Print
Zoom In
Zoom Out

نماینده ولی فقیه در کردستان:

حوزه علمیه مصم است آموزش و پرورش را در رسیدن به آرمانهای انقلاب کمک کند

شناسه مطلب: 10812
زمان انتشار: دوشنبه 16 مهر 1397 ساعت 10:54

نماینده ولی فقیه در کردستان از کمیته همکاری‌های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش به عنوان ظرفیتی برای کمک به حوزه تعلیم و تربیت در اجرای برنامه ها نام برد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دبیر خانه ستاد همکاری ها،  حجت الاسلام والمسلمین  سید محمد حسینی شاهرودی در گردهمایی استانی کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش بر همراهی اعضای کمیته با آموزش و پرورش در عملیاتی کردن برنامه ها تاکید کرد .

وی با بیان اینکه مأموریت آموزش و پرورش تربیت نونهالان، نوجوانان و جوانان است، گفت: شخصیت افراد در دوره های تحصیلی شکل می گیرد و همه باید کمک کنیم تا فرزندان این این سرزمین پر افتخار  ارزشمند تربیت شوند و حوزه علمیه مصم است آموزش و پرورش را در رسیدن به آرمانهای انقلاب کمک کند    .

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه هر زمان اقتضائات خاص خودش را دارد و با زمان شناسی کار بهتر انجام می شود ، اظهار داشت : این برهه از زمان تقابل جدی کفر و ایمان و زمان جنگ فرهنگی و تمدن مادی و الهی است .

وی با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن این مهم و هشدار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از سال های گذشته در خصوص تهاجم فرهنگی، شبیه خون فرهنگی و ناتوی فرهنگی، گفت: دشمنان با این تهاجم در صدد همراه کردن نسل جوان و فرزندان ما با برنامه های خودشان هستند .

رییس کمیته همکاری های استان  کردستان در ادامه گفت: تلاش دشمنان سرمایه گذاری در جنگ فرهنگی و در کنار آن جنگ اقتصادی است و با جنبه های روانی این تهاجم در نظر دارند به اهداف شوم خود دست یابند .

حجت الاسلام والمسلمین  حسینی شاهرودی با بیان اینکه دشمنان با اشکال مختلف و استفاده از ابزار های جدید و ایجاد شبهات روی افکار نسل جوان به شدت کار می کنند، تصریح کرد: در این شرایط وظیفه ما کمک به آموزش و پرورش است، چون آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند با این هجمه ها مقابله کند .

وی کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش را ظرفیتی برای انجام اقدامات مشترک دانست و با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت  و امکانات موجود، گفت: حوزه های علمیه، روحانیون، ماموستایان و همه دست اندرکاران در این راستا باید کمک کنند .

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنان خود بر افزایش تعداد گفتمان های دینی برای پاسخ گویی به نیاز های دانش آموزان و بهره گیری از کلیه توان، امکانات و ظرفیت دستگاه ها تاکید کرد و گفت: تشکل خوبی در سطح استان شکل گرفته و باید با تمام توان به آموزش و پرورش کمک کرد .

گفتنی است در این نشست برنامه های کمیته های همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری با حضور اعضای استانی و شهرستانی، امامان جمعه و مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان مورد بررسی قرار گرفت .

تصاویر/ آشنایی دانش آموزان بیجاری با مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار

نشست معرفی کتاب شش جلدی «معجزه تربیت» برگزار شد

گزارشی از هم اندیشی معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش با مسئولان دفتر تبلیغات

استاد حوزه علمیه قم:

آموزش و پرورش مهمترین و موثرترین سنگر تربیتی کشور است

نماینده ولی فقیه در کاشان؛

فضیلت های یک امت را در کارنامه معلم ثبت می‌کنند

جلسه کارگروه همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش اردکان برگزار شد + عکس

انسان‌سازی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، رسالت مهم آموزش و پرورش است

استاد حوزه علمیه کردستان:

آموزش و پرورش به مقوله آموزش قرآن در مدارس توجه لازم را داشته باشد

معاون پرورشی آموزش و پرورش اصفهان:

حفظ و تقویت سنگر آموزش و پرورش توصیه شهید زاهدی بود

مسئول هماهنگی کننده عقیدتی سیاسی ارتش منطقه اصفهان:

ایفای نقش تبلیغ دینی در بستر تعلیم و تربیت نعمتی بزرگ است

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه اصفهان:

لزوم حضور طلاب و روحانیون در شوراهای تصمیم‌گیری و تصمیم‌ساز آموزش و پرورش

نایب رئیس شورای همکاری استان اصفهان:

رسالت مشترک معلمان، طلاب و روحانیون انسان‌سازی است

تصاویر/ گردهمایی طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش اصفهان

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

هدایت‌گری و ایفای نقش در تعلیم و تربیت نعمتی بزرگ و افتخاری پربرکت است

دکتر حمید نیکزاد:

ایجاد فصل نوین در همکاری حوزه و آموزش و پرورش