Print
Zoom In
Zoom Out

مدیر حوزه علمیه خواهران کلاردشت؛

بسیاری از فارغ التحصیلان ما در مدارس امین و آ.پ فعالیت دارند

شناسه مطلب: 12433
زمان انتشار: دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 09:08

عضو کمیته همکاریهای کلاردشت گفت: بسیاری از فارغ التحصیلان حوزه علمیه خواهران کلاردشت به عنوان دبیر، مشاور و مبلغ در مدارس امین مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، زهرا بحرکاظمی مدیر حوزه علمیه خواهران کلاردشت در سخنانی اظهارکرد: یکی از توفیقات حوزه علمیه خواهران تربیت معلمانی مربی و آشنا به مقوله تعلیم و تربیت است که بحمدلله توانسته اند در این زمینه کارشناسانی خبره تربیت و به جامعه عرضه کنیم.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(سلام الله علیها) کلاردشت گفت: یکی از بارزترین فعالیت‌های این مدرسه حضور بانوان طلبه در مدارس امین و همچنین در اردوهای جهادی و تأثیر بسزای آن‌ها در روستاها، محلات و شهر است.

خانم بحرکاظمی اظهار کرد: رسالت عظیم حوزه‌های علمیه، حفظ دین و مقابله با انحرافات بوده که خود مهم‌ترین برنامه در امور فرهنگ‌سازی است، چرا که حفظ ارزش‌های دینی از هر گونه انحراف و ارائه درست آن، یک نوع فرهنگ‌سازی است.

وی با بیان این‌که حوزه در تاریخ کشور ما، همواره ‌متولی اصلی هدایت دینی در جامعه بود، افزود: حوزه در طول تاریخ مرجع رسمی تبیین ارزش‌ها، تثبیت باورهای دینی، استنباط احکام عملی، روحانیت بوده است و در حال حاضر نیز این قشر در پرتو همان محوریت دینی خویش توانست، انبوهی از مردم دین‌خواه را به همراه خود کرده و هدایت و اجرای یک انقلاب مبتنی بر دین را بر عهده بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز پذیرش مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) کلاردشت، گفت: این مدرسه علمیه یکی از مهم‌ترین مراکز فرهنگی  است  که در سال۱۳۷۴با حمایت جمعیت تعاون تهران تأسیس شد و بعد از راه‌اندازی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران همانند سایر مدارس تحت پوشش این مرکز قرار گرفت.

مدیر مدرسه علمیه خواهران کلاردشت ضمن اعلام اینکه هم اکنون مسئولیت این مدرسه علمیه را حجت الاسلام والمسلمین سید محسن دیباجی ،نماینده جمعیت تعاون اسلامی،  برعهده دارد، اضافه کرد: تاکنون بیش از ۷۸طلبه از این مدرسه علمیه فارغ‌التحصیل شده‌اند و در نهادهای دولتی و غیردولتی به‌ عنوان مبلّغ، مدرس، مؤلّف، کارشناس دینی و سایر مشغول به فعالیت هستند، البته اکثر فارغ‌التحصیلان این مدرسه در اداره آموزش‌وپرورش به‌عنوان دبیر و مشاورین امین فعالیت دارند.

وی تأکید کرد: محوریت فعالیت‌های فرهنگی کلاردشت توسط طلاب، اساتید و کادر این مدرسه علمیه به‌عنوان رکن اصلی و قطب فعالیت‌های فرهنگی این شهرستان، در مناسبت‌های مختلف انجام می‌شود و فعالیت مستمر و درخشش بانوان طلبه در برنامه‌های تبلیغی و غیره همواره مورد تقدیر مسئولان کلاردشت قرار گرفته است.

کتاب «اصول و روش‌های تربیت در قرآن کریم»

ثبت‌نام دانش‌آموزان در حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی آغاز شد + پوستر

تصاویر/ آیین رونمایی از کتاب «منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش»

آیت الله کعبی؛

آموزش و پرورش زیر ساخت پیشرفت، جامعه پردازی و تمدن سازی است

به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع

تخریب بقیع داغ جانسوزی که فراموش نمی شود / شفاعت پیامبرنصیب دشمنان اهل بیت نخواهد شد

با حضور وزیر آموزش و پرورش:

«کتاب منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع آموزش و پرورش» رونمایی شد

به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش

حجت الاسلام نیکزاد با خانواده شهید زارعی در بندرعباس دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

تربیت نسل مومن و انقلابی در گرو همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد

ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در هرمزگان از ابتدای مهرماه

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان به روایت تصویر

دکتر نیکزاد:

حوزه علمیه در عرصه های گوناگون سند تحول نقش آفرین است

نشست شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

ارتباط خانواده‌ها با آموزش و پرورش بیش از گذشه باشد

شورای همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش زنجان برگزار شد

دانش آموزان را براساس دستورات قرآن تربیت کنیم