Print
Zoom In
Zoom Out

با انتشارمطالب ومقالات متنوع

سی و یکمین شماره حلقه وصل منتشر شد

شناسه مطلب: 11335
زمان انتشار: يكشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 21:29

نشریه حلقه وصل ارگان ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش با انتشار مقالات ، گفت و گو ها، و کرسی های داغ تعلیم و تربیتی منتشر شد.

به گزارش پایگاه ستاد همکاریها در شماره سی و یکم حلقه وصل مطالب و نظریه پردازی هایی از نخبگان و مسئولین حوزه و آموزش و پرورش بیان و تشریح شده است. 

*گفت و گو با عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی

در این شماره از حلقه وصل دکتر گلشنی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت و گو با پایگاه ستاد همکاریها ، ازنخبگان هر دو د ستگاه خواسته است با ایده های نو و عملیاتی روند تعلیم و تربیت را به سوی ارزشهای دینی اجتماعی و فرهنگی سوق دهند.  

*گزارش مفصلی ازیک دورهمی

گزارش مفصلی از دور همی مسئولان ارشد حوزه و آموزش و پرورش و نظریه پردازی های کاربردی و راه گشا ،نوید بخش فصل نوینی از همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش با تصویب برنامه پنج ساله همکاریها است.  

*مشروح سخنان مشاور عالی وزیر

مشروح سخنان مشاور عالی وزیر و دبیر ستاد همکاریها در جمع اعضای قطب های پنج گانه ستاد در قم تحت عنوان جلوه های اهمیت همکاری های حوزه و آموزش و پرورش دبیران استانی را آماده یک خیز بلند برای ارتقاء سطح همکاریها نموده است. 

*چگونه با دوستانمان پیرامون حجاب گپ بزنیم

مصاحبه خواندنی با دکتر بانکی، پیرامون حجاب دختران دانش آموز تحت عنوان" چگونه با دوستانمان پیرامون حجاب گپ بزنیم" راهکارهای رویارویی دانش آموزان محجبه  و شیوه های اثرگذاری صحبت های آنان با همکلاسی های خود را مطرح و به گونه ای جذاب شبهات پیرامون آن را هم پاسخ داده است. 

*نقش مسجد و دیگر نهاد های دینی برای مدرسه 1404

همکاریها در آیینه اسناد بالا دستی از سلسله یاد داشت های علیرضا رحیمی در خصوص همکاریها از نگاه کلان کشوری نقش مسجد و دیگر نهاد های دینی را  برای مدرسه 1404تبیین نموده است. 

*برگی از تاریخ

برگی از تاریخ با توضیحاتی از فعالیت های بزرگان حوزه در عرصه همکاری با آموزش و پرورش حتی در رژیم گذشته، بیانگر درخشش شخصیت هایی چون شهید بهشتی و شهید باهنر در عرصه تعلیم و تربیت است که نظم و برنامه های مدرسه تحت نظر شهید بهشتی مسئول فرهنگ وقت قم را به وجد آورده است .

*سجایای اخلاقی آیت الله نجومی

فرازنگان در این شماره از حلقه وصل، زندگی نامه و سجایای اخلاقی عالم متعهد و پرهیز گار مرحوم آیت الله نجومی را به رشته تحریر در آورده که نگاه هنر مندانه این روحانی خلیق در عرصه هنر و خطاطی زیبا و درس آموز است.  

 اخبار فعالیت کمیته های استانی در بیش از 25 استان  بیانگر جنب جوش کمیته های همکاری در اقصی نقاط کشور با محوریت ائمه جمعه جهت نهادینه کردن تعلیم و تربیت اسلامی است . 

حلقه وصل نشریه ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش با مدیر مسئولی علیرضا حاجیان زاده ،همکاری هیئت تحریریه و سردبیری کریم دلفانی هر سه ماه یکبار منتشر و از طریق اتوماسیون اداری و پرتالهای رسمی حوزه و آموزش و پرورش در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد. 

برای دریافت فایل نشریه اینجا را کلیک کنید 




امام جمعه رباط کریم:

لزوم همکاری همه دستگاه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان

برگزاری کار گروه همکاریها در دو شهرستان آذربایجان شرقی

در زنجان تاکید شد

لزوم حضور روحانیان متخصص برای آموزش دینی کودکان و نوجوانان

تعبیرزیبای آیت الله جوادی آملی از آموزش و پرورش

امام جمعه اهواز

مکتب حاج قاسم  حاصل پیوند تربیتی  منزل، مدرسه و مسجد است  

مناسبت هزارمین سال تأسیس حوزهٔ علمیهٔ نجف اشرف تدوین شد

فیلم «داستانی ـ تربیتی» شیخ طوسی و تأسیس حوزهٔ علمیهٔ نجف اشرف

سه‌شنبه‌های حضور؛

 پیوند مدرسه، مسجد و نسل جدید در شهرستان دنا + و تصاویر

با همکاری حوزه و آموزش و پرورش

تکاپوی طلاب برای پاسخ به شبهات دینی

امام جمعه رباط کریم:

لزوم همکاری همه دستگاه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان

راهکارهای همکاری استعدادهای درخشان با حوزه علمیه اصفهان بررسی شد

با شرکت سه میلیون دانش‌آموز

گزارشی ازافتتاحیه «درس‌هایی از قرآن» در ۴۰هزار مدرسه کشور

طلاب طرح امین عضو مؤثر تیم تربیتی مدارس باشند

به همت دفترتبلیغات اسلامی

کتاب « کار در کلاس» ویژه مقطع پیش‌دبستانی منتشر شد

گزارشی از دوره آموزشی توجیهی کریمه اهل‌بیت(س)

تحولی نو در نظام تعلیم و تربیت اسلامی با اجرای طرح امین   

گزارشی از یک نشست استانی

از گلایه های طلاب طرح امین تا توضیحات با سعه صدر مسئولین

نماینده ولی‌فقیه درکهگیلویه و بویراحمد:

آموزش‌وپرورش و حوزه‌های علمیه نقش اساسی در تربیت نسل مؤمن و انقلابی دارند

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد

در مدارس طرح امین باید روحیه دینداری، انقلابی‌گری ورشد علمی دانش‌آموزان محسوس باشد