Print
Zoom In
Zoom Out

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا(س)؛

حضور طلاب جامعه الزهرا(س) در آموزش و پرورش پر رنگ ترمی شود.

شناسه مطلب: 11933
زمان انتشار: چهارشنبه 25 تیر 1399 ساعت 09:55

با توجه به تنوع رشته ای و آمادگی کامل طلاب جامعه الزهرا(س) بدون تردید با برنامه ریزی مدون تر طلاب جامعه در آزمون های آینده موفقیت های بیشتری را کسب خواهند کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها ،معاون فرهنگی تبلیغی  جامعه الزهرا(س) با اشاره به آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 98-99 گفت: در این آزمون شرایط و شناخت کافی وجود نداشت ولی امید است با برنامه ریزی که انجام خواهیم داد جامعه الزهرا(س)سهم بسزایی در موفقیت های آتی در آزمون های آموزش و پرورش به خود اختصاص خواهد داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن بروز، معاون فرهنگی تربیتی جامعه الزهرا(س) در نشست مشترک با معاونین ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش اظهارکرد: با توجه به تنوع رشته ای و آمادگی کامل طلاب جامعه الزهرا(س) بدون تردید با برنامه ریزی مدون تر طلاب جامعه در آزمون های آینده موفقیت های بیشتری را کسب خواهند کرد.

وی افزود: امید است با حضور مستمر در جلسات و کارگروه های کارشناسی شاهد حضور و استقبال چشمگیر طلاب جامعه الزهرا(س) در آزمون های وزارت آموزش و پرورش باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری دوره مهارت افزایی طرح جامع تبلیغی «شمیم» یکی از راه کارهای توانمند سازی طلاب جامعه الزهرا(س) در خصوص شیوه های نوین آموزشی و تبلیغی می باشد، اظهارکرد: تاکنون 230 طلبه در این دوره شرکت داشته و در سال گذشته 101 مدرسه میزبان این طلاب به منظور فعالیتهای تبلیغی بوده است.

حجت الاسلام برزو افزود: هدف از برگزاری این طرح، توانمندسازی و ارتقای سطح دانش و مهارت تبلیغی طلاب، تربیت نیرو جهت تبلیغ در مراکز مختلف با توجه به مخاطبان گوناگون و ارائه آموزش‌های کاربردی در زمینه‌های مختلف تبلیغی است.

معاون جامعه الزهرا(س) ادامه داد: این طرح در دو سطح عمومی و تخصصی برگزار می‌شود که سطح عمومی این طرح  شامل مهارت‌های ارتباطی، سخنوری، روش بیان احکام، رسانه، مدح و رثا، کلاس‌داری و مهارت پاسخگویی است و شرکت‌کنندگان پس از گذراندن دوره عمومی می‌توانند در دوره تخصصی این طرح ثبت نام کنند.

در ادامه این نشست ، خانم معصومه بهرامی مدیر اداره تبلیغ جامعه الزهرا(س) با اشاره به برنامه ریزی های پیدا و پنهان دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب گفت: هر چه بتوانیم این مشارکت ها را تقویت کنیم بدون شک نقشه ای از نقشه های دشمن را نقش بر آب خواهیم کرد.

وی گفت: از آنجا که بحث تعلیم و تربیت یکی از دغدغه های مدیریت جامعه الزهرا(س) و برنامه ریزان آن می باشد تاکنون علاوه بر برنامه های جاری شش دوره تربیت مربی کودک و نوجوان را با حضور نخبگان وطلاب ممتاز جامعه الزهرا(س) برگزار کرده ایم و این ظرفیت مطلوبی برای جذب و بکارگیری در بدنه آموزش و پرورش است.

آیت الله کعبی؛

آموزش و پرورش زیر ساخت پیشرفت، جامعه پردازی و تمدن سازی است

به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع

تخریب بقیع داغ جانسوزی که فراموش نمی شود / شفاعت پیامبرنصیب دشمنان اهل بیت نخواهد شد

با حضور وزیر آموزش و پرورش:

«کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» رونمایی شد

به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش

حجت الاسلام نیکزاد با خانواده شهید زارعی در بندرعباس دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد

ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در هرمزگان از ابتدای مهرماه

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان به روایت تصویر

دکتر نیکزاد:

حوزه علمیه در عرصه های گوناگون سند تحول نقش آفرین است

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

ارتباط خانواده‌ها با آموزش و پرورش بیش از گذشه باشد

شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش زنجان برگزار شد

دانش آموزان را براساس دستورات قرآن تربیت کنیم

در سال گذشته؛

۱۵ هزار دانش آموز همدانی با مضرات مواد مخدر آشنا شدند

نگاه خوب رسانه ها به اخبار تربیتی

شماره (۷۴) بولتن خبری ستاد همکاریها در آیینه رسانه ها منتشر شد

با حکم دبیر ستاد:

دکتر ریحانی، سرپرست «مطالعات و راهبری» ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش شد