Print
Zoom In
Zoom Out

با حضور معاون امور استانهای ستاد همکاریها

تبیین برنامه های جامع سند تحول بنیادین در ناحیه سه شیراز

شناسه مطلب: 11374
زمان انتشار: يكشنبه 24 شهریور 1398 ساعت 12:22

مدیران دوره های سه گانه تحصیلی ناحیه سه شیراز به منظور تبیین و تشریح ابعاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گرد هم آمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، حجت الاسلام درودی ، در جمع مدیران دوره های سه گانه تحصیلی ناحیه سه، ضمن تبیین برنامه های جامع سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، به ارائه راهکارهای مهم و سازنده اجرایی این سند پرداخت.

معاون امور استان‌های ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در این نشست گفت؛برای رسیدن به نقطه کنونی، شهدا، آزادگان و ایثارگرانی گرانمایه، از جمله شهیدان رجایی و باهنر را تقدیم راه پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی کرده ایم و امروز با تبیین این سند آینده ساز، راهی را ادامه می دهیم که انسان های بزرگی برای رسیدن به اهداف والای آن، از همه چیز خود گذشته اند

گردهمایی مدیران دوره های ابتدایی و متوسطه آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز در ارتباط با تدوین برنامه های مدارس بر مبنای سند تحول، در راستای برنامه های مربوط به این سند مهم برگزار شد و در این دوره، مطالب و چالش های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این گردهمایی که با حضور تمامی مدیران مدارس و کارشناسان ناحیه سه آموزش و پرورش برگزار شد، محمد کماندار مدیر این ناحیه با اشاره به واقعه عاشورا در ارتباط با اهمیت نقش افراد در تغییر شرایط بر تربیت دانش آموزان در ساحتهای مختلف تربیتی بر مبنای سند تحول، تاکید کرد.

کماندار گفت:تمامی تئوریسین های بزرگ دنیا، پس از فوت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، این زمان را «عصر خمینی» نامیدند. در کلام امام خمینی(ره) بسیاری از راهکارهای عملیاتی برای این سند وجود دارد. تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، کاری بس مهم و تاثیر گذار است و یکی از وظایف اساسی ما، حفظ دستاوردهای انقلاب، با توجه به راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

وی افزود:برای رسیدن به نقطه کنونی، شهدا، آزادگان و ایثارگرانی گرانمایه، از جمله شهیدان رجایی و باهنر را تقدیم راه پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی کرده ایم و امروز با تبیین این سند آینده ساز، راهی را ادامه می دهیم که انسان های بزرگی برای رسیدن به اهداف والای آن، از همه چیز خود گذشته اند. این میراث گرانبها نیاز به توجه و به کارگیری دارد. ما به عنوان عاملان اصلی این سند، راهی جز اقدام موثر و مدبرانه آن در سطح آموزش و پرورش کشور نداریم.





گزارشی از مدرسه علمیه نورالثقلین مشهد در عرصه تبلیغ و جذب نوجوانان به حوزه علمیه

در مشهد برگزارشد

گردهمایی بزرگ بانوان طرح امین با محوریت جذب دانش‌آموزان به حوزه‌های علمیه

پرسمان دهه کرامت (به سوی نور)

پاسخ به ۳۱ پرسش پرتکرار درباره دهه کرامت

تصاویر/ نشست کمیته همکاری‌های مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان البرز

گزارشی از مدرسه علمیه نورالثقلین مشهد در عرصه تبلیغ و جذب نوجوانان به حوزه علمیه

در مشهد برگزارشد

گردهمایی بزرگ بانوان طرح امین با محوریت جذب دانش‌آموزان به حوزه‌های علمیه

هزار دانش‌آموز قمی با شخصیت حضرت معصومه(س) آشنا می‌شوند

حضرت معصومه(س)؛ الگوی ولایتمداری و زیست عفیفانه

در نشست با وزیر آموزش و پرورش مطرح شد

گسترش همکاری حوزه علمیه خراسان و آموزش‌وپرورش/ فعالیت ۶۴۳۰ طلبه و حمایت از ۶۷۰ هزار دانش‌آموز

مدیر حوزه علمیه خراسان

حوزه علمیه خراسان با گروه‌های جهادی فرهنگی، آماده خدمت به آموزش و پرورش است

وزیرآموزش و پرورش دردیدار با  مدیر حوزه علمیه خراسان

نظام آموزشی نیازمند گفتمان‌سازی و تمرکز بر مهارت‌آموزی است

امام جمعه برازجان:

تربیت دینی زیربنای رشد معنوی و اخلاقی انسان است

نماینده ولی فقیه در لرستان

تربیت نسل تراز انقلاب از شاخص ترین رسالت های آموزش و پرورش است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش فرصتی ارزشمند برای تعلیم و تربیت کشوراست

فیلم / همایش مشاورین مدارس آموزش و پرورش با موضوع استعداد سنجی و حوزه علمیه

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

احیای نماز از رویکردهای اصلی آموزش و پرورش مازندران است

نماینده ولی فقیه در استان مازندران

عزم و اراده آموزش و پرورش مازندران در توجه به بعد عملیاتی نماز جدی است