Print
Zoom In
Zoom Out

به مناسبت دهه فجر

همایش دانش آموزی 30 هزارنفری نسل سلیمانی‌ها بر گزار شد

شناسه مطلب: 11686
زمان انتشار: دوشنبه 21 بهمن 1398 ساعت 11:02

گردهمایی 30 هزارنفری دانش‌آموزان در مصلی امام خمینی(ره) به مناسبت ایام‌الله دهه فجر برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت‌الاسلام تقدیری در این همایش  با بیان اینکه سردار سلیمانی ابعاد شخصیتی گسترده‌ای داشتند؛ اگر در بعد ظاهری به ابعاد شخصیتی ایشان توجه کنیم یک بعد مجاهده و جهاد را می‌بینیم اما ایشان ابعاد مختلفی داشتند که رهبر معظم انقلاب فرمودند که مکتب شهید سلیمانی را باید بشناسیم.

اینکه مکتب و مدرسه شهید سلیمانی به دلیل ابعاد مختلف ایشان است، اضافه کرد: ایشان مجاهدی سلحشور، مقاوم، باشهامت و دلسوز در جبهه‌های مختلف جهاد بود و این مجاهدت فقط در عرصه نظامی‌گری و جنگ نیست بلکه در عرصه اجتماعی هم جهادگر بود چنانچه در عرصه‌های مختلف مانند سیل و زلزله حضور پررنگ ایشان را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه یک بُعد دیگر شهید سلیمانی بُعد تدین ایشان است، گفت: سردار سلیمانی به حلال و حرام، دیانت و شریعت بسیار پایبند بود و یک شخص بسیار متدین و انسان انقلابی 4و تراز انقلاب اسلامی بود.

مدیرعامل سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت افزود: سردار سلیمانی عارف هم بود و صرفاً به امور حلال و حرام کفایت نمی‌کرد، بلکه در بحث مکروهات و مستحبات و معنویات اهمیت می‌داد.

وی با بیان اینکه از سردار سلیمانی در بیانیه گام دوم به عنوان الگوی معنویت یاد می‌شود، ادامه داد: ایشان الگوی مدیریت نیز بود و در شرایطی که در برخی بخش‌ها مشکل مدیریتی داریم و اگر می‌خواهیم آیندگان را در مسیر مدیریت رشد دهیم، سردار سلیمانی یک الگوی مدیریت انقلاب اسلامی بود که با تدبیر عمل می‌کرد؛ هم تدبیر سیاسی و هم تدبیر اداره کردن مجموعه. 

حجت‌الاسلام تقدیری با بیان اینکه سردار سلیمانی مدیر مردمی بود و در بین مردم حضور داشت، افزود: ایشان دلسوز  و عملیاتی بود و یکی دیگر از ویژگی‌های او، مبلّغ بودن است؛ تبلیغ اسلام وظیفه فقط یک روحانی نیست بلکه وظیفه تمام انسان‌های تراز انقلاب اسلامی است؛ همه ما سفیران انقلاب اسلامی هستیم و حاج قاسم سلیمانی هر کجا که می‌توانست کار تبلیغی کند، دست از کار تبلیغی برنمی‌داشت. 

وی تصریح کرد: حاج قاسم یک مربی بود؛ مربی فردی است که خودش را ساخته است و تلاش می‌کند تا در مسیر رشد انسان‌ها گام بردارد و تعالی انسان‌ها برایش مهم است و دل می‌سوزاند؛ حاج قاسم سلیمانی یک مربی توانمند در عرصه تربیتی بود که نه تنها جوان‌ها را مجذوب خود کرده بود بلکه نوجوانان و خردسالان هم مجذوب وی بودند. 

مدیرعامل سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت با اشاره به سپاه قدس، گفت: قدس نماد و الگوی مستضعفان و مظلومان جهان است و این سپاه، دغدغه و مأموریت خود را دفاع از مظلومان جهان تعریف کرده است؛ سپاه قدس در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی شکل گرفت و وقتی آرمان انقلاب اسلامی، دفاع از مظلومان جهان است، سپاه قدس در مسیر آرمان‌ها شکل گرفت و حاج قاسم سلیمانی فرمانده این مأموریت‌ و آرمان انقلاب بود. 

آیت الله کعبی؛

آموزش و پرورش زیر ساخت پیشرفت، جامعه پردازی و تمدن سازی است

به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع

تخریب بقیع داغ جانسوزی که فراموش نمی شود / شفاعت پیامبرنصیب دشمنان اهل بیت نخواهد شد

با حضور وزیر آموزش و پرورش:

«کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» رونمایی شد

به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش

حجت الاسلام نیکزاد با خانواده شهید زارعی در بندرعباس دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد

ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در هرمزگان از ابتدای مهرماه

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان به روایت تصویر

دکتر نیکزاد:

حوزه علمیه در عرصه های گوناگون سند تحول نقش آفرین است

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

ارتباط خانواده‌ها با آموزش و پرورش بیش از گذشه باشد

شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش زنجان برگزار شد

دانش آموزان را براساس دستورات قرآن تربیت کنیم

در سال گذشته؛

۱۵ هزار دانش آموز همدانی با مضرات مواد مخدر آشنا شدند

نگاه خوب رسانه ها به اخبار تربیتی

شماره (۷۴) بولتن خبری ستاد همکاریها در آیینه رسانه ها منتشر شد

با حکم دبیر ستاد:

دکتر ریحانی، سرپرست «مطالعات و راهبری» ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش شد