Print
Zoom In
Zoom Out

نایب رئیس کمیته همکاریهای استان سیستان و بلوچستان؛

تلاش برای اجرایی شدن سند تحول بنیادین یک ضرورت است

شناسه مطلب: 12126
زمان انتشار: شنبه 24 آبان 1399 ساعت 09:22

مدیر کل آموزش و پرورش و نایب رئیس کمیته همکاریهای استان سیستان و بلوچستان گفت: با تمام توان به دنبال بهره جستن از ظرفیت های پیدا و پنهان نظام تعلیم و تربیت در مسیر بهبود کیفیت و ارتقاء شاخص های آموزشی و تربیتی هستیم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حمیدرضا رخشانی در نشست هم اندیشی نماینده ولی فقیه در استان با شورای اداری حوزه علمیه چابهار، اظهار داشت : همراهی و همدلی مجموعه های مختلف بویژه مسئولین استانی و شهرستانی با برنامه‌ها و اقدامات دستگاه تعلیم و تربیت جای بسی خرسندی و قدردانی دارد و ستودنی است.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش همگانی در راستای عملیاتی شدن و اجرایی شدن سند تحول بنیادین درکف کلاس و مدرسه، خاطرنشان کرد:  یکی از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش استان بهره گیری از ظرفیت های پیدا و پنهان نظام تعلیم و تربیت در مسیر بهبود کیفیت و ارتقاء شاخص های آموزشی و تربیتی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: با تمام توان بدنبال تحقق عدالت آموزشی در همه ابعاد و سطوح آموزش و پرورش هستیم و در این عرصه توجه توأمان مسئولین ستادی و صف  به اهداف کیفی و کمی برنامه‌ها یک اصل مهم و نیاز مبرم دستگاه می باشد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان ادامه داد: ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی با هدف افزایش پوشش تحصیلی، توانمندسازی نیروی انسانی کار آمد و بهره‌گیری از سرمایه های اجتماعی آموزش و پرورش در راستای اجرای هرچه بهتر و موفق تر فعالیت‌ها و برنامه‌ها از دیگر اقدامات و اولویت‌ها است .

رخشانی مسیر توسعه  هر جامعه‌ای را از آموزش و پرورش و ارتقاء جایگاه این دستگاه مهم و تاثیرگذار دانست و بیان داشت: هدف سند تحول بنیادین تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف شخصیتی می باشد.

 وی با تاکید بر لزوم درک مشترک از شرایط موجود و حرکت به سمت مطلوب، اظهار کرد: شفاف‌سازی در تصمیم‌گیری‌ها و لزوم ایجاد حساسیت و دقت نظر در فرآیند اجرایی شدن اقدامات و برنامه‌های گوناگون مورد انتظار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تشریح و تبیین اقدامات صورت گرفته در مسیر اجرایی شدن سند تحول بنیادین، گفت: خوشبختانه با تلاش و پیگیری همکاران عزیزمان برش استانی، منطقه‌ای و مدرسه ای این سند آماده و در حال پیاده شدن در مدارس است .

رخشانی از مهمترین دغدغه های آموزش و پرورش استان را ارتقاء نرخ نگهداشت دانش‌آموزان و کاهش آمار بازماندگان از تحصیل عنوان کرد.

پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود

۵ اثر تبلیغی مرتبط با دانش آموزان رونمایی شد

آیت الله اعرافی:

در همه امور، اولویت تمام کشور باید کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد