Print
Zoom In
Zoom Out

رئیس کمیته همکاریهای بوشهر

بوشهر ازاستان‌های ممتاز در عرصه همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

شناسه مطلب: 11172
زمان انتشار: شنبه 14 اردیبهشت 1398 ساعت 10:37

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به آسیب‌ها و تهاجمات دشمنان به دانش‌آموزان، گفت: بانوان در خط مقدم تهاجم فرهنگی به جمعیت جوان ایران هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیر خانه ستاد همکاریها ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دوره توانمندسازی طلاب فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه نوجوانان و جوانان بسیار مستعدی داریم که زمینه و ژن آنها پاک است اظهار داشت: تاریخ ایران و این انقلاب سراسر شکوه است و نوجوانان و جوانان فرزندان این تاریخ پرشکوه هستند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه قشر عظیمی از کشور ما نوجوانان و جوانان هستند یادآور شد: این گروه سنی درک صحیحی از جنگ و انقلاب ندارد و به علت ویژگی‌های جوانی از جمله آمادگی پذیرش قلبی و شکل‌گیری شخصیت ،مورد توجه دشمنان هستند و بیشتر فعالیت‌های دشمن در فضای مجازی متمرکز است.

صفایی ادامه داد: با توجه به اینکه این انقلاب نفی ماهیت جهان استکبار است دشمنان از دشمنی خود دست برنمی دارند و برای نابودی این انقلاب در همه زمینه‌ها به ویژه نوجوان و جوانان برنامه دارند.

رئیس کمیته همکاریهای استان بوشهر افزود: نیروهای آموزش و پرورش و به خصوص طلاب فرهنگی نقش مهمی در آینده انقلاب دارند و خط مقدم هدایت و مشاوره دانش آموزان در کشور هستند.

وی تصریح کرد: استان بوشهر از استان‌های ممتاز در عرصه همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش است و باید از این فرصت استفاده شود و نیروهای بیشتری برای این همکاری‌ها جذب شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه فرهنگیان در مدرسه نقش پدر و مادر دانش‌آموز را دارند و محرم راز دانش آموزان هستند اضافه کرد: دانش آموزان را باید مثل فرزند خود بدانید و سعی در جذب نوجوانان و جوانان داشته باشید.

آیت الله صفایی بوشهری  با تاکید بر اینکه بانوان فرهنگی باید توجه ویژه‌ای به خواهران نوجوان و جوان داشته باشند خاطرنشان کرد: خط مقدم تهاجم فرهنگی به جمعیت جوان ایران، بانوان هستند و باید عنایت ویژه به این گروه سنی داشت.

گفتنی است ا دوره آموزشی توانمند سازی طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش بوشهر طی دو روز  با حضور ۶۰ روحانی فرهنگی در سالن کنفرانس مرکز آموزشی رفاهی استاد نبوی بوشهر برگزار شد.

معرفی تنها نرم افزار موبایل کتابخوان تخصصی خردسال و کودک

جلسه تدوین نقشه راه کمیته همکاریها در سال 1403 برگزارشد

پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود