Print
Zoom In
Zoom Out

نایب رئیس کمیته همکاریهای سیستان و بلوچستان:

فراگیری، مدرسه محوری از مهمترین اهداف کمیته همکاریهاست

شناسه مطلب: 13157
زمان انتشار: شنبه 30 بهمن 1400 ساعت 11:02

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت:فراگیری، مدرسه محوری، مشارکت پذیری و مشارکت جویی از مهمترین اهداف مشترک کمیته همکاری هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاریها، میرعبدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در نشست کمیته شهرستانی همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش قطب سراوان با اشاره به ارتقا تعداد کمیته های شهرستانی از ۷ منطقه به ۱۷ شهرستان و منطقه، اظهار داشت: کمیته های همکاری های مشترک حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با محوریت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب فعالیت کرده و خواهند کرد.

وی افزود: فراگیری، مدرسه محوری، مشارکت پذیری و مشارکت جویی را از مهمترین اهداف مشترک کمیته همکاری ها دانست و افزود: در این راستا عملی شدن اهداف سند تحول بنیادین و برنامه درس ملی مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

میرعبدی ادامه داد: توجه به موضوع مهم آگاهی‌بخشی و بصیرت افزایی دانش آموزان و نگاه به ارتقا و بالندگی فکری جوانان در راستای اهداف نظام و انقلاب از اهداف تشکیل این کمیته هاست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هدف آموزش و پرورش را ایجاد تحول در جامعه دانست و بیان داشت: این مهم از مدرسه شکل می گیرد و همه فعالیت ها و برنامه ها باید معطوف به مدرسه و کلاس درس باشد.

 میر عبدی گفت: تشکیل هیئت های اندیشه ورز، توسعه مهارت آموزی، احیاء و توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی و ارائه آموزش‌های کاربردی به فرهنگیان در این راستا از برنامه‌های در دست اقدام آموزش و پرورش است.

 وی بر توانمندسازی اعضای کمیته های شهرستانی، تولید و انتشار محتوای الکترونیکی، لزوم وجود تقویم اجرایی و تشکیل جلسات مشترک به صورت مستمر تاکید کرد.

 میرعبدی خاطرنشان کرد: موضوع بهره گیری از همه ظرفیت های درون و برون سازمانی و سازمانها و نهادهای همسو با آموزش و پرورش در دستور کار است؛ بنابراین موضوع پیوند انجمن‌های اولیا و مربیان با کمیته همکاری ها باید پیگیری شود و به دنبال تحقق همه اهداف تعلیم و تربیت در کف مدرسه و کلاس درس هستیم.



تصاویر/ دوره توانمندسازی طلاب فعال در آموزش و پرورش (معلم تمدن‌ساز)

امام جمعه برازجان:

ره آورد حضورروحانیون در آموزش و پرورش تقویت هویت دینی دانش‌آموزان است

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

مدرسه مؤثرترین خاستگاه انتقال ارزش‌ها، باورها و هویت ملی است

مشاوروزیرآموزش و پرورش

تربیت نسل آینده‌ساز، نیازمند بهره‌گیری از گنجینه‌ی معارفی  حوزه علمیه است.

تاجدارفردوس در بیان پیامبر رحمت

بهشت از زيبائى چهره فاطمه سلام الله علیها روشن شده است

 ظرفیت تبلیغی و تربیتی حوزه علمیه آستانه‌اشرفیه برای آموزش و پرورش

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

با همکاری مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی حضور روحانیون و مبلغین در مدارس  افزایش می یابد

گسترش خدمات تبلیغی در مدارس استثنایی مشهد/ پنج‌ هزار دانش‌آموز توان‌یاب در پوشش طرح امین

تصاویر/ دوره توانمندسازی طلاب فعال در آموزش و پرورش (معلم تمدن‌ساز)

تصاویر/ دیدار مدیر کل آموزش و پرورش استان قم به همراه معاونین و مشاوران با آیت‌الله اعرافی

مدیرحوزه‌های علمیه در دیدار مسئولان آموزش و پرورش قم مطرح کرد:

شناخت نسل‌های جدید؛ چالشی جدی برای نظام تربیتی / اگر با تحولات منفعلانه برخورد شود موج‌های بیرونی آینده تربیت دینی را شکل خواهند داد

مدیر کل آموزش و پرورش استان قم مطرح کرد:

تعامل با حوزه‌های علمیه و اجرای طرح‌های نوین

وزیر آموزش و پرورش

طرح امین ظرفیت ارزشمند تربیت دینی در مدارس کشور است

تعامل اثربخش حوزه و آموزش‌وپرورش، مسیر تربیت نسل تمدنی را هموار می‌کند

تصاویر / اولین اجلاسیه مدارس امین حوزه علمیه خراسان با حضور وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاریها

وزیر آموزش و پرورش در اولین اجلاسیه مدارس امین حوزه علمیه خراسان

حضور طلاب طرح امین شتاب‌دهنده تحول تربیتی است/ طرح امین نباید مغفول بماند

مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاریها

تربیت نسل مؤمن در گرو نقش‌آفرینی روحانیِ مدرسه است