Print
Zoom In
Zoom Out

رئیس کمیته همکاریهای استان زنجان:

در کنار بُعد آموزشی فرزندان نباید از بُعد تربیتی آنان غافل شد

شناسه مطلب: 11282
زمان انتشار: شنبه 22 تیر 1398 ساعت 13:46

ستاد همکاریها/ رئیس کمیته همکاریهای استان زنجان گفت: اگر چه تمایل بیشتر خانواده ها روی بعد آموزشی فرزندان است ولی نباید از بعد مهم پرورشی غافل باشیم و ضرورت دارد اهتمام جدی در نربیت نسل قرآنی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش و عوامل اجرایی 37امین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی کشور اظهار کرد: یکی از مهم ترین سوال های روز قیامت در مورد قرآن است و بدون عمل به قرآن، مسلمانی ما ادعایی بیش نیست.

وی افزود: دانش آموزان امانت خانواده ها در دست معلمان هستند و امید مردم در تربیت نسل آینده بعد از خانواده ها به معلمان است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان ضمن تاکید بر ضرورت آموزش و پرورش در کنار هم تصریح کرد: اگر چه تمایل بیشتر خانواده ها روی بعد آموزشی فرزندان است ولی نباید از بعد مهم پرورشی غافل باشیم و ضرورت دارد اهتمام جدی در نربیت نسل قرآنی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نسل قرآنی را نسل عزیز و ارزشمندی خواند و اضافه کرد: این نسل، نسلی است که ظلم ستیزی و عدالت طلبی در آنها متجلی است و وظیفه شما در قبال این نسل سنگین می باشد.

وی با یادآوری اثرات معنوی کار قرآنی در برنامه های مختلف ابراز داشت: برنامه های جنبی این مسابقات هم باید رنگ و بوی فرهنگی و قرآنی داشته باشد و در این زمینه جهت دهی قرآنی به برنامه های گردشگری داده شود و اگر انگیزه ما قرآنی باشد قطعا کار با برکتی خواهد بود.

در ابتدای این دیدار ابراهیم رفیعی نایب رئیس کمیته همکاریها و مدیرکل آموزش و پرورش استان با تشریح اقدامات صورت گرفته در هرچه باشکوهتر شدن مسابقات قرآن، عترت و نماز کشوری در زنجان گفت: ما در آموزش و پرورش بالغ بر 20 فعالیت و اقدام قرآنی انجام می دهیم که برگزاری مسابقات قرآنی در بین دانش آموزان و اجرای طرح پیوند مدرسه و مسجد یکی از آنهاست .

وی ضمن تقدیر از همکاری های صورت گرفته از جمله استاندار زنجان در برگزاری این مسابقات افزود: با حمایت و حسن نظر مقامات عالی استان انشاا... خواهیم توانست این مسابقات را در بهترین شرایط برگزار کنیم و علاوه بر کسب منافع معنوی ، گام موثری در معرفی گنجینه های معنوی و فرهنگی استانمان برداریم.

رفیعی با اشاره به حضور دانش آموزان 31 استان کشور در زنجان تصریح کرد: در طی دو مرحله پسران و دختران از تاریخ 22 لغایت 30 تیرماه پذیرای بیش از 1200 نفر دانش آموز و سرپرست و عوامل اجرایی از سراسر کشور خواهیم بود در زمینه پژوهشی این مسابقات به رقابت باهم خواهند پرداخت.

انتهای پیام /

معرفی تنها نرم افزار موبایل کتابخوان تخصصی خردسال و کودک

جلسه تدوین نقشه راه کمیته همکاریها در سال 1403 برگزارشد

پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود