Print
Zoom In
Zoom Out

کمیته همکاریهای شهر دلیجان برگزار شد

شناسه مطلب: 11961
زمان انتشار: يكشنبه 19 مرداد 1399 ساعت 09:26

نشست کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها به نقل از آموزش و پرورش شهر دلیجان، در این جلسه به بررسی راه های استفاده بهینه از فضای مجازی و برنامه های اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش در مسائل آموزشی و تربیتی دانش آموزان در دوران کرونا و پسا کرونا و لزوم ایفای نقش حوزه های علمیه، روحانیون و طلاب شهرستان به صورت مجازی در امر ارتقاء سطح مسائل اعتقادی، اخلاقی و دینی دانش آموزان بحث و گفتگو شد. 

در ادامه جلسه در مورد راه کارهای تأسیس دبیرستان دخترانه صدرا (معارف اسلامی) در سال جاری و برگزاری گفتمان های دینی و تربیتی از طرف سازمان تبليغات برای فرهنگیان و دانش آموزان صحبت شد.




جذب ۹۸ طلبه طرح امین درخراسان‌شمالی

دﺑﯿﺮ ستاد ﻫﻤﮑﺎری‌ﻫﺎ در اجلاس رؤسای آموزش و پرورش:

تشریح برنامه ۵ ساله دوم ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش

امام جمعه اصفهان تأکید کرد؛

ضرورت آموزش مبتنی برفهم کودک

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی

طرح پیوند منزل مدرسه و مسجد از اهداف سند تحول بنیادین است

نشست مسئولان حوزه علمیه و آموزش و پرورش نائین+ عکس

تصاویر/ نشست شورای همکاری حوزه های علمیه با آموزش و پرورش خوی

رئیس ستاد همکاریها تبیین کرد

شش قلمرو مهم نهادهای آموزشی وعلمی برای آینده اسلام و ایران

جذب ۹۸ طلبه طرح امین درخراسان‌شمالی

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان‌شمالی

پیوند «مدرسه، منزل و مسجد» سبب کاهش آسیب اجتماعی می‌شود

امام جمعه اصفهان خبرداد

فعالیت یکهزار طلبه طرح امین دراصفهان

نتایج پایش عملکرد ۵۷۰ مربی طرح امین در استان کرمانشاه اعلام شد.

با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

بیست‌ودومین اجلاسیه مدیران مدارس صدرا در مشهد برگزارشد

آیت‌الله اعرافی در دیدار مدیر مسئول ایکنا:

پیام‌های قرآنی در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش ترویج شود

تصاویر/امام جمعه خوی در میان دانش آموزان دارالقرآن امام خمینی (ره)

در دوره دانش‌افزایی طلاب آموزش ‌وپرورش

تاکیدامام جمعه قزوین بر تقویت همکاری حوزه و آموزش و پرورش

تفاهم نامه های ستاد همکاریها از آغاز تاکنون

به مناسبت آغازامامت حضرت ولیعصر(عج)

درمحضرغایب حاضر/ ازهمه خبرهاى شما آگاهيم!