Print
Zoom In
Zoom Out

دبیر کمیته همکاریهای استان البرز

اجرای برنامه های ستاد همکاریها در البرز در قالب 22فعالیت

شناسه مطلب: 12020
زمان انتشار: شنبه 29 شهریور 1399 ساعت 09:41

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: فعالیت کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش البرزبرای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دراین استان تدوین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، فرشته فهمیده درجلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش افزود: این برنامه براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با رویکرد تربیتی تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه تحقق فرمایشات رهبرمعظم انقلاب درسرلوحه برنامه های این کمیته دراستان قراردارد،خاطرنشان کرد: برنامه های این کمیته در۵ محور که شامل توسعه مدارس صدرا، تدوین بسته های آموزشی، اجرای دوره های آموزشی خانواده ، شناسایی ظرفیت مراکز فرهنگی البرز برای تعمیق باورهای دینی و برنامه های ابتکاری می شود، سازماندهی شده است.

وی یادآورشد: این محورها دارای ۲۲ فعالیت ذیل برنامه ای است تا درطول سال دانش آموزان ، معلمان ، مربیان، مدیران و معاونین پرورشی و همچنین اولیا تحت پوشش برنامه های فرهنگی – تربیتی این کمیته قرارگیرند.

دبیر کمیته هکاریهای البرز تصریح کرد: جذب و حضور طلاب در مدارس با نظارت و معرفی حوزه علمیه استان به منظور توانمندسازی فرهنگیان ، دانش آموزان و  اولیای دانش آموزان برای ایجاد رفتار پایدار و التزام عملی به سبک زندگی اسلامی به ویژه حجاب و عفاف از مهمترین این برنامه هاست.

وی از شناسایی و معرفی فضاهای مجازی ایمن و پاک درحوزه تعلیم و تربیت دینی به دانش آموزان، جذب استعدادهای برتر به رشته های علوم انسانی و مدارس علوم و معارف اسلامی ، دیدار دانش آموزان با علما و فضلای حوزه علمیه درراستای ترویج سبک زندگی اسلامی و بازدید از مدارس علمیه از دیگر برنامه های این کمیته درطول سال تحصیلی جدید است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزادامه داد: یکی از برنامه های مهم این کمیته را ارتقای نقش و جایگاه معلم و آموزش و پرورش توسط روحانیون در مساجد، مصلی ها و جامعه را تشکیل می دهد.

وی عنوان کرد: این فعالیت ها با توجه به تداوم وضعیت بیماری کرونا در مدارس در دوبخش حضوری و غیر حضوری تنظیم شده است تا به اهداف کمی و کیفی برنامه های اجرایی دست پیدا کنیم.

دبیر کمیته هکاریهای البرزتاکید کرد: اجرایی شدن مصوبات کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش درالبرز روند رضایت بخشی دارد که درسال جدید تحصیلی نیاز به تداوم این همکاری داریم.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۴ هزارفرهنگی دارد.

معرفی تنها نرم افزار موبایل کتابخوان تخصصی خردسال و کودک

جلسه تدوین نقشه راه کمیته همکاریها در سال 1403 برگزارشد

پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود