Print
Zoom In
Zoom Out

یک نماینده مجلس؛

آموزش و پرورش آنطور که شایسته است مورد توجه قرار نگرفته است/معلم هنرمندی است که با عشق درس ایمان می دهد

شناسه مطلب: 12177
زمان انتشار: چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 13:14

حجت الاسلام نصیرایی گفت: معلم هنرمند خوش ذوقی است که با سرانگشت تدبیر، درس عشق و ایمان به دانش آموزان می دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم شهرستان های بشرویه، سرایان، طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در نشست مشترک با مدیرکل واعضای شورای معاونین آموزش و پرورش خراسان جنوبی ، عنوان کرد: آموزش وپرورش، دستگاه مولدی است که بهترین مکان سرمایه گذاری برای پرورش فکر و اندیشه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی بشمار می رود.

وی با بیان این مطلب که آینده این نظام مقدس و انقلاب اسلامی ملت ایران بسته به کیفیت ارائه محتواهای آموزشی و پرورشی ارائه شده در فرایند تعلیم و تربیت است، اظهار داشت: متأسفانه در طول ادوار مختلف آنچنان که باید و شاید به این دستگاه مهم،حیاتی و تأثیر گذار توجه نشده است.

نماینده مردم شهرستان های بشرویه، سرایان، طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی، اولویت بخشی به جمعیت، در تخصیص ردیف بودجه را زخم کهنه ای بر پیکر استان و مردم انقلابی آن دانست و تصریح کرد: مردم برای تحقق آرمان ها و اهداف مقدس اسلام ناب در تمام شئونات جامعه و در عرصه های مختلف صبورانه مقاومت نموده و  سختی ها را تحمل کرده و می کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، بابیان این که مردم قهرمان ایران و سرزمین خراسان درحمایت از ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی چه درعرصه دفاع مقدس و چه پس از آن،ثابت قدم بوده و فرزندان دلبندشان رادراین مسیر مقدس به قربانگاه عشق فرستاده ومی فرستند؛ با اشاره به ایجاد شکاف بین آرمان هاوعملکردها، افزود:بی توجهی به این شکاف ها در بدنه انقلاب، خسارات جبران ناپذیری به دنبال دارد.

وی فاصله گرفتن از آرمان ها را زمینه ساز بروز مشکلات متعدد و متنوع دانست و خاطر نشان کرد: هر جا رفتارها، سیاست گذاری ها، برنامه ها، فعالیت های ما مبتنی بر منویات ولایت، بر محور انقلاب وانقلابی گری بوده است، در تمامی عرصه ها موفق بوده ایم و هر کجا فاصله گرفته ایم به مشکل برخورده ایم.

نماینده مردم شهرستان های بشرویه، سرایان، طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به شهادت مظلومانه دانشمند دفاعی و هسته ای کشورمان، شهید فخری زاده و سالگرد شهادت سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اضافه کرد: این شهدای گرانقدر قبل استفاده از علم و تخصص خود در عرصه های هسته ای و دفاعی، به تقویت مکارم اخلاق، بصیرت و معنویات می پرداختند.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان این که دشمن در جنگ نرم با به سخره گرفتن اعتقادات و معنویات سعی در ترویج فرهنگ منحط  غربی در بین نسل آینده ساز انقلاب دارد، بیان کرد: امروز بشر گرفتار علمی مادی است که به جای خدمت به بشریت و حرکت در صراط الهی، در خدمت شیاطین قرار گرفته است.

وی عدم تعهد را سرمنشأ جنایات، خون ریزی ها ظلم ها و ستم ها برشمرد و یاد آور شد: محصول چنین نگرشی تربیت مستکبرانی تروریسم چون دولت غیر قانونی و غاصب رژیم صهیونیستی و امپریالیستی آمریکایی است.

این نماینده مجلس با بیان این که نباید محیط آموزش و پرورش تک بعدی، رنگی و سطحی نگر شود؛ تأکید کرزد: در گام دوم انقلاب باید یک آسیب شناسی جدی در حوزه های مختلف نظام تعلیم و تربیت صورت گرفته، با شناسایی نقاط ضعف و قوت؛ نقطه های قوت تقویت شده و در رفع و نقاط ضعف بکوشیم.

به گفته ی نصیرایی روشنگری، تعامل و ارتباط مستمر باعث تقویت برنامه ها، فعالیت ها و سیاست گذاری ها در حوزه های مختلف تعلیم و تربیت می شود؛ از این رو  افزایش این گونه جلسات می تواند نقاط ضعف را برطرف ساخته، ضمن جلوگیری از برخی سوء تفاهمات؛ باعث ارتقای فرایند تعلیم و تربیت در استان شود.

کلیدواژه‌های رهبری برای خوشه چینی از وعده صادق

دبیرستاد همکاریها درجمع ائمه جمعه سه استان

حضور روحانيون مشاور در مدارس پناهگاه دانش‌آموزان درمقابل بمباران شبهات است

با حضور دبیرستاد همکاریها؛

گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک کشوری در گلستان برگزار شد+ عکس

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

تأکید دولت سیزدهم بر استفاده ویژه از ظرفیت های تربیتی حوزه علمیه

رئیس ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش

حمایت از نهاد تعلیم و تربیت را بر خود  تکلیف می دانم/ آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه سه اصل سعادت جامعه اسلامی

حجت الاسلام کلباسی در دیدار دبیر ستاد همکاریها

آماده ارایه ظرفیت های بی بدیل مرکز تخصصی مهدویت به آموزش و پرورش هستیم

رئیس مؤسسه پژوهشی آموزشی امام خمینی "ره" خبر داد

توسعه طرح ولایت  با بهره گیری از معلمان متخصص

تصاویر/ دیدار معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با آیت الله اعرافی

آیت الله اعرافی:

آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است

آیت‌الله کعبی:

آموزش و پرورش باید از حافظه محوری پرهیز داشته باشد

گزارش تصویری

نشست شورای همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان یزد

دکتر صحرائی در رونمایی از کتاب" منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش"

بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود/ باید همه به مدرسه برگردیم

کتاب «اصول و روش‌های تربیت در قرآن کریم»

ثبت‌نام دانش‌آموزان در حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی آغاز شد + پوستر

تصاویر/ آیین رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش»