امروز : 1398/11/05
2020-01-25
شناسه خبر : 11305
تاریخ انتشار : 1398/05/07 13:04
نقش مدارس در فرهنگ سازی نماز بی بدیل است

رئیس کمیته همکاریهای یزد

نقش مدارس در فرهنگ سازی نماز بی بدیل است

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت؛ احیای فرهنگ نماز باید از همان ابتدای کودکی در خانواده و سپس با فعالت های فرهنگی در مهدهای کودک و مدارس آغاز شود

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها  آیت الله محمدرضا ناصری شامگاه شنبه شامگاه شنبه در جلسه ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: مدارس و آموزش و پرورش در کنار نهادهای فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ها ، نقش موثری در فرهنگ سازی اقامه نماز در جامعه و بین جوانان دارند.

وی ادامه داد: فعالیتهای خوبی برای ترویج فرهنگ نماز در بین نسل جوان در ۴۰ سال گذشته انجام گرفته ولی بخاطر اهمیت موضوع قطعا کافی نیست و باید همه بر حسب وظیفه همکاری و اقدام کنند.

امام جمعه یزد اظهار داشت: اگر نماز در خانه و در بین فرهنگیان و سایر افراد بنحو مناسب و جدی اقامه شود بدون شک دارای اثرات مثبتی در سایر افراد و نوجوانان و جوانان دارد.

رئیس کمیته همکاریهای  یزد گفت: برنامه های فرهنگی و تبلیغی با بهرهگیری از ظرفیت جذاب هنری خیلی اثربخش است و امیدواریم همه دستگاههای اجرایی و فرهنگی به وظایف خود در این حوزه مهم عمل کنند.

نهج البلاغه کتاب تربیت دینی ، سیاسی مدیریتی و حقوقی است

امام جمعه رشت نهج البلاغه را برای فرهنگیان تفسیر می کند

12 کمیته همکاری در استان سمنان فعال است

اعزام بیش از یکصد روحانی در ایام فاطمیه به مدارس آموزش و پرورش ایلام

اجرای ۱۵ برنامه شاخص ویژه ایام فاطمیه در مدارس

توصیه های امام جمعه شهرستان مشگین شهر به معلمان

سی و دومین یادواره هزارشهید فرهنگی و دانش آموز استان قم برگزار می شود

مدرسه تاریخی دارالفنون فضای مناسبی برای معرفی دستآوردهای حوزه علمیه است

هفده منطقه استان تهران از وجود روحانیون طرح امین بهره مند است.

طرح واگذاری مدارس غیرانتفاعی به حوزه علمیه بررسی شد

دانش‌افزایی فرهنگیان معاونت پرورشی شهرستانهای تهران

ارزش‌ها در دستگاه رسمی تعلیم و تربیت جدی گرفته شود

کلاس درس مقاومت باحضور مدیر حوزه های علمیه

برگزاری 331 جلسه شورای آموزش و پرورش با حضورائمه جمعه

کانون های پرورش فکری پرچم دار نخبه پروری باشند

شهید سلیمانی مصداق بارز بشارت دهنده ایام الله عصرما

رشد 30 درصدی فعالیت های حوزه و آموزش و پرورش در سال جاری

ارتقا اخلاقی و اعتقادی دانش آموزان با تلاش معلمان و مربیان دلسوز محقق می شود

تربیت دینی دانش آموزان مستلزم حضور روحانیت در مدرسه است

تحقق سند تحول بنیادین در گرو همکاری نهاد هایی چون حوزه علمیه است