Print
Zoom In
Zoom Out

بازدید دبیر کمیته همکاریهای استان ایلام از حوزه علمیه صاحب الزمان(عج)

شناسه مطلب: 11295
زمان انتشار: دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 13:48

دبیر کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش به منظور جذب همکاری بیشتر حوزه های علمیه شهرستان ایلام در سال تحصیلی جدید با مدیریت حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) و معاونین وی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، دبیر کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش به منظور جذب همکاری بیشتر حوزه های علمیه شهرستان ایلام در سال تحصیلی جدید با مدیریت حوزه علمیه صاحب الزمان و معاونین وی دیدار کرد.

 در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین کلانتری ضمن ارائه گزارشی از وضعیت تربیت دینی دانش آموزان، براهمیت دوران مدرسه در شکل دهی ذهنیت مذهبی دانش آموزتاکید کرد و هرگونه کوتاهی را در این مورد جبران ناپذیر دانست و خواستار ایفای نقش بیشتر روحانیت شهر در بین دانش آموزان شد.

انتهای پیام /



آیت الله حسینی بوشهری در دیدار رئیس سمپاد

کشوربیش ازهرجای دیگربه استعدادهای برتر نیاز دارد.

در حاشیه دیدار با معلمان و فرهنگیان

تفقد رهبرمعظم انقلاب ازافتخارآفرینان کاروان دانش‌آموزی امید ایران

ما ملت امام حسینیم

امیدبخشی در دل مستضعفان از آثار توجه به ماه محرم است

به کدامین گناه!

پاسخ به چند سئوال دانش اموزی

چرا خدا رژیم صهیونیستی را گرفتار عذاب نمی‌کند

ره آورد مقاومت

اجابت آه و اشک کودکان یتیم غزه!

در پی شهاد سردارکاظمی

تسلیت مدیر حوزه های علمیه به وزیر آموزش و پرورش

کارشناس حوزوی تعلیم و تربیت بیان کرد

توصیه هایی برای تربیت فرزندان شجاع و سلحشور در شرایط جنگی

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

تقویت همکاری‌ حوزه‌علمیه و آموزش وپرورش یک ضرورت است

دیدارمسئولان مدارس علوم و معارف اسلامی با مدیرکل آموزش‌وپرورش زنجان

با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش؛

هفدهمین مدرسه خیرساز آیت‌الله نورمفیدی افتتاح شد

غدیر؛ بزرگترين عيد خدا

فیلم

نشست مدیر حوزه‌ علمیه خراسان با رابطین طلاب شاغل در آموزش و پرورش

فیلم/ همایش تخصصی طلاب وظیفه آموزش و پرورش خراسان رضوی

قابل توجه فرهنگیان و دانش اموزان

مسابقه کتابخوانی «از غدیر تا ظهور» برگزار می‌شود

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

نقش‌آفرینی طلاب در سنگر تعلیم و تربیت قابل تقدیر است

نیم نگاهی به کتاب «تعلیم و تربیت در نهج‌البلاغه»