Print
Zoom In
Zoom Out

عیادت معاون امور استان های ستاد همکاری ها از دانش آموزان حادثه دیده هرمزگانی

شناسه مطلب: 10198
زمان انتشار: سه شنبه 11 مهر 1396 ساعت 13:18

معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در جریان سفر به استان فارس از دانش آموزان حادثه دیده هرمزگانی عیادت کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها ،حجت الاسلام درودی به نیابت از دبیرستاد همکاری، ضمن عیادت از دانش آموزان و مربی مصدوم حادثه دیده هرمزگانی در بیمارستان شهید رجائی شیراز،ضمن آرزو سلامتی و بهبودی برای آنان از مسئولان مربوطه تقاضای رسیدگی بیشتر به آنان تا سلامت کامل این دانش آموز و معلم سخت کوش شد .

وی مصدومانم این حادثه و از دست دادن بخشی از سلامت جسمی آنان  را آزمایش الهی  دانست و گفت: شما باید بیش ازدانش آموزان معمولی برای رسیدن به اهداف عالیه  خود جدیت به خرج دهید و برای حادثه پیش آمده ، مسیر رضایت را در پیش گیرید.



معاون امور استان های ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش همچنین در دیدار با مربی آسیب دیده  هرمزگانی نیز گفت: دغدغه شما که همچنان نگران سلامتی دانش آموزان هستید را ستایش می کنم وتوصیه ام این است که تجربه گران بهای خود را  در اختیار مجموعه آموزش وپرورش استفاده بگذارید 

از اساسی ترین مقوله های سند تحول بنیادین مقوله هستی شناسی است

بر پایه این گزارش حجت الاسلام والمسلمین درودی همچنین با حضور در جمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس از نزدیک در جریان روند فعالیت های ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش قرار گرفت و به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان در محل نماز خانه این اداره کل به ایراد سخن پرداخت .

معاون امور استانهای ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گفت: یکی از اساسی ترین مقوله های سند تحول بنیادین مقوله هستی شناسی است.

حجت الاسلام والمسلمین درودی گفت: کتاب مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی جمهوری اسلامی ایران که حدود 400 صفحه می باشد ،توسط قریب به 600 نفر از صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت تدوین و نگاشته شده است.


وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم 31 راهکار از درون این سند استخراج شده است یاد آورشد : در مرحله سوم که برنامه نویسی است در زمان وزارت آقای دکتر فانی انجام شد و مرحله چهارم نیز به تعریف فعالیتها پرداخته شده است و هر هدف تربیتی نیاز به این مراحل دارد .




دو انتصاب جدید در ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش

نویسنده کتاب «چلچراغ نماز و مدرسه»

۹۰ درصد دانش آموزان نماز خوان، از مادر یاد گرفته اند

برگزاری کار گروه همکاریها در دو شهرستان آذربایجان شرقی

به ریاست نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

نشست شورای همکاری‌ حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، برگزار شد

به مناسبت میلاد نور

در محضر امام حسن عسكری(ع)

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان؛

آینده کشور از مدرسه ساخته می‌شود/تحقق سند تحول بنیادین جدی‌تر دنبال شود

فعالیت ۳۵۰مبلّغ در مدارس استان چهار محال و بختیاری

دو انتصاب جدید در ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش

نویسنده کتاب «چلچراغ نماز و مدرسه»

۹۰ درصد دانش آموزان نماز خوان، از مادر یاد گرفته اند

با حضورنماینده ولی فقیه در استان فارس

طرح «نماز الفبای تربیت» در شیراز اجرا شد

مشاوروزیرآموزش و پرورش

سرمایه‌گذاری در نظام آموزشی و تربیتی تضمین  کننده رشد و پیشرفت کشور است.

حضورامام جمعه زابل در بین دانش آموزان

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر

ایجاد اعتماد به نفس و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان از رسالت‌های مهم مربیان است

هدف مدارس صدرا تربیت دانش آموزان متعهد و آینده ساز است

گزارشی از کارگروه های ستاد همکاریها درآذربایجان شرقی

اجرای پویش «سلام به آینده» با مشارکت مدرسه علمیه امام صادق(ع) تهران

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی:

مدرسه، کانون نور و دانایی است