Print
Zoom In
Zoom Out

اعضای کمیته همکاریهای شهر تهران خواستار شدند

دسترسي روحانيون طرح امين در شبكه شاد فراهم شود

شناسه مطلب: 12008
زمان انتشار: يكشنبه 23 شهریور 1399 ساعت 09:14

نشست اعضای کمیته همکاریهای اداره كل آموزش و پرورش شهرتهران در دفتر معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش تهران بر گزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، نشست اعضای کمیته همکاریهای اداره كل آموزش و پرورش شهرتهران  در دفتر معاون پرورشي و فرهنگي اداره كل آموزش و پرورش تهران با حضور مسئولین حوزوی و آموزش و پرورشی به منظور هماهنگی های لازم جهت فعالیت های فرهنگی و تربتی روحانیون طرح امین و نیزبرنامه های ابلاغی ستاد همکاریها بر گزار شد.  

در این نشست ولي پوري معاون پرورشي و فرهنگي  با اشاره  به بيانات مقام معظم رهبري  گفت،حساسيت برنامه هاي پرورشي به ویژه مدارس امين بايد بيشتر شود و در اين  خصوص با يكديگر هم افزايي داشته باشيم و همديگر را ياري كنيم و برنامه ريزي عملياتي در دوران كرونا در فضاي مجازي داشته  باشيم . 

حجت الاسلام مجيدي نیز گفت؛ حضور مبلغين مدارس طرح امين با حضورطلاب  دیگر موسسات در مدارس يكسان فرض مي شود در صورتيكه فعاليتهاو برنامه ها كاملا جدا هستند . آمار، پشتيباني ، اقدام جهادي مطالبات آموزش و پرورش مي باشد. 

حجت الاسلام احسان بخش معاون تبليغ حوزه علميه برادران نیز در این نشست گفت : در استان تهران 220 مبلغ طرح امين فعال هستند كه 120 نفر در مدارس شهر تهران فعاليت دارند و ليست اين افراد را پس از اعزام به اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران ارسال خواهد شد.

وی افزود؛ براي مبلغين امين 200 ساعت  كلاسهاي آموزشي تحت عناوين دين فطري و مهارتهاي كلاسداري و روش برگزاري جشن تكليف و آموزش خانواده و آموزش فضاي مجازي  برگزار گرديد انتظار از آموزش و پرورش اين است مديران حتي الامكان حمايت مالي از مبلغين داشته باشند و كارشناسان مناطق شهر تهرا ن جلسه معارفه بين روحاني طرح امين و مديران مدارس را برگزار نمايند و مديران مدارس دسترسي در شبكه شاد به روحانيون طرح امين بدهد.  

حجت الاسلام شعباني مسئول رسيدگي به امور مدارس طرح امين هم گفت: تفاهم نامه بين اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران و مديريت  حوزه هاي علميه استان تهران در خصوص فعاليتهاي مدارس امين امضا گردید و احكام مبلغين طرح امين در حال صدور است و مبلغين طرح  امين از فضاهاي آموزش و پرورش به مانند فرهنگيان استفاده نمايند . ساعات حضور مبلغين كاملا مشخص شده و به رويت مديران مدارس رسانده خواهد.  


پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود

۵ اثر تبلیغی مرتبط با دانش آموزان رونمایی شد

آیت الله اعرافی:

در همه امور، اولویت تمام کشور باید کمک به نهاد تعلیم و تربیت باشد