنوبی، اظهار داشت: پرورش و تربیت افراد خلاق، کارآفرین، مشارکت جو، مسوولیت پذیر ، اخلاق مدار، نقاد و نقدپذیر ، دارای مهارت های فنی و اجتماعی، با تقوی و دین مدار و در یک کلام در طراز جمهوری اسلامی مهم ترین هدف و رسالت فرهنگیان بهارستان علم و ادب به شمار می رود.

 دبیر شورای آموزش و پرورش استان؛ پذیرش 270 دانش آموز استان در رشته های پزشکی و پیراپزشکی در آزمون سراسری 99 را مدال افتخار دیگری بر سینه نظام تعلیم و تربیت دانست و ادامه داد: خراسان جنوبی سومین استان پهناور و دومین استان کویری کشور است که با مشکلاتی همچون پراکندگی جمعیت، کمبود نیروی انسانی، کمبود اعتبارات و عدم توسعه زیر ساخت ها سخت افزاری برای ارائه آموزش های نوین دست و پنجه نرم می کند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش تصویب اعمال مدرک دوم و اجرای طرح رتبه بندی را مهم ترین خواسته های  فرهنگیان خطه ی قهستان زمین برشمرد و افزود: در خصوص استفاده دانش آموزان از شبکه شاد نیز عمده مشکل آموزش و پرورش قبل از این که مشکل نرم افزاری باشد، مشکل سخت افزاری، پهنای باند کم اینترنت و عدم نفوذ زیرساخت های اینترنتی در بسیاری از شهرها و روستاها به ویژه در مناطق مرزی و عشایری است.



مدیر کل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد:

تعامل با حوزه‌های علمیه و اجرای طرح‌های نوین

وزیر آموزش و پرورش:

امروز میدان اصلی جنگ دشمن، باورهای نسل جوان است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

با همکاری مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی حضور روحانیون و مبلغین در مدارس  افزایش می یابد

گسترش خدمات تبلیغی در مدارس استثنایی مشهد/ پنج‌ هزار دانش‌آموز توان‌یاب در پوشش طرح امین

تصاویر/ دوره توانمندسازی طلاب فعال در آموزش و پرورش (معلم تمدن‌ساز)

تصاویر/ دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان قم به همراه معاونین و مشاوران با آیت‌الله اعرافی

مدیرحوزه‌های علمیه در دیدار مسئولان آموزش و پرورش قم مطرح کرد:

شناخت نسل‌های جدید؛ چالشی جدی برای نظام تربیتی / اگر با تحولات منفعلانه برخورد شود موج‌های بیرونی آینده تربیت دینی را شکل خواهند داد

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد:

تعامل با حوزه‌های علمیه و اجرای طرح‌های نوین

وزیر آموزش و پرورش

طرح امین ظرفیت ارزشمند تربیت دینی در مدارس کشور است

تعامل اثربخش حوزه و آموزش‌وپرورش، مسیر تربیت نسل تمدنی را هموار می‌کند

تصاویر / اولین اجلاسیه مدارس امین حوزه علمیه خراسان با حضور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاریها

وزیر آموزش و پرورش در اولین اجلاسیه مدارس امین حوزه علمیه خراسان

حضور طلاب طرح امین شتاب‌دهنده تحول تربیتی است/ طرح امین نباید مغفول بماند

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاریها

تربیت نسل مؤمن در گرو نقش‌آفرینی روحانیِ مدرسه است

مدیر حوزه علمیه خراسان تاکید کرد

ضرورت تسلط مربیان طرح امین بر فضای مجازی و ارتباط با نسل جدید

مدیر مرکز تربیت معلم مبلغ:

کتاب "مولفه‌های نسل جدید" تا دو ماه آینده منتشر می‌شود

نشست مدرسه علمیه صاحب‌الزمان (عج) لنگرود و آموزش‌ و پرورش

درنشست دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با مدیرجامعه‌الزهرا (س) بررسی شد

ظرفیت های تعلیم و تربیتی جامعه‌الزهرا (س) در همکاری با آموزش و پرورش