Print
Zoom In
Zoom Out

به منظور ایجاد نشاط در بین دانش آموزان

حضور طلاب جهادگر در مدارس مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

شناسه مطلب: 11628
زمان انتشار: دوشنبه 07 بهمن 1398 ساعت 11:16

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد نشاط و شادمانی در بین دانش آموزان و در فضای مدارس مناطق سیل زده با حمید رضا رخشانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، رخشانی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این دیدار شرایط سخت مردم و دانش آموزان را در جریان سیل اخیر جنوب استان رنج‌آور عنوان نمود و اظهار داشت: ایجاد نشاط و شادمانی و تغییر فضای به وجود آمده با هدف برگشتن زندگی مردم به شرایط عادی بسیار مهم و ضروری می باشد . 

وی از ارسال تجهیزات و کانکس مورد نیاز و توزیع  این اقلام به منظور رفع نیازهای اولیه مدارس این مناطق خبر داد و افزود: خوشبختانه با همدلی و همراهی مسئولین و آحاد مردم از سراسر کشور،پویش های  سیل مهربانی توانست سیل آبی را کمرنگ و مشکلات ناشی از آن را کاهش دهد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان مردم این سامان را مردمانی صبور، مهربان و با سعه صدر توصیف نمود و بیان داشت:هرگاه مشکلات و سختی های ناشی از حوادث طبیعی بر مردم چیره شود،حس نوع دوستی و همزیستی به کمک هم آمده  تا رنج و مشقت و آلام مردمان ایران اسلامی نتواند مجالی برای عرض اندام پیدا کند.

نایب رئیس کمیته همکاریها با اظهار خرسندی از نگاه ویژه و دلسوزانه طلاب جهادگر که در عرصه های مختلف و برهه های گوناگون حضور موثر و پایدار داشته اند، ادامه داد: خوشبختانه فعالیت‌ها و برنامه‌های مشترک بین دو نهاد آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه مدارس و دانش‌آموزان نوید بخش تعامل و همفکری خوبی برای تغییر شرایط موجود در این مناطق خواهد بود 

در این دیدار حجت الاسلام بزمانی  مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از آمادگی سازمان تبلیغات اسلامی و طلاب نیک اندیش وخوش‌فکر جهادگر برای ورود به مدارس و گفتمان سازی در بین دانش آموزان با هدف ایجاد فضایی مملو از مهربانی و شادمانی و تغییر چهره مدارس و دانش آموزان خبر داد. 

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه روحانیون جهادی در حال حاضر در شهرستان‌های نیکشهر، چابهار، بنت، فنوج و دلگان در حال ارائه خدمت به سیل زدگان هستند، تصریح کرد: خدمت طلاب و روحانیون در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

عضو کمیته همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش  با اشاره به اینکه طی این مدت شاهد حضور و کمک نمایندگان مراجع عظام تقلید در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان بودیم، گفت: هم‌اینک علاوه بر روحانیون مقیم حوزه علمیه، روحانیون مستقر، روحانیون طرح هجرت و جهادی در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان هستند.

حجت الاسلام بزمانی با اشاره به حضور نماینده ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: طلاب و روحانیون علاوه بر امور فرهنگی در بخش تهیه و توزیع اقلام خوراکی و بهداشتی، همکاری با موکب‌های مستقر در این مناطق و تهیه و توزیع اطعام میان سیل زدگان نیز همکاری دارند.


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

هدایت‌گری و ایفای نقش در تعلیم و تربیت نعمتی بزرگ و افتخاری پربرکت است

دکتر حمید نیکزاد:

ایجاد فصل نوین در همکاری حوزه و آموزش و پرورش

کلیدواژه‌های رهبری برای خوشه چینی از وعده صادق

دبیرستاد همکاریها درجمع ائمه جمعه سه استان

حضور روحانيون مشاور در مدارس پناهگاه دانش‌آموزان درمقابل بمباران شبهات است

با حضور دبیرستاد همکاریها؛

گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک کشوری در گلستان برگزار شد+ عکس

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

تأکید دولت سیزدهم بر استفاده ویژه از ظرفیت های تربیتی حوزه علمیه

رئیس ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش

حمایت از نهاد تعلیم و تربیت را بر خود  تکلیف می دانم/ آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه سه اصل سعادت جامعه اسلامی

حجت الاسلام کلباسی در دیدار دبیر ستاد همکاریها

آماده ارایه ظرفیت های بی بدیل مرکز تخصصی مهدویت به آموزش و پرورش هستیم

رئیس مؤسسه پژوهشی آموزشی امام خمینی "ره" خبر داد

توسعه طرح ولایت  با بهره گیری از معلمان متخصص

تصاویر/ دیدار معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با آیت الله اعرافی

آیت الله اعرافی:

آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است

آیت‌الله کعبی:

آموزش و پرورش باید از حافظه محوری پرهیز داشته باشد

گزارش تصویری

نشست شورای همکاریهای حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان یزد

دکتر صحرائی در رونمایی از کتاب" منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش"

بذر آینده کشور در مدرسه کاشته می‌شود/ باید همه به مدرسه برگردیم

کتاب «اصول و روش‌های تربیت در قرآن کریم»