Print
Zoom In
Zoom Out

از مبلغین طرح امین استان مازندران تقدیر شد

شناسه مطلب: 12409
زمان انتشار: چهارشنبه 18 فروردین 1400 ساعت 11:24

در مراسمی با حضور مدیر حوزه علمیه مازندران از خواهران مبلغ فعال در طرح های امین، نسیم، رحمت و ریحانه النبی مرکز استان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون فرهنگی و تبلیغ حوزه علمیه مازندران در این مراسم با اشاره به تلاش و مجاهدت شبانه روزی مبلغان دینی در عرصه تبلیغ، از فعالیت تبلیغی بیش از ۲۰۰ مبلغ خواهر در سطح مدارس امین استان خبر داد.

وی با بیان این که در عرصه تبلیغ هر میزان سرمایه گذاری کنیم باز هم کم است، ادامه داد: در برابر هجمه های بسیار دشمنان علیه دین و ارزش های معنوی باید از همه ظرفیت ها به منظور خنثی سازی توطئه دشمن استفاده کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که برنامه های فرهنگی و تبلیغی در سطح جامعه نیازمند حمایت جدی تری از سوی متولیان فرهنگی و دینی کشور است، افزود: در حال حاضر به دلیل محدودیت ها و مشکلاتی که وجود دارد از ظرفیت همه مبلغان در بخش های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی استفاده نمی شود.

حجت الاسلام صادقی بر ضرورت اجرای مستمر طرح های تبلیغی و فرهنگی با موضوعات روز به ویژه در حوزه عفاف و حجاب در سطح مدارس آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: امروز تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه یکی از راهبردهای اصلی دشمن برای ضربه به دین است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن می کوشد تا فرهنگ دینی در جامعه اسلامی کمرنگ شود، ادامه داد: بهترین راه غالب شدن فرهنگ غربی بر فرهنگ دینی و ارزشی ما، کمرنگ کردن ارزش های معنوی و دینی در میان مردم به ویژه نسل جوان جامعه است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با تأکید بر انسجام بخشی به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در سطح جامعه خاطرنشان کرد: متأسفانه یکی از آسیب ها و مشکلات فعالیت های فرهنگی و تبلیغی جامعه ما نبود انسجام لازم در این بخش است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که حوزه علمیه ظرفیت بالایی در عرصه تبلیغی و فرهنگی دارد که باید سایر نهادها از آن بهره مند شوند، ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر با تعامل مستمر با آموزش و پرورش توانستیم گام های مؤثری در تقویت برنامه های فرهنگی و تبلیغی در سطح مدارس برداریم.

استاد حوزه علمیه مازندران، اثرگذاری فعالیت های تبلیغی در سطح مدارس را نیازمند استمرار و تقویت آن دانست و تصریح کرد: متأسفانه شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی را در همه بخش های کشور به وجود آورد که البته مبلغان طرح مدارس امین برنامه های خود در قالب نرم افزار شاد دنبال کردند.

جلسه تدوین نقشه راه کمیته همکاریها در سال 1403 برگزارشد

پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب به مناسبت سال ۱۴۰۳

گزارش تصویری آیین ترتیل‌خوانی دانش آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

گزارشی از افتتاح رشته تخصصی تبلیغ کودک و نوجوان در اهواز

معاونین پرورشی مدارس همدان با فضای حوزه علمیه آشنا شدند

آیت‌الله اعرافی:

شاهد یک انقلاب فرهنگی در مدارس طرح امین هستیم

در استقبال از میهمانان خداوند

بركات روزه ماه رمضان/ خدا وند ميزبان روزه‌داران

جشن تکلیف دانش‌آموزان کلاس هشتمی مدرسه آزیتا افشارنژاد بیرجند

همایش تخصصی روحانیون و طلاب شاغل در آموزش و پرورش برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تاکید کرد:

چه کمالی است که در نماز نیست ...

نشست کمیسیون معین ستاد همکاریها با حضور اعضا برگزار شد

برگزاری دوره طرح جامع روانشناسی مربیان طرح امین خواهر در کرمانشاه +عکس

با همکاری ستاد همکاریها

نشست های میدانی پاسخ به سوالات دینی دانش آموزان برگزار شد

با مشارکت ستاد همکاریها،

سلسله نشست های علمی "رابطه پدر_دختری در آیینه علم و دین" برگزار می شود

۵ اثر تبلیغی مرتبط با دانش آموزان رونمایی شد