Print
Zoom In
Zoom Out

از سوی نماینده ولی فقیه در استان سمنان عنوان شد:

شناسه مطلب: 24970
زمان انتشار: شنبه 21 مهر 1403 ساعت 10:02

نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه، خانه و مدرسه را دو کانون اصلی و اساسی در تربیت نسل امروز دانست و از والدین خواست با فرزندان خود رفاقت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ با تبریک فرارسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان از وزیر آموزش و پرورش و مسئولان حوزه پرورشی برای توجه به فریضه نماز و توسعه و ترویج آن در مدارس، قدردانی کرد.

امام‌جمعه سمنان با تاکید بر این‌که خانه و مدرسه دو کانون اصلی و اساسی در تربیت نسل امروز هستند و آموزش و پرورش به‌ویژه خانواده اهمیت بالایی در جامعه دارند، افزود: در آموزه‌های دینی راهکارهای فراوانی برای تربیت فرزندان در خانه ارائه شده که متأسفانه به آن‌ها کم‌توجه هستیم و امیدواریم در منابر و تریبون‌ها پیرامون تربیت فرزندان، کودکان و نوجوانان بیشتر سخن گفته شود تا والدین بدانند کودکان و نوجوانان با کتک و فحاشی و طرد کردن به فلاح و رستگاری نمی‌رسند! به‌خصوص با توجه هجمه‌های تبلیغی دشمنان! باید با فرزندان خود رفاقت کنیم.

حجت‌الاسلام مطیعی در ادامه سخنانش افزود: مربیان، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش باید طرح‌های ارزشمندی مثل طرح «سه میم؛ منزل، مدرسه و مسجد» را به‌خوبی اجرا کنند و از همین تریبون از وزیر و مدیران آموزش و پرورش استان به‌ویژه مسئولان حوزه پرورشی برای توجه به فریضه نماز و معنویت قدردانی می‌کنم و با توجه به این‌که ۱۲ سال از عمر فرزندان ما در مدارس سپری می‌شود بی‌شک مدرسه بعد از خانه و خانواده، جایگاه تربیتی ویژه‌ای دارد که اگر با ارتباط با خدا و مسجد همراه شود مثمر ثمر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان یادآور شد: دشمن با هجمه‌های فراوان تلاش می‌کند از ارتقا معنویت در مدارس و آموزش و پرورش جلوگیری کند تا جایی‌که می‌گویند شما در حال اسلامیزه‌کردن آموزش و پرورش هستید که بلند و صریح می‌گوییم ما به این‌کار افتخار می‌کنیم؛ چراکه ما دنبال آن هستیم تا یک جوان و نوجوان مسلمان، معتقد و باورمند مثل شهید حججی تربیت کنیم که در برابر دشمن، سر خم نمی‌کند و امیدواریم خداوند به همه مربیان و والدین عنایت فرماید تا در شرایط حساس امروز در امر تربیت فرزندان خود موفق باشند.

 

دیدار دبیر ستاد همکاریها با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

بازدید مشاور وزیر از فعالیت های فرهنگی تبلیغی دو دبیرستان شهر ارومیه

با حضور حجت الاسلام والمسلمین نیکزاد

همایش گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در ارومیه برگزار شد

مشاور وزیر آموزش و پرورش:

همراهی و سلوک واحد، لازمه‌ی ارتباط اولیا و مربیان است/ نگاه معلمان به تربیت، درخشان و مترقی است، باید این نگاه تقویت شود

ادای احترام مشاور وزیر آموزش و پرورش به شهدای آذربایجان غربی

پيام وزير آموزش‌وپرورش به مناسبت گرامیداشت هفته پيوند اوليا و مربيان

بخش نامه ویژه طلاب وظیفه امریه از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد

به بهانه سالروز وفات بانوی بهشت

دختران با قلب توحیدی می توانند نمایندگان انبیاء و اولیاء الهی باشند

گفتاری از آیت الله العظمی جوادی آملی

چرا بهای زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها بهشت است

برگزاری کارگاه ویژه طلاب طرح امین مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س)

تقدیر از مبلغین و مبلغات طرح امین شهرستان مهران+ عکس

بانوان طلبه اولین دست اندرکاران تمدن اصیل اسلامی هستند

از سوی نماینده ولی فقیه در استان سمنان عنوان شد:

نشست شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور آیت الله اعرافی+ عکس

حمید نیکزاد:

حزب الله نمونه بارز یک جریان است که حکمرانی اسلامی را پیاده می کند